Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - ايلام - ايرنا - نماينده ايلام و عضو کميسيون انرژي مجلس شوراي اسلامي گفت: طرح سوال از رئيس جمهور توسط تعداد محدودي از نمايندگان پيگيري شده و عده اي نيز بخاطر رفاقت آنرا امضا کرده اند و به هيچ عنوان نظر اکثريت مجلس نيست.

جلال ميرزايي روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اضافه کرد: پس از پيروزي حسن روحاني در انتخابات سال 96 يک جريان خاص در مجلس به دنبال تحت فشار قرار دادن وي از طريق طرح سوال بودند و بهانه هاي مختلفي نيز داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي يادآور شد: آنها در ابتدا مساله موسسات مالي و اعتباري را بهانه سوال از رئيس جمهور قرار دادند که با اقدامات دولت در اين زمينه بهانه از آنها گرفته شد و به مسائل ديگر متوصل شدند.
وي با بيان اينکه اين جريان در حال حاضر با توجه به وضعيت بازار ارز و سکه و بدون توجه به اقدامات دولت و همچنين تنگناهاي موجود طرح سوال را مطرح کرده اند، تاکيد کرد: هدف آنها صرفا سوال از رئيس جمهور است و شرايط حساس کنوني و اقداماتي که دولت انجام داده است را مدنظر قرار نمي دهند.
نماينده ايلام و عضو کميسيون انرژي مجلس شوراي اسلامي گفت: جريان طرح سوال از رئيس جمهور با بيرون از مجلس هماهنگي دارد و به نظر مي رسد توجه نکردن حسن روحاني به برخي خواسته ها و برآورده نکردن انتظارات عده اي خصوصا در بحث سياست خارجي در اين مساله تاثيرگذار باشد.
ميرزايي افزود: در بحث طرح سوال از رئيس جمهور در مجلس يک چندگانگي وجود دارد و هر چند تعداد حاميان دولت بيشتر است اما طرح سوال از طرف يک فراکسيون خاص که از همان ابتدا به عملکرد دولت نگاه خاصي داشته اند دنبال شده است و تعداد محدودي از ديگر فراکسيون ها نيز آنرا امضا کرده اند.
وي تاکيد کرد: در حال حاضر بايد بيشترين تمرکز دولت و رئيس جمهور بر روي استفاده حداکثري از اين فرصت براي بيان مسائل و مشکلات و اقدامات دولت گذاشته شود.
وي يادآور شد: با توجه به اينکه دولت هيچگونه کوتاهي نداشته است بايد رئيس جمهور در خصوص اينکه مشکلات کنوني ريشه در چه دوره اي داشته، نقش عوامل خارجي و راهکارها براي برون رفت از اين وضعيت را براي مردم شرح دهد.
به گزارش ايرنا، تقاضاي سوال از رييس جمهوري با امضاي 80 نماينده و در پنج محور در جلسه علني روز چهارشنبه گذشته 10 مرداد ماه اعلام وصول شد.
عدم موفقيت دولت در کنترل قاچاق کالا و ارز، استمرار تحريم هاي بانکي، عدم اقدام شايسته دولت درکاهش نرخ بيکاري، رکود اقتصادي شديد چندين ساله، افزايش شتابان نرخ ارزهاي خارجي و کاهش شديد ارزش پول ملي پنج محور سوال از رييس جمهوري است.
6032/6119
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۲۸۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکن در دولت سیزدهم ساخته شده است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی زهره‌ای صبح سه‌شنبه در دیدار با استاندار خراسان شمالی که در استانداری برگزار شد، حمل و نقل و نهضت ملی مسکن را مهم‌ترین رسالت دولت و وزارت راه و شهرسازی عنوان کرد.

به وی به آمار به روز شده طرح نهضت ملی مسکن اشاره کرد و افزود: بر اساس آخرین آمار به روز شده بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکن ساخته شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی خاطر نشان کرد: مشکلات تهیه زمین و یا موانع بانکی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در برخی استان‌ها وجود دارد.

زهره‌ای در ادامه اظهار کرد: آسیب‌شناسی لازم در خصوص مشکلات اجرای طرح نهضت ملی مسکن انجام شده و در اکثر این استان‌ها حل شده اما در نهایت نیازمند عزم جدی استان‌ها هستیم.

وی بر پیگیری جدی حل مشکلات پل خندقلو و مصوبات سفر رئیس جمهور تاکید کرد .

در ادامه استاندار خراسان شمالی نیز گفت: تا کنون تعهدات استانی در خصوص مصوبات  سفر رئیس جمهور به استان محقق شده است .

محمدرضا حسین نژاد افزود: در انجام تعهدات وزارت راه و شهرسازی در خصوص سفر رئیس جمهور باید تسریع شود زیرا بیشترین مصوبات در ارتباط با این وزارت خانه است.

کد خبر 6099151

دیگر خبرها

  • ارسال نامه پیشنهادی شورای عالی تشکل‌های ورزشی به رئیس جمهور+عکس
  • ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکن در دولت سیزدهم ساخته شده است
  • چه کسی رئیس سنی مجلس دوازدهم خواهد شد؟ | جدول مسن‌ترین و جوانترین نمایندگان | ۲ نماینده همسن باشند چه می شود؟
  • ایزدخواه نماینده مجلس : جراحی در سفره مردم هنر نیست / نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم و یا نرخ ارز را آزاد کنیم
  • ایزادخواه، نماینده مجلس : جراحی در سفره مردم هنر نیست / نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم و یا نرخ ارز را آزاد کنیم
  • نماینده مجلس: نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم
  • رژیم صهیونیستی فعالیت شبکه الجزیره در اراضی اشغالی را ممنوع کرد
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • رئیس جمهور ماده واحده شورای عالی انقلاب فرهنگی را برای اجرا ابلاغ کرد
  • روش‌های عجیب برخی کاندیداها برای رأی آوردن