Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-16@17:13:09 GMT

کارلوس کی روش جایی نرفته است

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۲۸۱۶۲

به گزارش ایلنا از اصفهان، شنیده ها حاکی از آن است که  سرمربی تیم ملی ایران بعد از هشت روز حضور در تهران راهی لیسبون پرتغال شد و قرارداد جدیدی با فدراسیون فوتبال امضاء نکرد.

با وجود اینکه مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان و همچنین مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال در روزهای گذشته خبر از توافق با کارلوس کی‌روش برای تمدید قرارداد تا پایان جام ملت‌های آسیا دادند، اما بدون اینکه چنین موضوع مهمی رسانه‌ای شود، سرمربی تیم ملی از ایران رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 کی‌روش بدون اینکه قرارداد جدیدی با فدراسیون فوتبال ایران امضاء کند، با بدرقه مهدی خراطی رییس دپارتمان تیم‌های ملی، مارکار آقاجانیان دستیارش، آرین قاسمی، مترجم و محسن معتمدکیا، مدیر رسانه‌ای تیم ایران، تهران را ترک کرد و به لیسبون بازگشت تا موضوع ادامه همکاری‌اش با تیم ملی ایران بیشتر از هر زمان دیگری مبهم باشد.

این در حالی است که علی عابدی مربی سابق سپاهان اعتقاد دارد این رفتارها در عرف حرفه ایی تا حدی طبیعی است.

مربی تیم فوتبال المپیوس ایتالیا ادامه داد: این روزها فصل نقل و انتقالات است، بخصوص که خیلی تیم ها دست خالی از جام جهانی برگشتند و برای مربیانی که با تیم های گمنام و بی ادعایی مثل ایران موفق بودند بازار خوبی به راه افتاده است.

این کارشناس فوتبال اروپا افزود : شک نداشته باشید کی روش با طرف ایرانی تمام نکرده است تا بتواند با دست بازتری به پیشنهادهایش فکر کند. پیشنهادهایی که او دارد قطعا بعد از رکوردهای رنکینگی که برای تیم ملی ایران به دست آورد و البته رکوردهای دستمزدی که ایران برای کی روش ثبت کرده حالا او را با پیشنهادهای بسیاری روبرو کرده است. حالا او مشغول مشورت و سبک سنگین کردن پیشنهادات است تا بهترین گزینه را انتخاب کند و قطعا از نظراو بهترین گزینه بیشترین پیشنهاد است.

تنها مربی ایرانی عضو اتحادیه فوتبال مربیان ایتالیا در ادامه سهم انتشاراخبار ناخوشایند اقتصادی از ایران و تحولات دلار و یورو را در تجدید نظربرخی مربیان خارجی حاضر در ایران پررنگ دانست و اضافه کرد: فضای فکری و رسانه ایی باید برای خارجی ها در کشور میزبان فراهم باشد.

عابدی که سالها سابقه حضوردر اروپا را دارد خستگی مربی خارجی را در یک کشور دیگر دلیل دیگری عنوان کرد که ممکن است بخشی از دلایل رفتن کی روش باشد.

او درباره دعوای رسانه ایی که بین کی روش و برانکو و برخی دیگر از مربیان جنجال آفرین شد، بیان داشت: مربیگری تیم ملی در رزومه یک مربی بسیار نقطه عطف بزرگی است و به همین دلیل مربیان حاضر در ایران چه وطنی و غیروطنی همه درباره کی روش حرف میزنند و اظهارنظر می کنند تا خودشان را آلترناتیو معرفی کنند.

 

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ایتالیا ایران جام جهانی فوتبال مسکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۲۸۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرهاد چیذری درگذشت

 فرهاد چیذری مربی بدنساز فوتبال کشورمان که در زمان سرمربیگری مانوئل ژوزه در کادر فنی پرسپولیس مشغول به فعالیت بود، به دلیل ایست قلبی درگذشت.

وی در سال ۱۳۹۱ به‌عنوان بدنساز در پرسپولیس حضور داشت و سابقه فعالیت در تیم‌های نفت تهران، سیاه جامگان و سپیدرود را در کارنامه داشت.

باشگاه پرسپولیس این خبر را تأیید کرد و فوت مربی سابق تیم فوتبال این باشگاه را تسلیت گفت.

دیگر خبرها

  • جام ملت‌های آسیا محل جدال مربیان و سبک‌هاست
  • شایعه محال؛ افسانه عجیب راه دادن مربیان سرخابی به پرسپولیس و استقلال
  • زاهدان میزبان اولین رویداد تربیت مربی هوش مصنوعی کشور
  • فرهاد چیذری درگذشت
  • فرصت 48 ساعته کمیته انضباطی به نکونام و مربیان استقلال
  • مورایس چیزی در چنته ندارد و کارش را بلد نیست | بی‌تفاوتی در چهره‌اش مشخص است | برخی مسائل شخصی تمرکز مورایس را به‌ هم ریخت
  • سرمربی بنفیکا به سپاهان برگرد!
  • افشاگری مربی تیم ملی بعد از جدایی: برای المپیک تن به هرکاری نمی‌دهم
  • برنده بزرگ خطای هفته قبل داور علیه پرسپولیس؛ اشتباه کن، پول دربیاور!
  • لشگری: مربی نیستم که به خاطر المپیک تن به هر چیزی بدهم