Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد داودی مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره)شهرستان خمین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از خمین، با اشاره به اهداف برگزاری کلاس های اوقات فراغت گفت: رویکرد اصلی کمیته امداد در کارگاه ها و کلاس های اوقات فراغت، ارتقای سطح بینش اسلامی، ترویج آموزه های دینی در جهت تعالی فرهنگ، تحکیم خانواده با استفاده از سبک زندگی اسلامی ایرانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: شکوفای استعدادها، یادگیری مهارت های زندگی و اجتماعی و افزایش فعالیت های گروهی شرکت کنندگان در کلاس ها از دیگر اهداف برگزاری کلاس های اوقات فراغت است.

داودی افزود: پایگاه های غنی سازی اوقات فراغت سالجاری در شهرستان خمین از دهم تیرماه شروع و تا دهه اول شهریورماه ادامه دارد که شامل یک پایگاه مجتمع امام جعفرصادق(ع) در سطح شهرستان و همچنین پایگا ه ها در روستاهای فرنق، آشناخور، سیان، خراوند از توابع این شهرستان و بیشترین تاکید و توجه به بهره مند شدن خانواده ها در مناطق روستایی و محروم است و بیش از 150 نفر در این کلاس ها شرکت کردند.

وی اظهار کرد: این کلاس ها تمام جامعه هدف کمیته امداد، دانش آموز و غیر دانش آموز و ... را شامل می شود و شرکت کنندگان در رشته های قرآن و احکام، خیاطی، نقاشی روی پارچه و لباس، رشته های مختلف ورزشی، ازآموزش بهره مند می شوند و در پایان طرح تشویق نفرات برتر، اعزام منتخبین و فعالان کارگاه ها به اردوهای زیارتی از برنامه های این نهاد است.

داودی تصریح کرد: کارگاه های مهارت آموزی در طرح اوقات فراغت کارگاه هایی هستند که به نوعی منجر به اشتغال در خانواده می شود.

وی اضافه کرد: تعدادی از مدد جویان بر اساس تعامل انجام شده با کانون فرهنگی و هنری امام خمینی(ره) آموزش و پرورش و مجموعه های ورزشی شهرستان با معرفی و پرداخت شهریه توسط این نهاد از کلاس های این مراکز نیز بهره مند می شوند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) خمین اضافه کرد: علاوه بر مددجویان شرکت کننده در کلاس های اوقات فراغت، همچنین بیش از یکصدو پانزده مددجو نیز از برنامه های تربیتی در قالب اردوهای آموزشی و تربیتی با اعزام به مشهد مقدس، همدان، شیراز، گیلان و مازندران در تابستان بهره مند خواهند شد و بیش از 280میلیون ریال هزینه برگزاری این اردوهای آموزشی و تربیتی است.

یادآوری این نکته لازم است اگر در مراکز و دستگاه های دولتی، غیردولتی از ایجاد پایگاه های موازی خوداری شود و متولی اصلی هر رشته با توجه به زمینه تخصصی که دارا است برگزار کننده کلاس باشد به کیفیت و کمیت کار بیشتر توجه شده و بازدهی بهتر و مناسبت تر می شود اما متاسفانه این موازی کاری ها همچنان ادامه دارد.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۲۹۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد

به گزارش قدس خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره)، رضا سلم آبادی در مراسم واگذاری ۳۳۸۶۳ واحد مسکونی به مددجویان در کل کشور که به صورت وبیناری با حضور رئیس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: ۳۳ هزار و ۸۶۳ واحد مسکن مددجویی امروز در کشور افتتاح که از این تعداد، ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی مربوط به خراسان رضوی است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی خراسان رضوی گفت: این واحدها از مجموع تفاهم نامه با سپاه و بنیاد علوی در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت و روستاهای استان ساخته شده است.

وی افزود: برابر تفاهم انجام شده در سال ۱۴۰۱، طی دو سال تعداد ۶۰۰۰ واحد مسکن مددجویی در استان خراسان رضوی ساخته می‌شود.

سلم آبادی تصریح کرد: سال گذشته ۱۹۰۰ واحد مسکن مددجویی و امروز ۲۱۰۵ واحد مسکن تحویل مددجویان شد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی خراسان رضوی با بیان اینکه حدود ۲۰۰۰ واحد مسکن مددجویی بر اساس تفاهم نامه باید احداث و تحویل مددجویان شود، گفت: تلاش می‌شود این واحدها در زمستان سال جاری به بهره برداری برسد.

وی افزود: برای ساخت این واحدهای مسکونی بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان بلاعوض توسط کمیته امداد، ۵۰ میلیون تومان تسهیلات صندوق امداد ولایت و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات بنیاد مسکن به مددجویان پرداخت شده است.

سلم آبادی تصریح کرد: برخی از این واحدها با مشارکت خیرین ساخته و تحویل مددجویان شده است.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • مددجویان کمیته امداد خراسان‌شمالی ۲۶۰۰ مترمربع فرش بافتند
  • ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌
  • کمک بیش از ۱۰ میلیارد تومانی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین
  • کمیته امداد، نهاد پیشران در حوزه اشتغال کشور است