Web Analytics Made Easy - Statcounter

قدس انلاین-نمایش «راز درخت مقدس» به نویسندگی داوود کیانیان و کارگردانی حمید کیانیان از روز 21 مرداد ماه در مشهد به روی صحنه می رود.

نمایش موزیکال «راز درخت مقدس» که توسط اعضای موسسه خیریه توانمندسازی بچه های باران (معلولین جسمی-حرکتی مشهد) اجرا می شود از یکشنبه 21 مرداد ساعت 19  و به مدت 5 روز در فرهنگسرای مصلی نژاد میزبان حضور علاقه مندان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  
گفتنیست  فرهنگسرای آریو مصلی نژاد در بلوار وکیل آباد، بلوار هنرستان واقع است.
داستان این نمایش درباره دو شریک همدل است که برای یافتن گنجی عازم سفر می شوند . در میان راه گنج را  می یابند و قصد پنهان کردن گنج اولین وسوسه ایست که به جان شریک دوم می افتد .تصمیم بر آن می شود تا گنج را زیر درخت مقدسی که عمری تمامی ساکنان آن حوالی  دخیل شده اند مخفی کنند.
نیمه های شب، نفس اماره  به سراغ شریک اول می رود و او را به سمت دزدیدن تمام گنج و وعده وعیدهای شیرین وسوسه می کند اما مغلوب می شود .
نفس به کار خود ادامه داده و آنقدر پیش می رود تا شریک دوم را وسوسه کند و نهایتا شریک دوم گنج را می دزدد .
نبودن گنج در مخفیگاه، دو شریک را به جان هم می اندازد. شریک اول اتهام سنگین دزدی را نپذیرفته و دادخواهی نزد قاضی می برد. مراسم دادرسی در کنار درخت مقدس انجام میشود و شریک دوم درخت را بر بیگناهی خود و خیانت شریکش شاهد می گیرد .
قاضی تصمیم به آتش زدن درخت نموده تا مردم را از بت پرستی و خرافه گویی نجات دهد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تئاتر راز مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۲۸۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۶۸ معترض در موسسه هنر شیکاگو


به گزارش تابناک از الجزیره، این ایستگاه تلویزیونی گفت: «این اولین بار است که اداره پلیس شیکاگو از زمان آغاز اردوگاه‌های طرفدار فلسطینی‌ها این سطح از دستگیری‌ها را انجام می‌دهد».

این سازمان افزود که دانشجویان برای ششمین روز در یک کمپ جداگانه در دانشگاه شیکاگو باقی ماندند.

دیگر خبرها

  • تماشا خانه سیار کانون به استان فارس رسید
  • اجرای تئاتر عروسکی در مناطق کم برخوردار فارس
  • دستگیری ۶۸ معترض در موسسه هنر شیکاگو
  • اعلام آمار فروش سالن‌های دولتی تئاتر
  • «گالیله» یک میلیاردی شد
  • «گالیله» بیش از ۱ میلیارد تومان فروخت
  • (ویدیو) در ترکیه به طور متوسط هر مرد با ۱۵ زن شریک جنسی است و بعضی تا ۵۰ زن
  • اعضای شبکه اجرای قانون اساسی در استان بوشهر، منصوب و معرفی شدند
  • اجرای عمومی تئاتر‌های جشنواره رضوی گامی موثر است/ ماجرای عشقی عجیب
  • اجرای عمومی تئاترهای جشنواره رضوی گامی موثر است/ ماجرای عشقی عجیب