Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، احد آزادیخواه، سخنگوی کمیسیون فرهنگی و عضوهیات تحقیق و تفحص از شرکت های فرهنگی ورزشی وابسته به وزارت ورزش و جوانان در پایان اولین نشست این هیات با وزیر ورزش و جوانان، معاون توسعه ورزش قهرمانی و نمایندگان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس که امروز در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، به خبرنگار این پایگاه گفت: اولین جلسه این هیات با حضور دکتر سلطانی فر وزیر ورزشظ و جوانان، محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای این وزارتخانه و نمایندگان دوباشگاه استقلال و پرسپولیس برگزار شد و یک جلسه توجیهی بود که در آن اولویت ها و ضرورت های تحقیق و تفحص، شرایط این دو باشگاه که کجا بوده اند و الان در کجا قرار دارند، سیاستگذاری ها و اقدامات وزارت ورزش و شخص وزیر و همچنین هماهنگی ها در خصوص مدیریت مالی و انسانی استقلال و پرسپولیس بحث و گفت وگو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این جلسه، سید صادق طباطبایی نژاد که ریاست هیات تحقیق و تفحص از این دو باشگاه را بر عهده دارد نیز در مورد سوال های اصلی تحقیق و تفحص کنندگان و زمان جمع بندی و گزارش این هیات که حداکثر 6 ماه است صحبت کرد.

آزادیخواه تاکید کرد: قصدمان در هیات تحقیق و تفحص به هیچ وجه، مچ گیری، جنجال سازی و حاشیه سازی نیست و راهبرد این هیات هماهنگی، رفع شبهات و شفاف سازی است که هم به نفع باشگاه های استقلال و پرسپولیس هم وزارت ورزش و جوانان و هم کمیسیون فرهنگی مجلس خواهد بود.

وی درخصوص همکاری وزارت ورزش و جوانان با این هیات گفت: هیات تحقیق و تفحص تیمی نظارتی است و معمولا بحث نظارت یکسری حاشیه ها و نکات پیرامونی دارد اما برخورد دکتر سلطانی فر و آقای داورزنی معاون ایشان بسیار گرم، عالی و منطقی بود و با آغوش باز پذیرای ما بودند و باعث می شود کار هیات تحقیق و تفحص راحت تر،عمیق تر و دقیق تر انجام شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال و پرسپولیس معاون وزارت ورزش و جوانان وزیر ورزش و جوانان برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۲۹۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | اولین واکنش وزارت ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال

264 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901144

دیگر خبرها

  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها
  • هشدار درباره وضعیت پرسپولیس و استقلال
  • چه زود زنگ خطر برای استقلال و پرسپولیس به صدا درآمد؟/ رفتارهای خریداران این دوتیم ،غیرحرفه ای است
  • تغییر نام استقلال جنجالی شد | وزارت ورزش واکنش نشان داد
  • ببینید | اولین واکنش وزارت ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال
  • واکنش وزارت ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه استقلال
  • واکنش وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • واکنش منفی وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • تأکید نماینده مردم شهرستان بروجن بر تصویب و اجرایی شدن تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران