Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آزمون پایانی دوره تربیت معلم مفاهیم قرآن کریم صبح امروز 15 مردادماه در مؤسسه قائم آل‌محمد(ص) کرمانشاه برگزار شد.
بهاره بامشاد، مدیر مؤسسه قائم آل‌محمد(ص) کرمانشاه در این خصوص گفت: دوره تربیت معلم قرآن کریم توسط این مؤسسه در کرمانشاه برگزار شد.
وی افزود: این دوره در 60 جلسه آموزشی ویژه بانوان و با حضور اساتید برجسته کرمانشاهی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بامشاد با اشاره به برگزاری دوره اظهار کرد: در این آزمون 20 مربی آموزش دیده با تدریس کتاب ترجمه و مفاهیم قرآن تألیف مسعود وکیل آشنا شدند.
مدیر مؤسسه قائم آل‌محمد(ص) به برگزاری آزمون پایانی اشاره کرد و گفت: شرکت‌کنندگان در آزمون پایانی پس از تأیید ممتحن و کسب حدنصاب نمره قبولی گواهی پایان دوره دریافت خواهند کرد.
وی افزود: خودکفایی آموزشی در مسیر تحقق و اجرای بخش آموزش مفاهیم نهضت قرآن‌آموزی از اهداف این دوره آموزشی بود.
بامشاد تصریح کرد: شرکت‌کنندگان در این دوره با اصول و قواعد روش تدریس ترجمه و مفاهیم، آشنایی با اخلاق معلمی، آشنایی با تفاسیر، آشنایی با ترجمه و مفاهیم سطح 4، آشنایی با تفسیر جزء نخست قرآن و آشنایی با صرف و نحو کاربردی آشنا شدند.
مدیر مؤسسه قائم آل‌محمد(ص) گفت: دوره‌های آموزشی با توجه به نیاز و ظرفیت شهرستان در خصوص تأمین نیروی مورد نیاز تدریس در رشته‌های قرآنی برگزار می‌شود.
وی اظهار کرد: شرکت‌کنندگان در آزمون پایانی این دوره پس از کسب حد نصاب قبولی در آزمون و اخذ گواهینامه دوره آموزشی می‌توانند برای تدریس با مؤسسات قرآنی همکاری کنند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن فعالیت های قرآنی آزمون پایانی دوره تربیت معلم قرآن بامشاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۲۶۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره آموزشی تربیتی معراج در فرخ شهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس فرهنگی دانشگاه فرهنگیان گفت: ۱۵۰ نفر از دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان استان در دوره آموزشی تربیتی طرح معراج شرکت کردند.
موسوی افزود: این طرح با محوریت معارف نماز و شیوه‌های دعوت به نماز، پاسخ به شبهات پیرامون نماز به مدت ۲ روز و ۱۶ ساعت در دانشگاه فرهنگیان مرکز آموزش عالی شهید رجایی فرخ شهر در حال برگزاری است.
در پایان به شرکت کنندگان گواهی حضور داده خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره آموزشی تربیتی معراج در فرخ شهر
  • آنچه داوطلبان آزمون فرهنگیان باید بدانند
  • برگزاری دوره سواد رسانه‌ای برای ۱۵۰ معلم در قزوین
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران
  • برگزاری نخستین دوره آموزشی اخلاق حرفه‌ای
  • نوزدهمین دوره آزمون ملی حفظ قرآن برگزار می‌شود
  • تربیت میلیونی حافظان قرآن کریم باید به یک مطالبه عمومی و گفتمان تبدیل شود
  • برگزاری دوره آموزشی آشنایی بیماری‌های کرم ابریشم ویژه نوغانداران بخش بایگ شهرستان تربت حیدریه
  • آخرین تغییرات کنکور؛ «نه» مردان به شغل معلمی
  • بیست‌وچهارمین دوره حفظ تخصصی مؤسسه جامعه القرآن‌ برگزار می‌شود