Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@07:26:22 GMT

پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند تاریخ +عکس

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۲۷۴۱۲

پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند تاریخ +عکس

در ۱۵سال اخیر استقبال از گوشی های هوشمند روز به روز در حال افزایش بوده و البته برخی از انواع این گوشی ها بیش از مدل های دیگر مورد توجه قرار گرفته اند.

به گزارش مشرق به نقل از اندروید اتوریتی، در مجموع و در بیش از یک دهه اخیر پنج مدل گوشی هوشمند بیش از دیگر مدل ها در بازارهای جهانی به فروش رفته اند که آشنایی با آنها و به خاطر سپردن اسامی شان خالی از لطف نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

برترین گوشی‌های همراه از نظر میزان شارژ باتری گالکسی اس ۳ و آیفون ۵ با فروش ۷۰ میلیون واحدی

در انتهای فهرست پرفروش ترین گوشی های هوشمند کل تاریخ دو گوشی گالکسی اس ۳ سامسونگ و آیفون ۵ قرار دارند که ۷۰ میلیون واحد از هر یک از این گوشی ها به فروش رفته اند. نکته جالب در مورد هر دوی این گوشی ها آن است که دنباله هایی بر دو مدل پرطرفدار دیگر از گوشی های مختلف بوده اند که به ترتیب گالکسی اس ۲ و آیفون ۴ اس نام داشته اند. تولید هر دو مدل یادشده در سال ۲۰۱۲ متوقف شده بود و گالکسی اس ۳ و آیفون ۵ جایگزین آنها شده بودند. موفقیت گالکسی اس ۳ جایگاه سامسونگ به عنوان برترین تولیدکننده گوشی های هوشمند را در بازار تثبیت کرد. آیفون ۵ هم موفقیت دیگری برای اپل بود و نمایشگر بزرگتر و ۴ اینچی آن به شدت مورد توجه قرار گرفت.

آیفون ۷ و ۷ پلاس با فروش ۷۸ میلیونی

اپل توانست با عرضه دو مدل از گوشی آیفون به نام های آیفون ۷ و ۷پلاس موفقیت قابل توجهی کسب کند و این موفقیت در سال های بعد تکرار نشد. از جمله علل موفقیت این دو گوشی می توان به ضدآب بودن آنها، قابلیت ذخیره سازی حجم بیشتری از اطلاعات در مقایسه با گوشی ها و مدل های قبلی آیفون، باتری بزرگتر و باظرفیت شارژ بیشتر و غیره اشاره کرد.

 گالکسی اس ۴ با فروش ۸۰ میلیونی

گالکسی اس ۴ شرکت سامسونگ که در سال ۲۰۱۳ عرضه شد، یکی از رویایی ترین تولیدات این شرکت کره ای بود که در رقابت با گوشی های هوشمند و پیچیده موجود در بازار توانست به فروش خیره کننده ۸۰ میلیون واحدی دست یابد. در واقع سامسونگ با استفاده از موفقیت گوشی گالکسی اس ۳ توانست در صدر بازار قرار بگیرد. از جمله مزایای این گوشی می توان به سخت افزار پیشرفته و قدرتمند و برخی نرم افزارهای خلاقانه اشاره کرد.

 نوکیا ۵۲۳۰ با فروش ۱۵۰ میلیونی

شاید غیرمنتظره ترین گوشی موجود در این فهرست نوکیا ۵۲۳۰ باشد که رتبه چشمگیر دوم را هم از آن خود کرده است. این گوشی ارزان قیمت توسط نوکیا تولید شده بود و یک گوشی هوشمند جذاب محسوب نمی شد. این گوشی حتی از فناوری ارتباطی بی سیم وای –فای هم پشتیبانی نمی کرد. نوکیا ۵۲۳۰ در سال ۲۰۰۹ تولید و عرضه شد و مجهز به سیستم عامل سیمبین و نه ویندوز موبایل یا اندروید بود. نمایشگر ۳.۲ اینچی، دوربین پشتی ۲ مگاپیکسلی و تنها ۷۰ مگابایت حافظه داخلی از جمله امکانات گوشی یادشده بود. به نظر می رسد تنها عامل اصلی اقبال به این گوشی قیمت مناسب آن بود که به ۸۰ یورو می رسید.

