Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@03:05:47 GMT

بمب کامرونی تراکتورسازی خنثی شد!

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۲۶۶۳۵

بمب کامرونی تراکتورسازی خنثی شد!

حضور ساموئل اتوئو مهاجم باتجربه کامرونی در تراکتورسازی به طور کامل منتفی شد.

به گزارش "ورزش‌سه"، مسئولان باشگاه تراکتورسازی در آخرین روزهای نقل و انتقالاتی خود در اندیشه آن هستند تا یک بازیکن خارجی ویک بازیکن داخلی دیگر را به جمع نفرات شان اضافه کنند و در این راستا گمانه زنی های زیادی مطرح شده است. درباره آخرین سهمیه خارجی تراکتورسازی گفته می شد که مسئولان این باشگاه قصد دارند ساموئل اتوئو مهاجم باسابقه کامرونی را به خدمت بگیرند اما ظاهرا این موضوع به طور کامل منتفی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اتوئو که توسط یک ایجنت ایرانی به مسئولان تراکتورسازی معرفی شده بود، مذاکراتی نیز داشت اما این مذاکرات جدی نشد. دلیل این امر تردید مسئولان باشگاه تبریزی در جذب چنین بازیکن گرانقیمتی بود. با توجه به اینکه تراکتورسازی دو مهاجم خارجی به خدمت گرفته و بازیکنانی مثل دژاگه، پهلوان و آزادی هم توانایی بازی در پست مهاجم را دارند، شاید جذب اتوئو چندان به سود تراکتور نبود و فقط هزینه ای آنچنانی روی دست مسئولان باشگاه می گذاشت.


با این حال شب گذشته در جلسه هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی موضوع جذب اتوئو مطرح و با مخالفت اعضای هیات مدیره مواجه شد. اعضای هیات مدیره و مدیرعامل تراکتورسازی اعتقاد داشتند که در چنین شرایطی جذب یک بازیکن در خط دفاعی بیشتر به کار تیم خواهد آمد تا یک مهاجم اضافه شود. به همین خاطر پرونده حضور اتوئو در تراکتورسازی به طور کامل بسته شد و مدیران باشگاه قرار گذاشتند تا آخرین سهمیه خارجی شان را با یک مدافع پر کنند. اتفاقی که با موافقت جان توشاک هم مواجه شده و حالا گزینه های خارجی در خط دفاعی مورد بررسی قرار خواهند گرفت تا یکی از آنها رسما به تراکتورسازی بپیوندد.


گفتنی است، تراکتور تا کنون 3 بازیکن خارجی به نام های آنتونی استوکس، هری فورستر و سوگیتا به خدمت گرفته است. همچنین مسعود شجاعی و اشکان دژاگه به عنوان بازیکن آزاد به جمع شاگردان توشاک اضافه شدند. ضمن اینکه محسن فروزان، محمد طیبی، محمد اهل شاخه، یوسف سیدی، علی عبدالله زاده و علیرضا نقی زاده سهمیه های لیگ برتری تراکتورسازی را در نقل و انتقالات پر کردند.

تراکتورسازی تبریز ترکیه ساموئل اتوئو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتورسازی تبریز ترکیه ساموئل اتوئو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۲۶۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای اوکراین: توطئه ترور زلنسکی توسط عوامل روسیه خنثی شد

سرویس امنیتی اوکراین (SBU) روز سه شنبه مدعی شد که توطئه «عوامل روسیه» برای ترور رئیس‌جمهور و دیگر مقامات ارشد را خنثی کرد.

به گزارش فارس؛ نهاد اطلاعاتی اوکراین ادعا کرد که تعدادی از عوامل روسیه در حال توطئه برای ترور ولودیمیر زلنسکی بودند.

سرویس امنیتی اوکراین مدعی شد که ماموران روسی در سرویس گارد دولتی اوکراین را در حال طراحی ترور زلنسکی و سایر مقامات ارشد دولتی دستگیر کرده است.

مقامات اوکراینی در شرایطی این ادعا را مطرح کردند که روسیه واکنشی به این ادعا نشان نداده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • گلزن ۲۰ ساله مهاجم اول میلان در فصل بعد می‌شود؟
  • مهاجم مغضوب لیورپولی‌ها در بارسلونا! (عکس)
  • ادعای اوکراین: توطئه ترور زلنسکی توسط عوامل روسیه خنثی شد
  • اوکراین مدعی خنثی سازی ترور زلنسکی شد
  • ده بازیکن خارجی برتر پرسپولیس؛ گولسیانی فقط بشار رسن و نیلسون را بالای سر خود دارد
  • دومفریز، آرناتوویچ و کاربونی گزینه‌های فروش اینتر برای تامین بودجه؛ اینزاگی مهاجم می‌خواهد
  • بمب پرسپولیس خنثی شد! | چراغ‌سبز اوسمار اثر خود را از دست داد؟
  • روزهای سخت مهاجم جوان برزیلی در بارسلونا؛ ویتور روکه ناامید و افسرده است!
  • مصدومیت بهترین بازیکن خارجی لیگ بسکتبال
  • مهاجم کلیدی استقلال در آستانه محرومیت از بازی با فولاد