Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-16@09:55:26 GMT

این نوشیدنی عرق شما را خوشبو می کند!

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۲۷۳۵۳

بعضی غذاها و نوشیدنی هایی که  ما  از طریق رژیم غذایی روزانه وارد بدن می کنیم تاثیر بزرگی بر سلامتی ما دارد و همچنین در بوی بدن ما که  از طریق بزاق دهان، عرق، ادرار و مدفوع دفع می شود تاثیر گذار است.اگر میخواهید عرق بدنتان خوشبو شود ادامه این مطلب از الو دکتر را بخوانید

نوشیدنی خوشبو کننده عرق

این نوشیدنی سالم بوی ناخوشایند عرق را از بین برده و سیستم گوارش را بهبود می بخشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مواد لازم مورد نیاز :

– ۲ عدد سیب
– ۵ برگ کلم پیچ
– آب  لیمو
– ۱ تکه زنجبیل
– ۱ دسته جعفری

روش آماده سازی:
مواد تشکیل دهنده را با استفاده از آب سرد بشویید، و آنها را در مخلوط کن ریخته چند تکه یخ بریزید و بخوبی مخلوط کنید. این مخلوط  را در صبح با معده خالی یا بین وعده های غذایی بنوشید

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: رژیم غذایی وعده های غذایی رژیم غذایی وعده های غذایی نوشیدنی عرق خوشبو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۲۷۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهوه خورها بخوانند

ایسنا/کرمانشاه یک متخصص تغذیه با اشاره به مصرف روزانه حداکثر دو تا سه فنجان کوچک قهوه، مصرف بیش از حد این نوشیدنی را برای بدن مضر دانست.

دکتر هادی عبدالله زاد در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه نوشیدن قهوه با فوایدی برای بدن همراه است، گفت: قهوه یک نوشیدنی است که در رفع خستگی بدن موثر بوده و موجب سرحال شدن و شادابی افراد می‌شود.

وی افزود: این نوشیدنی همچنین موجب افزایش عملکرد بدن شده و در همین راستا ورزشکاران هم از قهوه استفاده می‌کنند.

عبدالله زاد گفت: قهوه همچنین به دلیل وجود کافئین بالا، در افزایش هوشیاری و عملکرد شناختی موثر است و برای همین افراد برای جلوگیری از خواب آلودگی از این نوشیدنی استفاده می کنند.

وی افزود: این نوشیدنی همچنین موجب بهبود پمپاژ خون شده و به دلیل ترکیبات دیگر موجب در آن اکسیژن رسانی به ریه‌ها را بهبود می‌بخشد.

این متخصص تغذیه به تاثیرات قهوه در کاهش وزن هم اشاره و تصریح کرد: مصرف قهوه موجب کاهش اشتها و از طرفی افزایش متابولیسم بدن می‌شود که این دو در کاهش وزن افراد بسیار موثر است و برای همین برخی افراد برای کاهش وزن به مصرف قهوه گرایش پیدا می‌کنند.

عبدالله زاد گفت: تمام فواید قهوه زمانی نصیب افراد می‌شود که در مصرف آن زیاده‌روی نشود و توصیه می‌شود افراد سالم نهایتا دو تا سه فنجان کوچک قهوه در طول روز مصرف کنند.

این متخصص تغذیه گفت: افراد همچنین باید از مصرف قهوه یک ساعت قبل و بعد از غذا خودداری کرده، چرا که موجب کاهش جذب آهن در بدن می‌شود.

عبدالله زاد گفت: قهوه به دلیل کافئین بالایی که دارد در صورت مصرف زیاد موجب افزایش ضربان قلب شده و اضطراب افراد را تشدید می‌کند.

این متخصص تغذیه با اشاره به اعتیادآور بودن قهوه، گفت: کافئین بالای قهوه در طولانی مدت اعتیادآور است و موجب اختلال در روند خواب افراد و افزایش بی‌قراری در آنها می‌شود، بنابراین در مصرف این نوشیدنی باید احتیاط کرد.

عبدالله زاد مصرف قهوه برای افراد مبتلا به مشکلات گوارشی را زیان آور دانست و افزود: مصرف قهوه موجب تشدید مشکلات گوارشی از جمله رفلاکس معده می‌شود.

این متخصص تغذیه گفت: همچنین مصرف قهوه برای مادران باردار هم توصیه نمی‌شود، چرا که موجب تشدید مشکلات گوارشی در آنها خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کدام مواد غذایی در زیبایی جنین تاثیر دارد؟ (فیلم)
  • خرید زعفران با کیفیت و قیمت باورنکردنی
  • کدام مواد غذایی در زیبایی جنین تاثیر دارد؟
  • قهوه خور‌ها بخوانند
  • قهوه خورها بخوانند
  • نوشیدنی‌هایی که می‌توانید برای کاهش وزن در صبحانه بنوشید
  • تاثیر مصرف بیش از حد داروها بر کبد
  • معرفی کمپین سفر خوشبو از برند آمبرلا
  • کاهش وزن با این نوشیدنی ترش
  • (ویدئو) رابطه مصرف نوشیدنی‌های شیرین و ضربان نامنظم قلب