Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی البرز گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان البرز یک انبار دپوی دارو در منطقه "کلاک" را کشف کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  تیتریک، سردار عباسعلی محمدیان روز یک شنبه با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای مصوبات قرارگاه استانی مبارزه با قاچاق کالا و همچنین در اجرای طرح سراسری مقابله با عرضه خارج از شبکه کالا، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان البرز از انبار دپوی دارو در منطقه "کلاک" مطلع شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بلافاصله اکیپی از ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و عوامل اداره تعزیرات حکومتی استان البرز در محل انبار حضور یافته و در بازدید از آن جا مقادیر قابل توجهی داروی ایرانی و خارجی که به صورت غیرمجاز و بدون رعایت ضوابط قانونی نگهداری و توزیع می شد، مشاهده شد.   سردار محمدیان اظهار داشت: در بررسی های تکمیلی ماموران، محرز شد که تعداد 5 میلیون و 462 هزار عدد انواع داروی ایرانی، تعداد یک میلیون و 29 هزار عدد انواع داروی خارجی و تعداد 98 هزارو 305 عدد انواع داروی تاریخ گذشته به ارزش 50 میلیارد و 783 میلیون و 815 هزار ریال کشف شد.   فرمانده انتظامی البرز در خاتمه با بیان این که در این رابطه یک نفر دستگیر شد تصریح کرد: 7 دستگاه خودرو کامیونت حمل داروی قاچاق توقیف و انبار مذکور تیز پلمپ شد.           انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۲۶۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از توقیف یک دستگاه تریلر حامل ۳ هزار و ۸۰۰ طاقه پارچه خارجی قاچاق به ارزش بیش از ۶۰ میلیارد ریال در شهرستان بروجرد خبر داد.

سردار یحیی الهی امروز هشتم اردیبهشت‌ ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان بروجرد در محورهای مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه تریلر کشنده حامل بار مظنون و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی خاطرنشان کرد: ماموران در تحقیقات از این خودرو موفق به کشف ۳ هزار و ۸۰۰ طاقه پارچه خارجی فاقد مجوز و قاچاق شدند.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش محموله توقیف شده بیش از ۶۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: متهم به همراه پرونده به مراجع ذیصلاح معرفی شد.  

سردار الهی تصریح کرد: در راستای حمایت از تولیدات داخلی و حمایت از قشر زحمتکش کارگر، مبارزه بی‌امان پلیس با قاچاقچیان و مخلان اقتصادی با قاطعیت ادامه دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیش بینی مبارزه با ملخ در سطح ۵ هزار هکتار از مزارع کشاورزی قزوین
  • اجرای طرح مبارزه با قاچاق در استان سمنان/ ۹ متخلف دستگیر شدند
  • کشف ۱۰ تن انواع خوراک آبزیان خارجى قاچاق در مراغه
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • کشف ۴ میلیارد تومان داروی غیرمجاز و تاریخ گذشته در پردیس
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • کشف کالای خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه
  • داروی ایرانی بهتر است یا داروی خارجی؟
  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان
  • آیا کیفیت داروهای ایرانی با خارجی یکسان است؟/ چرایی مشکلات تهیه داروی خارجی برای برخی از بیماران