Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از لرستان، در راستای ترویج، آشنایی و انس با مفاهیم قرآن‌كریم یک دوره مسابقه قرائت قرآن‌كریم و تفسیر سوره مبارکه «مجادله» و تفسیر نماز با مساعدت و حمایت رئیس مركز فوریت‌های پزشكی استان و شورای امر به معروف و نهی از منكر، در بین كاركنان اورژانس لرستان برگزار و نفرات برتر به مسابقات نهایی اورژانس كشور معرفی شدند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این دوره از مسابقات قرآنی یک‏‌شنبه، 14 مرداد در مرحله استانی با حضور هفت نفر از كاركنان علاقمند اورژانس در بخش آقایان و بانوان با داوری عزت‌الله گوشه‌ای از داوران مجرب و توانمند استان و مهدی پاپی از قاریان ممتاز كشور در بخش آقایان و رك‌رك از داوران بخش خواهران در سالن EOC ستاد فرزانگان اورژانس استان لرستان برگزار شد.
در پایان این دوره از رقابت‌ها كه شركت‌كنندگان در رشته تفسیر سوره مجادله و تفسیر نماز و قرائت قرآن كریم همراه با صوت، لحن و تجوید با هم به رقابت پرداختند، در بخش آقایان محمد چگنی از اورژانس شهرستان بروجرد، داریوش سلیمانی از ستاد اورژانس استان و علی‌رضا رشیدی از اورژانس خرم‌آباد در رشته قرائت و تفسیر مقام اول تا سوم این مسابقات را كسب كردند.
همچنین در بخش بانوان زكیه مرادی‌پور از مركز دیسپچ اپراتوری اورژانس خرم‌آباد و سمیرا اشكبوس از EOC هر دو در رشته تفسیر و قرائت مقام اول و دوم این مسابقات را كسب کردند.
در پایان این مسابقات نفرات اول این مسابقات به رقابت‌های نهایی مسابقات قرآن‌كریم اورژانس كشور كه شهریورماه امسال در تهران برگزار می‌شود، معرفی خواهند شد.

 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا لرستان فعالیتهای قرآنی مسابقات منتخبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۲۷۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل

دریافت 34 MB کد خبر 6092135

دیگر خبرها

  • برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل
  • منتخبان مسابقات ملی «سدید»‌ در لرستان معرفی شدند
  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • قرائت قرآن و حمایت از فلسطین در برنامه تلویزیونی تونس+فیلم
  • موزه پبده از بی نظیرترین موزه‌های کتب و نسخ خطی قرآن کریم
  • مشارکت ۳۲۵ نفر در مسابقات قرآنی شرکت گاز خراسان جنوبی
  • «مقرأة الحرمین» خدمتی برای تصحیح قرائت، یادگیری تجوید
  • «مقرأة الحرمین»؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا
  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود
  • دو ایرانی در مسابقات قرآن مالزی