Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز استعدادهای درخشان دانشگاه یزد گفت: دانشگاه یزد جزو اولین دانشگاه‌های ایران است که سه نوع دوره پسادکتری مختص خود تدوین و مصوب کرده است.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از دانشگاه یزد، علی‌اکبر تدین اظهار کرد: دانشگاه یزد در حال حاضر در ۲۰۸ رشته که ۵۱ رشته آن دکتری، ۱۱۰ رشته کارشناسی‌ارشد و ۴۷ رشته کارشناسی است دانشجو می‌پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دانشگاه یزد با هدف جذب دانشجویان مستعد و همچنین شناسایی، حمایت و توانمندسازی دانشجویان ممتاز دانشگاه در مقاطع مختلف و برای هدایت هدفمند دانشجویان ممتاز دانشگاه هرساله به تعدادی از آنها، جایزه‌هایی را در سه دسته اعطا می‌کند.

رئیس مرکز استعدادهای درخشان دانشگاه یزد تصریح کرد: این جوایز در سه دسته جایزه آموزش و فناوری، جایزه پژوهش و جایزه فرهنگ به دانشجویان ممتاز اعطا خواهد شد.

تدین ادامه داد: مبلغ سقف پرداختی برای دانشجویان ممتاز در دوره کارشناسی ماهیانه ۵۰۰ هزار تومان و در دوره کارشناسی ارشد و دکتری تا سقف یک میلیون تومان است.

وی با اشاره به اینکه دانشجویان این فرصت را دارند که از دوره کارشناسی تا دوره پسا دکتری در دانشگاه یزد تحصیل کنند تصریح کرد: شیوه‌نامه دوره پژوهشی پسا دکتری مختص دانشگاه یزد تدوین و تصویب شده است تا در چهارچوب آن متقاضیان گذراندن این دوره زیر نظر استادان برجسته، توانمندی علمی خود را افزایش دهند.

رئیس مرکز استعدادهای درخشان دانشگاه یزد با تاکید بر اینکه دانشگاه یزد جزو اولین دانشگاه‌های ایران است که سه نوع دوره پسادکتری مختص دانشگاه تدوین و مصوب کرده است.

تدین تصریح کرد: این دانشگاه با بیش از ۸۰۰ عضو هیات علمی و کادر اداری مجرب دارای مجهزترین آزمایشگاه‌ها، کارگاه‌ها، امکانات رفاهی از قبیل سرای دانشجویی، رستوران آزاد، سلف سرویس، درمانگاه شبانه‌روزی، کافی‌شاپ، کافی‌نت، انتشارات، استخر، سالن ورزشی، بانک، سرویس ایاب و ذهاب است.

وی از جمله افتخارات دانشگاه یزد را قرار گرفتن در ردیف ۲۰۰ دانشگاه جوان برتر جهان و ۱۲ دانشگاه برتر غیرپزشکی کشور بر اساس رتبه‌بندی تایمز و یورپ در سال ۲۰۱۷، حضور سه استاد دانشگاه در یک درصد برتر محققان پراستناد دنیا، رونمایی از نسخه تجاری موتور پارسی‌جو، کسب رتبه برتر در جذب دانشجویان خارجی، کسب رتبه‌های برتر مسابقات علمی و برنامه‌نویسی و المپیادهای ملی و بین‌المللی، انتخاب ۲ خوابگاه دانشگاه به‌عنوان خوابگاه‌های برتر، ارتقا از رتبه ۲۳ در المپیاد ورزشی ۹۳ به رتبه ۱۰ در المپیاد ورزشی ۹۵ عنوان کرد.

انتهای پیام/4007

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۲۹۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیوه نامه افزایش حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد تشریح شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار
شد.

در این جلسه دکتر داریوش جاوید معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی به تشریح شیوه نامه افزایش حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی ویژه کارکنان و اعضای هیأت علمی داخل کشور و واحدهای برون مرکزی پرداخت که پس از بحث و تبادل نظر اعضا به تصویب رسید.

همچنین دستورالعمل بازنشستگی کارکنان و اعضای هیأت علمی و نظام نامه تحول اداری و رتبه بندی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی مورد بررسی اعضا کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی قرار گرفت و در نهایت به تصویب رسید.

در این جلسه علی سروری مجد قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر مهدی نویدادهم دبیرکل هیأت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین محمد شریفانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی، عنایت اله ملکی تبار رئیس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی، دکتر حسین جوادی خزانه دار دانشگاه آزاد اسلامی و سایر اعضا حضور داشتند.

کد خبر 6097508

دیگر خبرها

  • مجلات مطالعات اسلامی وپژوهش‌نامه تبلیغ و ارتباطات دینی رونمایی شد
  • زمان اعلام نتایج آزمون ارشد مشخص شد
  • ادغام ۲۴۰ رشته محل دانشگاه آزاد در واحدهای بزرگ
  • اجرای شیوه‌نامه نظام استاد شاگردی در دانشگاه آزاد اسلامی
  • افزایش ۶ رشته محل مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد زاهدان
  • شیوه نامه افزایش حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد تشریح شد
  • ۲۴۰ رشته محل دانشگاه آزاد در واحدهای بزرگ ادغام شد
  • تصویب رشته‌های جدید دانشگاه آزاد نی‌ریز در مقطع دکتری
  • استفاده از کاربرد هوش مصنوعی در تمام رشته‌های کارشناسی از مهر آینده
  • استفاده از کاربرد هوش مصنوعی در تمامی رشته‌های کارشناسی از مهر ماه