Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست شورای اداری و برنامه‌ریزی زندان‌های استان تهران در مرکز آموزشی و پژوهشی منطقه ۷ سازمان زندان‌های کشور با حضور مسئولین ذی ربط برگزار شد.

به گزارش قدس آنلاین، نشست شورای اداری و برنامه‌ریزی زندان‌های استان تهران در مرکز آموزشی و پژوهشی منطقه ۷ سازمان زندان‌های کشور با حضور مسئولین ذی ربط برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محبی مدیرکل زندان‌های استان تهران با اشاره به حساسیت بالای شغل زندانبانی وخدمت رسانی ۲۴ ساعته مسئولین و کارکنان ضمن قدردانی از تلاش‌های نیروهای قراردادی زندان‌های استان با اشاره به افزایش حقوق این عزیزان از تلاش در راستای همسان سازی حقوق‌ها خبر داد و گفت: در آینده سعی خواهیم داشت با همسان سازی حقوق نیروهای قراردادی در راستای امنیت شغلی این عزیزان گام‌هایی موثر برداریم، انتظار ما از روسای زندان‌ها و همکاران زندانیان است.

محبی در ادامه بر اهمیت رسیدگی به وضعیت معشیتی کارکنان و نقش بلامنازع استانداردسازی اقدامات و رفاهیات ارائه شده تا حد امکان از سوی مسئولین به گروه‌های هدف شاغل در پست‌های مختلف بر ارائه خدمات، از اخذ ۸۳ درصدی کد شناسه کارکنان قراردادی و ترمیم حقوق پزشکان و پرستاران شاغل در سطح زندان‌های استان تهران خبرداد.

وی همچنین بر حساسیت شغل زندانبانی تاکید کرد و از حاضرین خواست در مسائل مدیریتی زندان‌ها از جمله انتخاب مددجویان رابط خصوصا وکیل بندها، قدردانی از کارکنان ساعی، تعامل بیشتر با مسئولین قضایی، انتقال تجارب میدانی زندانبانی، اجرایی کردن مبانی عفت عمومی، صرفه جویی در منابع انرژی و…. تمام اهتمام خویش را بکار گیرند.

منبع: افکارنیوز

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تهران حقوق پزشکان زندان قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۲۸۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آندرتیکر قراردادی جدید با WWE امضا کرد

آندرتیکر همچنان به همکاری با WWE ادامه خواهد داد.

به نقل از PWinsider آندرتیکر قراردادی جدید را به عنوان اسطوره با WWE امضا کرده است.

طرفداری | از گزارش‌ها اینطور برآورد می‌شود که این قرارداد در حوالی رسلمنیا 40 ثبت شده است. آندرتیکر بعد از بازنشستگی خود در سال 2020، حضورهایی مقطعی را در شوهای WWE تجربه کرده و به منظور برگزاری ویژه برنامه خود تحت عنوان One Dead Man Show همراه با تیم WWE به مناطق مختلفی سفر کرده است. او همچنین مدتی است که پادکست اختصاصی خود را تحت عنوان Six Feet Under به طور هفتگی منتشر می‌کند. آخرین حضور کوتاه پادشاه تاریکی در تلویزیون WWE به رسلمنیا 40 برمی‌گردد، جایی که او با متوقف کردن د راک زمینه پیروزی تاریخی کودی رودز برابر رومن رینز را فراهم کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • قصاص یک زن و ۲ مرد در زندان
  • آندرتیکر قراردادی جدید با WWE امضا کرد
  • جزئیات تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳
  • تداوم طرح نور با جدیت
  • طرح نور با جدیت ادامه می‌یابد
  • خبر خوب برای زنان شاغل | فعال شدن ایستگاه ورزشی رایگان عصرگاهی و ۵ مجموعه ورزشی جدید در تهران
  • خبر خوب برای زنان شاغل | فعال شدن ایستگاه های ورزشی رایگان عصرگاهی و ۵ مجموعه ورزشی جدید در تهران
  • تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳
  • نارضایتی معلمان شاغل و بازنشسته از افزایش حقوق رتبه‌بندی
  • بلبشو در ارقام افزایش حقوق رتبه‌بندی معلمان شاغل و بازنشسته!