Web Analytics Made Easy - Statcounter

محموله تجهیزات پزشکی به ارزش ۲ میلیارد ریال از محل عواید موقوفه مرحوم بنکدار اصفهانی به بیمارستان فارابی کرمانشاه اهداء شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، کاروان تجهیزات بیمارستانی که از محل عواید موقوفه مرحوم حاج حسن بنکدار اصفهانی خریداری شده بود، صبح امروز(15 مرداد) طی مراسمی که با حضور مشاور عالی استاندار، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرمانشاه، معاونین و روسای اداره کل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه و اداره اوقاف و امور خیریه شمال شرق تهران در دانشکده علوم قرآنی به بیمارستان فارابی کرمانشاه اهداء شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این تجهیزات بیمارستانی از محل نیات واقف خیراندیش مرحوم بنکدار اصفهانی و در قالب طرح مهر تندرستی برای بیماران اعصاب و روان خریداری شده است که شامل 40 تخت بیمارستانی، دستگاه های الکتروشوک، ساکشن و واکرهای کمک توانبخشی می باشد.

 

بنابر اعلام رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شمال شرق استان تهران، این تجهیزات حاصل عواید بزرگترین موقوفه این واقف خیراندیش در چندساله اخیر است که تحت تصرف آموزش و پرورش بود.

 

گفتنی است، وقف های صورت گرفته توسط مرحوم حسن بنکدار اصفهانی مربوط به سال 1333 است.

 

 

 

 

پایان پیام/81

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس کنکور۹۷ دولت کنکور سراسری خراسان جنوبي تحریم سبک زندگی منتظرانه نشست خبری سردار اشتری روحانیون بیماران اعصاب و روان تجهیزات پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۲۹۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای واردات کالا‌های اساسی و دارو ۶۳۶ میلیون دلار تامین شد

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا، میزان ارز تامین شده برای واردات دارو و تجهیزات پزشکی در سال ۱۴۰۱ حدود سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلار بود که این رقم از ابتدای فروردین تا پایان اسفند ۱۴۰۲ به بیش از چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار رسید.

تامین ارز سال ۱۴۰۲ بانک مرکزی برای واردات دارو و تجهیزات پزشکی در مقایسه با سال گذشته آن از رشد ۲۶ درصدی برخوردار بوده است.

بر اساس این گزارش، بانک مرکزی از ابتدای فروردین تا دیروز (سوم اردیبهشت ۱۴۰۳) نیز بیش از سه میلیارد و ۱۴۳ میلیون دلار ارز برای چهار گروه کالا‌های اساسی و دارو، تجاری و بازرگانی، واردات در مقابل صادرات و خدمات تامین کرده است.

کالا‌های تجاری و بازرگانی با یک میلیارد و ۸۵۴ میلیون دلار بیشترین حجم را با میانگین نرخ ۴۱ هزار تومان به خود اختصاص داده است.

کالا‌های اساسی و دارو با ۶۳۶ میلیون دلار در رتبه بعدی قرار دارد؛ ۵۶۱ میلیون دلار از این گروه به کالا‌های اساسی و کشاورزی شامل گندم، دانه‌های روغنی و نهاده‌های دامی و ۷۵ میلیون دلار دیگر نیز به دارو، مواد اولیه دارو و تجهیزات پزشکی تخصیص داده شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • گردهمایی هماهنگ‌کنندگان اهدای عضو کشور در بیمارستان فرهیختگان
  • تبلور موقوفات منفعتی در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان
  • ظرفیت بالای مرکزی در زمینه پزشکی و تجهیزات درمانی
  • قدردانی از خانواده خیر سلامت در بیمارستان واسعی سبزوار
  • برای واردات کالا‌های اساسی و دارو ۶۳۶ میلیون دلار تامین شد
  • زندگی دوباره ۴ بیمار با اهدای عضو در مشهد
  • تامین ۶۳۶ میلیون دلار برای واردات کالاهای اساسی و دارو
  • افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف برگزار می شود