Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،حسن خدابنده لو  با اشاره به وقوع خشکسالی در استان سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به وظیفه ذاتی جمعیت هلال احمر در خصوص کمک به همنوعان و در راستای اصل انسانیت و نوع دوستی این جمعیت، کاروان سلامت هلال احمر کردستان در شهرستان نیکشهر سیستان و بلوچستان اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کمپین «نذر آب» را برای کمک به مردم استان سیستان و بلوچستان راه‌اندازی کرده و مردم کردستان می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به شعب هلال احمر استان ارائه کنند تا در راستای رفع نیاز مردم سیستان و بلوچستان هزینه شود.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان بیان کرد: مردم خیر و نوع دوست استان کردستان با ارسال عدد ۴ به شماره ۲۰۹۹۹۹۹ می‌توانند روزانه هزینه یک بطری آب معدنی را نذر آسیب دیدگان از خشکسالی استان سیستان و بلوچستان کنند.
خدابنده لو اضافه کرد: با توجه به کمبود امکانات بهداشتی و درمانی در استان سیستان و بلوچستان کاروان سلامت کردستان متشکل از ۱۰ پزشک متخصص قلب و عروق، داخلی، دندان پزشکی و چندین پزشک عمومی، پرستار، ماما، کارشناس بهداشت محیط، روان کاو و... به استان سیستان و بلوچستان اعزام شدند.
وی افزود: تیم حمایت‌های روانی سازمان جوانان استان کردستان نیز در این ماموریت به کاروان سلامت استان را همراهی کرد.
 خدابنده لو خاطرنشان کرد: کاروان سلامت هلال احمر استان کردستان روز پنجشنبه به مقصد شهرستان نیکشهر در استان سیستان و بلوچستان حرکت کرده و خدمات بهداشتی و درمانی استان را به مردم محروم این منطقه ارائه کرد.
شهرستان نیک شهر در جنوبی‌ترین نقطه استان سیستان و بلوچستان واقع بوده و فاصله‌ای در حدود ۲۰۰۰ کیلومتر با سنندج دارد.
انتهای پیام/م

راه‌اندازی کمپین «نذر آب» در کردستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آب وهوا هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۲۹۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی‌ نیروهای عملیاتی هلال احمر به ۲۸ هزار و ۵۰۴ نفر در جنوب سیستان و بلوچستان


سیدمحمد مهدی سجادی گفت: از ۲۸ فروردین ماه، ۱۳ شهرستان و ۱۵۹ روستا در جنوب سیستان و بلوچستان تحت تاثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی افزود: در این مدت ۱۱۰ تیم عملیاتی هلال احمر به ۲۸ هزار و ۵۰۴ نفر در قالب ۶ هزار و ۳۷۷ خانوار متأثر امدادرسانی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان تصریح کرد: نیروهای عملیاتی هلال احمر ۲ هزار و ۲۹ نفر از متاثرین را اسکان اضطراری دادند و برای سرنشینان ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب عملیات رهاسازی انجام شد.

وی بیان کرد: در این مدت سه هزار و ۵۰۱ کیلوگرم نایلون پوششی،سه هزار و ۵۴۱ تخته پتو، یک‌هزار و ۹۹۱ تخته موکت، ۹ هزار و ۲۸ بطری آب معدنی و در مجموع پنج هزار و ۶۵۵ بسته غذایی توسط امداد هوایی و زمینی با حضور تیم‌های عملیاتی هلال احمر در بین متأثرین توزیع شد.

سجادی از هموطنان عزیز خواست از تردد و توقف در مسیرها، جاده‌ها و بستر رودخانه‌ ها خودداری کنند و در صورت بروز هرگونه حادثه با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • امدادرسانی هلال احمر یزد به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • امدادرسانی به ۹۰۰۰ خانوار در سیستان و بلوچستان | نیرو‌های هلال احمر در حالت آماده باش
  • ارسال ۱۴۰۰ تخته موکت و ۶۵۰ تخته پتو از هلال‌احمر یزد به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • سیل بهاری با سیستان و بلوچستان چه کرد؟ | امدادرسانی تا کی ادامه دارد؟
  • پیکر دو فرد غرق‌شده در سیلاب بلوچستان پیدا شد
  • جسد نوجوان ایرانشهری پس از سه روز پیدا شد
  • امدادرسانی به بیش از ۶‌ هزار خانوار سیل‌زده +فیلم
  • امدادرسانی‌ نیروهای عملیاتی هلال احمر به ۲۸ هزار و ۵۰۴ نفر در جنوب سیستان و بلوچستان