Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتسال مس سونگون با غلبه بر بانک بیروت، به عنوان صدرنشین گروه D به جمع هشت تیم پایانی مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا راه یافت. ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳ ورزشی فوتبال ایران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتسال مس سونگون در سومین و آخرین دیدار خود در مرحله گروهی مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا از ساعت 11:30 امروز (دوشنبه - به وقت ایران) در سالن گور آمونگروگوی اندونزی به مصاف بانک بیروت رفت که شاگردان حمید بی‌غم در پایان این بازی به برتری 3 بر یک رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی مرتضی عزتی (2 گل) و فرهاد فخیم برای مس و مهدی جاوید برای بانک بیروت گلزنی کردند.

با این نتیجه، مس سونگون با 9 امتیاز به عنوان صدرنشین گروه D به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیا صعود کرد و در این دور باید به مصاف تیم دوم گروه C برود. بانک بیروت هم با شش امتیاز به عنوان تیم دوم به جمع هشت تیم پایانی رقابت‌ها رسید و در این مرحله مقابل تیم نخست گروه C که به احتمال قوی چونبوری تایلند، مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها خواهد بود، صف‌آرایی می‌کند.

مرحله گروهی مسابقات از ساعت 15:30 امروز با برگزاری دیدارهای گروه C بازی‌ها به پایان می‌رسد تا مس سونگون و بانک بیروت، حریفان خود را در مرحله بعدی بشناسند. بازی‌های مرحله یک‌چهارم پایانی روز چهارشنبه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

R1402/P1015145/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط مهدی جاوید فوتسال جام باشگاه‌های فوتسال آسیا تیم فوتسال مس سونگون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مهدی جاوید فوتسال جام باشگاه های فوتسال آسیا تیم فوتسال مس سونگون مهدی جاوید فوتسال جام باشگاه های فوتسال آسیا تیم فوتسال مس سونگون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۳۰۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام امیر قلعه نویی به تیم ملی فوتسال پس از صعود به فینال + ویدئو

به گزارش خبرنگار مهر، صعود تیم ملی فوتسال ایران به فینال جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا باعث شد تا امیر قلعه نویی پیامی را برای آنها منتشر کند که به شرح زیر است:

قلعه نویی که از روی یک متن صحبت‌های خود را قرائت می‌کرد رو به دوربین گفت: «به نظرم شما ایرانی بودن را معنا کردید. تیمی هستید که تا آخرین لحظه دست از تلاش بر نمی‌دارید.نسل تازه ای با درایت سرمربی بادانش در حال شکل‌گیری است. قهرمانی در آسیا تازه گام ابتدایی برای افتخارات بیشتر و جهانی است. آرزو دارم و اطمینان می‌دهم با همین گام‌های استوارتان با جام به وطن بر می‌گردید.»

کد خبر 6089870

دیگر خبرها

  • مرتضایی: تجربه بازی های تدارکاتی به تیم ملی افغانستان کمک کرد
  • واکنش AFC به صعود افغانستان به جام جهانی فوتسال
  • بازی شش امتیازی نماینده قم در لیگ دسته اول فوتسال
  • ساعت دیدار ایران تایلند چند است؟
  • ناکامی دو ملی‌پوش شمشیربازی در کسب سهمیه المپیک
  • پیام امیر قلعه نویی به تیم ملی فوتسال پس از صعود به فینال + ویدئو
  • صعود هوادار و گل گهر به مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی فوتبال
  • واکنش AFC به صعود تیم ملی فوتسال ایران به فینال آسیا
  • صعود هوادار به یک‌چهارم نهایی جام حذفی / مس سونگون شگفتی‌ساز نشد
  • هوادار با شکست مس سونگون صعود کرد