Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-23@06:53:35 GMT

نگاهی به فعالیت تابستان فرهنگ‌سرای قرآن

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۲۸۳۶۶

نگاهی به فعالیت تابستان فرهنگ‌سرای قرآن

لیلا اکبرپور، مسئول روابط عمومی فرهنگ‌سرای قرآن در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، ضمن بیان این مطلب گفت: این فرهنگ‌سرا در مردادماه میزبان برنامه‌ها و دوره‌های مختلفی است، چنانکه سه‌شنبه‌ها کارگاه «هنر تلاوت قرآن» با تدریس احمد ابوالقاسمی، قاری بین‌المللی کشورمان ویژه آقایان و پسران برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: همچنین کارگاه مهارت‌های زندگی قرآنی، پنجشنبه، 18 مردادماه از ساعت 9 صبح با تدریس سیدمحسن خدام‌حسینی، قاری و پیشکسوت قرآنی و با مشارکت مؤسسه شوق رضوان در سالن هدی فرهنگ‌سرای قرآن برپا خواهد ‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اکبرپور اظهار کرد: برپایی جلسه مشاوره‌ آموزش مهارت زندگی با حضور کارشناسانان این عرصه، برگزاری «عصرانه شادی» ویژه قرآن‌آموزان خردسال و مقطع ابتدایی این فرهنگ‌سرا از ساعت 16:30 تا 18 در حیاط فرهنگ‌سرا همراه با برنامه‌های شاد و مفرح و بازی کودکان از دیگر برنامه‌های ایام تابستان این فرهنگ‌سرا است.
وی با اشاره به فعال‌سازی کانون دختران ترنج در این فرهنگ‌سرا، عنوان کرد: این کانون با مشارکت پایگاه بسیج شهید بلالی و با مشارکت مسجد صاحب‌الامر(عج) فعال شد که طی آن برنامه‌های جانبی شامل برنامه‌های اردویی، آموزشی، اخلاقی، عکاسی، کتاب‌خوانی و خلاقیت با استفاده از دورریختنی‌ها و در کنار آن آموزش ورزش‌های رزمی و نمایش فیلم انجام می‌شود.
اکبرپور اضافه کرد: همچنین فرهنگ‌سرای قرآن طی هفته آینده و به مناسبت روز خانواده و سالگرد ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) جشنواره غذای سالم را برگزار خواهد کرد.
یادآور می‌شود، فرهنگ‌سرای قرآن در خیابان قزوین، نرسیده به سه راه آذری، نبش خیابان شهید کاظمی قرار دارد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فعالیت های قرآنی مؤسسات قرآنی فرهنگسرای قران قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۲۸۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعمیرات نیروگاه‌های حرارتی کشور به روزهای پایانی رسید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شرکت مادر تخصصی برق حرارتی، ساناز جعفرزاده با اشاره به اجرای فصل تعمیرات نیروگاه‌های حرارتی سراسر کشور، افزود: از ابتدای مهرماه سال گذشته به منظور تأمین برق پایدار پیک تابستان امسال بیش از ۱۰۵ هزار مگاوات برنامه تعمیراتی در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۹۰ هزار مگاوات از این برنامه عملیاتی شده است، ادامه داد: با توجه به اینکه بالغ بر ۹۴ درصد تولید برق کشور بر عهده نیروگاه‌های حرارتی است؛ از این رو امیدواریم با اتمام به موقع برنامه‌های یاد شده بتوانیم تمامی واحدهای نیروگاهی را برای تأمین برق پایدار روزهای اوج مصرف برق کشور در اختیار داشته باشیم.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و بهره‌برداری تولید شرکت برق حرارتی با تاکید بر اینکه رکورد تعمیرات نیروگاهی در پیک تابستان سال ۱۴۰۲ شکسته شد، گفت: تلاش‌های بی‌وقفه همکاران صنعت برق حرارتی باعث شد تا سال گذشته برای نخستین بار حدود ۹۷ هزار مگاوات برنامه تعمیرات و آماده‌سازی نیروگاه‌های حرارتی را پیش از شروع پیک مصرف برق تابستان به پایان رسانیم.

وی اضافه کرد: انجام به موقع برنامه‌های تعمیراتی و آماده‌سازی این واحدها موجب شد تا ضریب آمادگی نیروگاه‌های حرارتی کشور از مرز ۹۹ درصد عبور کند و در روزهای اوج مصرف برق کشور شاهد تولید برق پایدار و مطمئن برای مشترکان سراسر کشور باشیم.

جعفرزاده خاطرنشان کرد: از این رو در تلاشیم تا امسال نیز با انجام به موقع برنامه تعمیرات نیروگاه‌های حرارتی و آماده‌سازی این واحدها برای پیک تابستان بتوانیم رکورد جدیدی در زمینه تعمیرات به ثبت رسانده و برق مطمئن و پایداری را برای مشترکان سراسر کشور فراهم کنیم.

کد خبر 6084624 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • تصویر ایران در جهان اسلام درباره اهتمام به قرآن اصلاح شد
  • آغاز فعالیت‌های تفریحی ورزشی در ایستگاه‌های تندرستی
  • حجاب؛ سنگر اول جنگ نرم
  • اعلام راهبردهای مدیریت حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان در سال جدید
  • تعمیرات نیروگاه‌های حرارتی کشور به روزهای پایانی رسید
  • آغاز ساخت «شهر هنر» از تابستان امسال/ نرخ نهایی اجراهای صحنه‌ای اعلام می‌شود
  • پیشتازی یزدی‌ها در تربیت حافظ قرآن کریم
  • ثبت وقف ۶ میلیاردی در بندرلنگه با نیت ترویج فرهنگ قرآن و نماز
  • ثبت وقف ۶ میلیاردی در بندرلنگه با نیت ترویج فرهنگ‌ قرآن و نماز
  • افتتاح «خانه روزنامه‌نگاران» تا تابستان