آیفون ۶ و ۶ پلاس با  فروش ۲۲۰ میلیونی

اگر گالکسی اس ۴ موفق ترین گوشی سامسونگ باشد، می توان آیفون ۶ و ۶ پلاس را موفق ترین گوشی های اپل دانست. فروش این دو گوشی برای اپل در طول تاریخ خیره کننده بود و بعید به نظر می رسد در آینده این رکورد برای اپل و حتی رقبای آن تکرار شود. فروش ۲۲۰ میلیون واحد از گوشی های آیفون ۶ و ۶ پلاس موجب شد تا سودی خیره کننده نصیب اپل شود. به نظر می رسد علت اصلی استقبال از آیفون ۶ پلاس نمایشگر بزرگ و ۵.۵ اینچی آن بود. آیفون ۶ هم به علت ضخامت کمتر، پردازنده و دوربین قوی تر خود مورد توجه قرار گرفت. سیستم پرداخت همراه اپل پی هم برای اولین بار در این گوشی به کار گرفته شد.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی برجام ترامپ شهید حسین پور آیفون پر فروش ترین فناوری گوشی هوشمند نوکیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۲۷۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ چقدر است؟

فرارو- گلکسی A۵۵ سامسونگ تقریبا از اوایل ۱۴۰۳ در ویترین موبایل‌فروشی‌ها به‌چشم می‌خورد و الان با ۲۵۶ گیگ فضای ذخیره‌سازی، حدود ۲۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

گلکسی A۳۵ که همزمان با A۵۵ پا به بازار گذاشت، در دسته گوشی‌های ۱۶ میلیونی قرار می‌گیرد و قیمت A۱۵ به‌عنوان یکی از محبو‌ب‌ترین گوشی‌های فعلی بازار، نزدیک شش میلیون تومان است.

ردمی نوت ۱۳ جزو جدید‌ترین گوشی‌های شیائومی است و نسخه ۴G این یکی را می‌شود با کمتر از ۹ میلیون خرید. ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس، اما حول‌وحوش ۲۰ میلیون قیمت دارد.

ردمی A۲ پلاس را به‌عنوان یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های هوشمند بازار می‌دانیم و آنطرف آیفون ۱۳ پرو مکس کماکان صاحب عنوان گران‌ترین گوشی بازار موبایل ایران است.

پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار موبایل

مدل

قیمت

گلکسی A15 نسخه 128+4

شش میلیون تومان

گلکسی A05s نسخه 64+4

چهار میلیون و 850 هزار تومان

گلکسی A54 نسخه 256+8

16 میلیون و 800 هزار تومان

گلکسی A55 نسخه 256+8

22 میلیون و 500 هزار تومان

گلکسی A34 نسخه 128+8

11 میلیون تومان

گلکسی A35 نسخه 256+8

16 میلیون تومان

گلکسی S24 اولترا نسخه یک ترابایت

95 میلیون تومان

ردمی نوت 13 4G نسخه 256+8

هشت میلیون و 900 هزار تومان

ردمی نوت 13 پرو پلاس نسخه 512+16

23 میلیون تومان

ردمی A2 پلاس نسخه 64+3 گیگ

چهار میلیون تومان

ردمی  A3 نسخه نسخه 128+4

پنج میلیون و 400 هزار تومان

ردمی 13C نسخه 256+8

شش میلیون و 300 هزار تومان

پوکو X6 پرو نسخه نسخه 512+12

17 میلیون و 250 هزار تومان

آیفون 13 نسخه 128 گیگ پارت‌نامبر CH

41 میلیون و 500 هزار تومان

آیفون 13 پرو مکس نسخه یک ترابایت پارت‌نامبر ZZA

120 میلیون تومان

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی آیفون ۱۳ (۸ اردیبهشت) + بررسی و مشخصات iPhone ۱۳
  • ممنوعیت استفاده از آیفون در مراکز نظامی کره جنوبی
  • استفاده از گوشی آیفون در مراکز نظامی کره جنوبی ممنوع شد
  • ممنوعیت استفاده از گوشی آیفون درمراکزنظامی کره‌جنوبی
  • کره‌جنوبی استفاده از گوشی آمریکایی آیفون را در مراکز نظامی ممنوع کرد
  • قیمت گوشی امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سقوط شدید فروش گوشی‌های اپل در چین
  • ارتش کره جنوبی به دنبال ممنوعیت استفاده از گوشی آیفون
  • آیا آیفون 15 ضد آب است؟ تست ضد آب بودن آن
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ چقدر است؟