Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ گوگل همواره درحال بررسی و تست امکانات جدیدی است؛ هرجند نباید تصور کنیم که تنها گوگل چنین استراتژی را در راستای تحقق اهدافش در پیش گرفته است. اینستاگرام نیز، همواره سعی دارد با تغییراتی هرچند کوچک، در‌جهت بهبود برنامه‌ گام بردارد. گاهی برخی کاربران نسبت به بعضی تغییرات و به‌روزرسانی‌ها روی خوشی نشان نمی‌دهند؛ حال‌ آنکه برخی دیگر از چنین تغییراتی استقبال هم می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سمت چپ: فعلی؛ سمت راست: تست
اینستاگرم قصد دارد موقعیت قرارگیری آیکون‌های پروفایل‌ و پیام خصوصی (Direct Message)‌ را جابه‌جا کرده و امکان دسترسی سریع کاربران به ایموجی‌ را در قسمت نظرات سریع‌تر و آسان‌تر کند. در حال حاضر آیکون پیام خصوصی در سمت راست بالای نمایشگر قرار دارد و آیکون پروفایل در سمت راست پایین نمایشگر قرار دارد. از آنجایی که کاربران از آیکون پیام خصوصی بیشتر از پروفایل استفاده می‌کنند، اینستاگرام در حال تست جابه‌جایی این دو آیکون در برنامه است. البته از آنجایی کاربران به محل قرارگیری این دو آیکون عادت کرده‌اند؛ احتمالا به دفعات، دچار اشتباه شوند. کاربرانی که تنها یک حساب کاربری در اینستاگرام دارند، آیکون پروفایل را مشابه شکل همیشگی‌ آن می‌بینند. کاربرانی که چندین حساب‌کاربری اینستاگرام دارند، حین استفاده از هر حساب‌کاربری، عکس همان پروفایل در قسمت پایین نشان داده نمی‌شود؛ در عوض یک آیکون برای آن‌ها نمایش داده می‌شود که در آن عکس پروفایل‌ها در کنار هم قابل مشاهده است. 

سمت چپ: فعلی؛ سمت راست: تست
اینستاگرام در حال بررسی و تست تغییرات دیگری است. در حال حاضر وقتی کاربران بخواهند عکسی را برای تعدادی از دوستان خود ارسال کنند، باید در قسمت نوار منوی استاندارد علامت «+» را لمس کنند تا بتوانند به دوربین دسترسی داشته باشند، اینستاگرام در حال تست امکان اضافه‌کردن گزینه‌ی دکمه‌ی دوربین در قسمت بالای نوار منو استاندارد است تا کاربران بتوانند از دکمه‌ی دوربین استفاده کنند و آنچه مد نظرشان است سریع‌تر برای دوستان خود ارسال کنند. 
در نهایت، Instagram امکان دسترسی سریع به ایموجی در بخش کامنت‌های هر پست را مورد بررسی و تست قرار می‌دهد. این ویژگی برای افرادی کاربرد دارد که با Emoji بیشتر سروکار دارند؛ ولی اگر کاربرانی هستند که در کامنت‌گذاری از ایموجی زیاد استفاده نمی‌کنند، می‌توانند این گزینه را غیرفعال کنند. این گزینه به کاربران علاقمند به ایموجی کمک می‌کند تا دسترسی سریع‌تری به ایموجی‌ها داشته باشند.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 اینستاگرام ایموجی شبکه اجتماعی کاربران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۲۹۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جود بلینگام در آغوش مادرش قهرمانی رئال مادرید در لالیگا را جشن گرفت / عکس

ستاره انگلیسی با مادرش رابطه بسیار صمیمی و عمیقی دارد و او را همواره در لحظات شاد خود سهیم می‌کند.

طرفداری | پست قهرمانی جود بلینگام در اینستاگرام، عکسی کنار مادرش است.

ساعتی پیش، با توجه به پیروزی مقابل کادیز و البته شکست بارسلونا مقابل ژیرونا، رئال مادرید به فاصله 4 هفته مانده تا پایان فصل 24-2023 لالیگا، قهرمان این رقابت‌ها شد. رئال مادرید برای سی‌وششمین بار در تاریخ 122 ساله خود جام قهرمانی لالیگا را به دست آورد تا اختلاف قهرمانی‌های پرافتخارترین تیم اسپانیا با تیم دوم یعنی بارسلونا به عدد 9 برسد.

جود بلینگام با انتشار تصویری کنار مادرش در اینستاگرام، به قهرمانی رئال مادرید در لالیگا واکنش نشان داد. مادر بلینگام مشوق اصلی پسر موفقش بوده و بارها با حضور در استادیوم‌ها به حمایت از او پرداخته‌است. 

 

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • جود بلینگام در آغوش مادرش قهرمانی رئال مادرید در لالیگا را جشن گرفت / عکس
  • قابلیت‌های جدید و جذاب استوری اینستاگرام
  • پست احساسی کاپیتان استقلال با ایموجی قلب!
  • پست اینستاگرامی و خاص کاپیتان استقلال با ایموجی قلب!
  • پلتفرم‌هایی که از ممنوعیت تیک‌تاک سود می‌برند
  • کمیسیون اتحادیه اروپا علیه فیس‌بوک و اینستاگرام اقدام می‌کند
  • ایموجی صوتی؛ عجیب‌ترین قابلیت گوگل که به تماس‌های صوتی اضافه شد
  • گوگل ایموجی صوتی را به تماس‌ها می‌افزاید
  • هوش مصنوعی چگونه به خانه‌داری کمک می‌کند؟
  • آموزش: ۵ نکته که تایپ کردن با گوشی هوشمند را آسان‌‌تر می‌کند