Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@22:00:40 GMT

ایمن سازی محور ساری _ کیاسر شتاب مضاعف گرفت

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۲۸۶۹۹

ایمن سازی محور ساری _ کیاسر شتاب مضاعف گرفت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان مازندران  ،اسماعیل فولادی با بیان این مطلب افزود: ایمن سازی محورهای استان با توجه به تردد بالا و حضور میلیونی گردشگر و مسافر در این استان یکی از برنامه های اصلی و مهم کاری این اداره کل است.

وی در ادامه یادآور شد: این اداره کل با بسیج و بکارگیری نیروهای مجرب و کارآمد خود اقدامات وسیع راهداری در قالب حفظ و نگهداری راه های ارتباطی استان در دست اجرا دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فولادی در ادامه به محور ارتباطی ساری _ کیاسر _ سمنان اشاره و اظهار داشت : محور مذکور به دلیل وجود روستاها ، مواهب طبیعی خدادادی و همچنین راه دسترسی به استان سمنان همواره پر تردد بوده ، از این رو این اداره کل در آستانه فصل تابستان و افزایش تردد در این محور اقدامات گسترده ایمنی سازی را درقالب اجرای روکش اسفالت ، اجرای خط کشی ، پاکسازی ، شستشوی علائم ، بازسازی علائم ، رنگ آمیزی و .... خبرداد.


رئیس اداره ایمنی و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران به تاثیر مثبت اقدامات ایمن سازی راه ها در کاهش سوانح رانندگی اشاره و خاطر نشان ساخت : با وجود تلاش شبانه روزی راهداران در جاده ها باید به این نکته نیز توجه داشته باشیم که ضامن سلامتی رانندگان محترم در رانندگی ، توجه آنان به علائم موجود در راه ها بوده تا سفری امن و مطمئن را سپری کنند.

 

46

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت استان سمنان استان مازندران راهداری و حمل و نقل جاده رنگ آمیزی شبانه روزی رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۲۸۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیر آبشار لوه مسدود شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گالیکش گفت: در پی فوت ۲ مسافر در کمتر از ۱۰ روز در آبشار لوه، مسیر دسترسی به این آبشار مسدود شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، سیدسعید جباری اظهارداشت: شهرداری صادق آباد و اداره منابع طبیعی این شهرستان 10 روز فرصت دارند این مسیر و نقاط حادثه خیز  آن را ایمن سازی کنند و تا زمانی که کارشناسان ایمنی مسیر را تایید نکردند ، ورود به این منطقه ممنوع است.

دادستان گالیکش افزود: در صورتی که تغییری در وضعیت امکانات و ایمنی این منطقه گردشگری ایجاد نشود و در اثر کوتاهی متولیان، مسافران صدمه ببینند، با مدیران دستگاه های متولی از باب ترک فعل، برخورد قانونی خواهد شد.

سال گذشته با دستور دادستان گالیکش مسیر دسترسی به آبشار اول در لوه ایمن سازی شده لود و از امروز هم ایمن‌سازی مسیر دسترسی به آبشار دوم که مرتفع‌تر است، آغاز شد.

انتهای پیام/581

 

دیگر خبرها

  • واکسن ها در ۵۰ سال گذشته جان ۱۵۴ میلیون نفر را نجات داده اند
  • درمان سرمازدگی حیوانات + بررسی علائم و اقدامات لازم
  • ظرفیت صادرات محصولات سلامت محور ایران به کشورهای آفریقایی
  • دلیل خال قرمز روی پوست + علائم خطر
  • جعفرزاده ایمن‌آبادی: هر کسی به جز قالیباف رئیس مجلس‬⁩ شود کشور شفاف‌تر اداره می‌شود
  • مسیر آبشار لوه مسدود شد
  • حمایت‌ های بانک رفاه کارگران از ساخت مسکن کارگری شتاب می‌ گیرد
  • خوزستانی‌ها از تردد غیرضروری در محور‌های استان خودداری کنند
  • برخی راه‌های خراسان جنوبی بر اثر سیلاب مسدود شد
  • عملیات روکش آسفالت محور بیرجند نهبندان به طول ۳۶ کیلومتر