Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز، مجتبی ذوالنوری رئیس کمیته هسته‌ای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با اشاره به پیشنهاد رئیس جمهور آمریکا مبنی بر اینکه بدون هیچ پیش شرطی حاضر به مذاکره با ایران هستیم، اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که ما با کشور، مردم و حتی دولت آمریکا مشکلی نداریم و مشکل ما با خوی استکباری دولتمردان آمریکاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



خوی استبدادی آمریکا مانع مذاکره است
وی ادامه داد: خوی استبدادی دولتمردان آمریکا مانع مذاکره جمهوری اسلامی با مقامات این کشور است و ما از ابتدای انقلاب با همه کشورها جز آفریقای جنوبی و رژیم صهیونیستی ارتباط موثر و تعامل داشتیم.

رئیس کمیته هسته‌ای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی متذکر شد: ما با کشور آفریقای جنوبی به علت آپارتاید و بحث نژادپرستی که در آنجا حاکم بود قطع رابطه کردیم، اما بعد از اینکه نلسون ماندلا و انقلابی‌ها بر این کشور حاکم شدند، رابطه ما با این کشور برقرار شد و امروز یکی از بهترین روابط را با آنان داریم.

اسرائیل رژیمی غیرقانونی و جعلی است
ذوالنوری ادامه داد: همچنین ما رژیم صهیونیستی را دولت و کشور تلقی نمی‌کنیم، بلکه یک رژیم غیرقانونی و جعلی است و تا ابد با آن رابطه‌ای نخواهیم داشت.

رئیس کمیته هسته‌ای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تأکید کرد: اگر مقامات آمریکا تغییر رفتار دهند، خوی استکباری‌شان را کنار بگذارند، از سر عقل ورود کنند، حسن‌نیت خود را نشان دهند، نسبت به حقوق مردم ایران وظایفشان را انجام دهند و خیانت‌هایی را که در حق ملت ما انجام داده‌اند جبران کنند، در این صورت می‌توان با آنان در ارتباط بود.

وی با بیان اینکه حافظه مردم ما فهرست بسیار بلندی از انواع جنایت و خیانت دولتمردان آمریکا در خود دارد و به راحتی نمی‌توان آن را پاک کرد، اظهار کرد: ما می‌دانیم که آمریکا با اساس انقلاب و نظام ما مشکل دارد.

آمریکا آرزوی مذاکره مجدد با ایران را به گور می‌برد
رئیس کمیته هسته‌ای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تأکید کرد: تا زمانی که مقامات آمریکا در موضع استبدادی‌شان هستند، هیچ اتفاقی نخواهد افتاد و آرزوی مذاکره مجدد با ایران را به گور خواهند برد.

ذوالنوری با بیان اینکه ترامپ به دنبال مذاکره برای مذاکره است که این شرایط به نفع آمریکاست، گفت: آمریکایی‌ها با این اقدام می‌خواهند بگویند که جمهوری اسلامی را باری دیگر پای میز مذاکره کشاندیم.

رئیس کمیته هسته‌ای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی افزود: آمریکایی‌ها نمی‌خواهند مشکلات طرفین را حل کنند و منافع جمهوری اسلامی را به رسمیت بشناسند و اگر صرفا با این ذهنیت به دنبال مذاکره با ایران هستند که به همه بگویند دیدید که جمهوری اسلامی را پای میز مذاکره کشاندیم، به هدفشان نمی‌رسند.

آمریکا به دنبال محصور کردن ایران است
وی تصریح کرد: از سوی دیگر ممکن است هدف آنان از مذاکره این باشد که جمهوری اسلامی از نفوذ منطقه‌ای‌اش دست بردارد و کشورمان را محصور کنند.

رئیس کمیته هسته‌ای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی افزود: همچنین ممکن است مقامات آمریکا به دنبال زیر سوال بردن قدرت دفاعی جمهوری اسلامی باشند که پاسخ ما به آنان  این است که آمریکایی‌ها هم توان دفاعی‌شان را وسط بگذارند تا هر دو در یک سطح باشیم و هر چه مازاد بود، از بین ببریم.

با آمریکای طلبکار گفت‌وگو نمی‌کنیم
ذوالنوری تأکید کرد: اگر مقامات آمریکا به دنبال زیر سوال بردن توان دفاعی ایران و بقای محدودیت‌های برجام باشند،  طبیعی است که جمهوری اسلامی با آمریکایی که از موضع طلبکارانه و تحکم جلو می‌آید، گفت‌وگو نمی‌کند.

منبع:باشگاه خبرنگاران

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۲۶۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش تولید با کارگران بدون دغدغه معیشتی محقق می‌شود

امام جمعه موقت سمنان گفت: جهش تولید زمانی محقق خواهد شد که کارگران در زمینه نشاط و معیشت دغدغه‌ای نداشته باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدباقر عبدوس ظهر امروز در خطبه‍‌های نماز جمعه این هفته سمنان در مصلای بزرگ حضرت امیرالمؤمنین (ع) اظهار داشت: رژیم منحوس صهیونیستی از 75 سال گذشته تا کنون، در اذهان عمومی جهان به یک قدرت شکست ناپذیر دتبدیل شده بود.

وی با اشاره به دستاوردهای ویژه عملیات وعده صادق علیه رژیم غاصب صهیونیستی تصریح کرد: پس از علمیات وعده صادق مردم دنیا دیدند که جمهوری اسلامی ایران تنها با بخش کوچکی از توان خود و در مدت چند ساعت، ارتش این رژیم غاصب را از یک ارتش شکست‌ناپذیر به یک ارتش بزدل و ترسو تبدیل کرد.

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به ابتکار عمل جمهوری اسلامی ایران در این حمله و گستردگس و تنوع آن و اذعان کارشناسان جهانی به این نکته افزود: اسرائیل در مواجهه با عملیات وعده صادق نشان داد یک رژیم شکننده است.

عبدوس انجام عملیات وعده صادق را نتیجه صبر و مقاومت ملت بزرگ ایران در برابر همه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد و تصریح کرد: عملیات وعده صادق به دنیا و به ویژه آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی، نشان داد که جمهوری اسلامی ایران یک قدرت شکست ناپذیر بوده و اراده انجام هر اقدام نظامی را در دفاع از خود دارد.

وی با تأکید بر لزوم شکرگزاری برای این اقتدار جمهوری اسلامی ایران در برابر دشمنان تصریح کرد: مسئولان با انجام وظایف خود به نحو مطلوب باید راه‌های نفوذ دشمن را سد کنند تا شکرگزار عملیات "وعده صادق" باشند.

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به شهادت شهید مطهری و فرارسیدن هفته گرامیداشت مقام معلم، این مناسبت را به معلمان کشور و استان سمنان تبریک گفت و افزود: شهید مطهری الگوی واقعی معلمان و دانشجویان کشور است.

عبدو‌س دانست با بیان اینکه معلم باید در کلاس، درس عشق و باور و اعتماد را در به دانش آموزان تعلیم دهد، از معلمان و اساتید کشورمان خواست تا قدرت جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف را در بین دانش‌آموزان و دانشجویان تبیین‌ کنند.

وی همچنین هفته کار و کارگر را نیز به کارگران کشور و استان سمنان تبریک گفت و از این قشر از جامعه به عنوان فعالان خط مقدم جهاد تولید یاد کرد و افزود: جهش تولید زمانی محقق خواهد شد که کارگران در زمینه نشاط و معیشت دغدغه‌ای نداشته باشند.

خطیب نماز جمعه این هفته سمنان همچنین با اشاره به اجرای طرح "نور" توسط فراجا در کشور، ضمن‌ حمایت از پلیس برای این طرح، از اجرا شدن طرح نور توسط فراجا در استان و شهرستان‌ها قدردانی کرد.

انتهای پیام/363/

دیگر خبرها

  • بار ترانزیتی افغانستان بدون مجوز از ایستگاه تهران عبور کرد
  • تلاش جمعی ایران، عربستان، ترکیه، اندونزی و مصر برای پایان جنگ در غزه
  • ایران ظرفیت پذیرش مهاجرین جدید را ندارد
  • گسترش همکاری‌ها با کشور همسایه کمکی به دیپلماسی فرهنگی است
  • عیادت سرکنسول ایران در فرانکفورت از رئیس اسبق فدراسیون کشتی
  • سفر رهبر شیعیان کشور مالی به قم (+ عکس)
  • جهش تولید با کارگران بدون دغدغه معیشتی محقق می‌شود
  • عضو خبرگان رهبری: اگر گفته‌های ما منطقی باشد مردم به سمت دین گرایش پیدا می‌کنند
  • رهبر شیعیان کشور مالی با رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار کرد
  • جمهوری اسلامی ایران مدافع تمامی مظلومان جهان است