Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@20:42:42 GMT

تاخیر در پرداخت مطالبات ارائه دهندگان خدمات به حفاری

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۲۸۱۳۷

تاخیر در پرداخت مطالبات ارائه دهندگان خدمات به حفاری

قائم مقام شرکت ملی حفاری ایران گفت: حدود یک هزار میلیارد تومان مطالبات از بخش های مختلف داریم و با توجه به کارکرد پیمانکاری این شرکت، در صورت وصول مطالبات می توانیم، بدهی خود به سازندگان و ارائه دهندگان خدمات به شرکت ملی حفاری ایران را پرداخت کنیم.

به گزارش ایسنا، محمدرضا تاکایدی در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: شرکت ملی حفاری ایران به صورت پیمانکاری فعالیت می کند و در این زمینه با دریافت مطالبات از کافرما امورات شرکت را می گذرانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: شرکت ملی حفاری ایران حدود یک هزار میلیارد تومان مطالبات از بخش های مختلف دارد و با توجه به کارکرد پیمانکاری این شرکت، در صورت پرداخت مطالبات می توانیم مطالبات بخش های دیگر را به آن ها بدهیم.

قائم مقام شرکت ملی حفاری ایران تصریح کرد: شرکت ملی حفاری ایران به صورت خودگردان فعالیت خود را پیش می برد و از شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و سایر شرکت های زیر مجموعه شرکت ملی نفت ایران طلبکار است.

تاکایدی عنوان کرد: متاسفانه با توجه به اینکه مطالبات ما به موقع وصول نمی شود، امکان پرداخت مطالبات به پیمانکاران و سازندگان تجهیزات و ارایه دهندگان خدمات به شرکت ملی حفاری ایران وجود ندارد.

وی ادامه داد: در حال حاضر بیش از 50 میلیارد تومان بدهی به شرکت های سازنده، تولیدی و ارایه دهندگان خدمات در بخش های مختلف داخل استان داریم اما با توجه به شرایطی که در بحث مطالبات خود داریم، امکان پرداخت این مطالبات به شرکت ها وجود ندارد.

قائم مقام شرکت ملی حفاری ایران خاطرنشان کرد: اگر این مطالبات از سوی شرکت های زیر مجموعه شرکت ملی نفت ایران به ما پرداخت شود، می توانیم مطالبات شرکت ها و سازندگان داخل استان را به آنها پرداخت کنیم تا مشکلاتشان را رفع کنند.

تاکایدی عنوان کرد: برنامه شرکت ملی حفاری این است که از توان و پتانسیل شرکت های سازنده در درون استان استفاده کند اما با توجه به مشکلاتی که در بحث مطالبات وجود دارد، این همکاری دشوار است.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام شرکت ملی حفاری منطقه خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۲۸۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از کارگران شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  در مراسمی که به همین مناسبت در محل نمازخانه شرکت آب و فاضلاب آذر بایجان غربی برگزار شد،مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با بیان نقش کارگران در رشد و توسعه اقتصادی جامعه اظهار داشت:رکن رکین تولید در همه عرصه ها نیروی انسانی و کارگر است.

محمداشرفی با اشاره به نامگذاری سال جاری بعنوان«رشدتولید با مشارکت مردمی»گفت:مقام معظم رهبری در نامگذاری سالهای اخیر به تولید توجه ویژه ای داشته و در همه سالها اقتصاد و تولید مورد توجه معظم له بوده است.

وی افزود: در این راستا کارگران با هما و تلاش خود می توانند در راستای منویات مقام معظم رهبری و به گردش درآوردن چرخ های تولید کشور گام بردارند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با اشاره به خدمات شرکت آب وفاضلاب به مردم اظهار کرد: این خدمات در سایه تلاش کارگران شاغل در کشور امکان پذیر شده است.

در ادامه این مراسم با اهدای لوح از تلاش های کارگران شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • سه بانک دیگر به فهرست ارائه دهندگان خدمت چک الکترونیکی اضافه خواهند شد
  • غول جدید ماهواره‌ای به رقابت با ایلان ماسک می‌رود
  • تاخیر در دیدار حساس: هوادار سکته کرده بود!
  • بدهی ۶۰ همتی به شرکت گاز مربوط به صنایع عمده کشور است، نه فقط پتروشیمی ها
  • پرداخت ۱۵ هزار میلیارد ریال به حساب خرید برق شرکـت‌های توزیع
  • هویت ۹۹ درصد رأی دهندگان به صورت الکترونیکی احراز شد
  • تجلیل از کارگران شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • سپهران کم تاخیرترین ایرلاین فرودگاه نجف شد
  • پرداخت ۲۲ هزار میلیارد تومان به حساب تولیدکنندگان برق
  • ماجرای صف انتظار زوجین و تاخیر در پرداخت وام ازدواج پیگیری شد