Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات خراسان شمالی با حضور در خبرگزاری شبستان به مناسبت روز خبرنگار، این روز مهم و ارزشی را به فعالان رسانه تبریک گفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «حسین فرخنده» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی و «علی خادمی» رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات خراسان شمالی صبح امروز دوشنبه پانزدهم مرداد با حضور در دفتر نمایندگی خبرگزاری شبستان در استان این روز فرخنده را به فعالان رسانه ای این خبرگزاری تبریک گفته و  توفیق و بهروزی و سعادت را بدرقه راه همه خبرنگاران کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی ضمن تبریک روز خبرنگار و آرزوی موفقیت برای همکاران خبرگزاری شبستان، گفت: این روز متعلق به خبرنگاران است و ما آمده ایم شنونده دغدغه ها و بعضاً خواسته خبرنگاران باشیم.


 

 

هاشم شیرازیان، مسئول دفتر نمایندگی خبرگزاری شبستان طی سخنانی کوتاه از فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه مطبوعات بابت برگزاری دوره های آموزشی خبرنویسی مقدماتی و پیشرفته، تقدیر و تشکر کرد.
 

سمیرا نیستانی، دبیرخبر خبرگزاری شبستان هم با تأکید بر ضرورت تدام برگزاری دوره های آموزشی به صورت مستمر و فصلی؛ تشکیل پاتوق خبرنگاران در خانه مطبوعات و به منظور هم اندیشی و تبادل نظرات خبرنگارن و فعالان این حوزه را پیشنهاد داد.


 

 

در این برنامه فرهنگی «رضا رضایی» معاون فرهنگی، «رضا لنگری» مدیر روابط عمومی، «مونا عسگریانی»  کارشناس مطبوعات و تبلیغات و «مینا اسدی» کارشناس روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی هم حضور داشتند.
 
 

 

 

پایان پیام/71

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس تحریم علی لاریجانی کنکور۹۷ ارز دولت داعش استان همدان کنسرت خیابانی کنکور سراسری روز خبرنگار خانه مطبوعات فرهنگ و ارشاد اسلامی خبرگزاری شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۲۸۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر

سید عباس دهقان معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در دیدار کارشناسان شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گفت: در پرتو تعاملی که شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد داشت، تلاش می‌شود با ارائه رویداد‌های هنری و سینمایی نسبت به آگاه سازی مردم اقدام شود.

وی با اشاره به رویداد‌هایی مانند جشنواره تئاتر چتر زندگی که در راستای تحکیم بنیان خانواده است، افزود: هنرمندان و انجمن‌های هنری استان یزد از ظرفیت‌های بالای هنری و حرفه‌ای برخوردار هستند که تجربه نشان داده با فعالیت و ارائه تولیدات هنری توانسته اند در کمک و مساعدت به کاهش معضلات اجتماعی و آگاه سازی عموم نقش دو چندانی داشته باشند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد همچنین برگزاری نشست‌های تخصصی از سوی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر برای هنرمندان را مورد تاکید قرار داد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • وزیر فرهنگ درگذشت یکی از بزرگان موسیقی کشور را تسلیت گفت
  • سینه‌ این هنرمند لبریز از اشعار و عرفان بود
  • پیام تسلیت وزیر ارشاد در پی درگذشت هنرمند موسیقی خراسان شمالی
  • وزیر ارشاددرگذشت عیسی بخشی از بزرگان موسیقی خراسان را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت حاج عیسی قلی‌پور
  • برای هنرمندی که سینه‌اش لبریز از زلالی مذهب و عشق بود
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت عیسی بخشی از بزرگان موسیقی
  • مرحوم قلی‌پور کیمیای فرهنگ و هنر ایران اسلامی بود
  • مردمی شدن فرهنگ در اولویت کار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است
  • تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر