Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-19@06:59:55 GMT

فیلم | لحظه قتل جوان ۳۰ساله با چاقو در بازار سیداسماعیل

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۳۰۲۸۴

‍‍‍‍‍‍

چند رسانه‌ای > فیلم - شاگرد مغازه پتوفروشی به خاطر اختلاف حساب مالی در مغازه دست به قتل زد و گریخت. این حادثه بعدازظهر 12 دی سال 96 در یک مغازه پتوفروشی در بازار سید اسماعیل تهران رخ داد.

Video/Audio Link

 

 

 

به گزارش خبرآنلاین، پدر مقتول به رکنا گفته است: سال 95 پسر 30ساله ام یک ویلا از فردی به نام کمال -که صاحب مغازه پتو فروشی بود- خرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما مدتی بعد که به ویلا رفتیم در کمال ناباوری متوجه شدیم این ویلا متعلق به پدر کمال بوده و او بی‌خبر از آنها ویلا را به پسرم فروخته است. بنابراین پسرم به کمال گفت پول و چک‌هایش را پس بدهد و معامله فسخ شود، اما کمال حاضر به این کار نشد و گفت در قبال دادن چک‌ها مبلغی را به‌عنوان سود پول می‌خواهد وگرنه چک‌ها را پس نمی‌دهد. حتی چندین بار نیز شاگردش به نام حمیدرضا را به‌عنوان «شرخر» به سراغ پسرم فرستاد تا او را تهدید کند و به زور پول بگیرد. روز حادثه پسرم به مغازه رفت تا با کمال حرف بزند اما حمیدرضا - شاگرد مغازه- به طرفداری از صاحبکارش با پسرم درگیر شد و با چاقو او را زد. بعد از این حادثه کمال سوئیچ موتورش را به او داد تا فرار کند. الان 7 ماه از این ماجرا گذشته و هنوز متهم دستگیر نشده است.

 

6767

 

دانلود کلید واژه‌ها : قتل - جرم - نزاع خیابانی -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: قتل جرم نزاع خیابانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۳۰۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حداکثر اختلاف قیمت گوجه‌فرنگی از میدان تا خرده‌فروشی ۳۵ درصد است

اسداله کارگر در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت:  گشت میدانی و بررسی شفاهی نشان می دهد که قیمت پیاز ناشی از کاهش سطح زیرکشت نسبت به سال قبل و صادرات با نوساناتی در بازار روبروست.

او قیمت هرکیلو پیاز زرد و شیری را ۱۴ تا ۲۲ هزار تومان اعلام کرد و افزود: هم اکنون روند کاهشی قیمت پیاز در بازار شروع شده و پیش بینی می شود که با افزایش عرضه، بازار به تعادل برسد.

کارگر قیمت کنونی هرکیلو گوجه فرنگی رسمی را ۸ تا ۲۰  هزار تومان اعلام کرد و گفت: هم اکنون گوجه فرنگی از بندرعباس عرضه می شود و با برداشت دورشهری از اواخر خرداد، بازار به تعادل می رسد.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی ادامه داد: قیمت کنونی هرکیلو گوجه فرنگی گلخانه  ۳۵ هزارتومان است، اما ملاک قیمت گوجه فرنگی رسمی است که با احتساب حداکثر ۳۵ درصد سود در خرده فروشی ها باید عرضه شود.

او از ثبات نسبی قیمت میوه و صیفی در هفته پایانی فروردین  خبر داد و گفت: قیمت محصولاتی همچون موز و آناناس وارداتی افزایشی نسبت به اسفندماه سال گذشته نداشته است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • عروسی که به عزا تبدیل شد + فیلم
  • فوت جوان ۳۰ ساله بر اثر واژگونی نیسان در محور شیراز - اصفهان
  • قتل مرد جوان با ۳۷ ضربه چاقو به‌خاطر یک میلیارد در قلهک
  • قتل هولناک یک جوان به خاطر کل کل در فضای مجازی
  • واردات روزانه ۲۰۰ تن گوشت گرم از ابتدای سال
  • جشن تولد خونین در باغ ویلا | قتل دلخراش دو جوان با شلیک گلوله
  • حداکثر اختلاف قیمت گوجه‌فرنگی از میدان تا خرده‌فروشی ۳۵ درصد است
  • سد معبر مغازه‌ها در سنندج مردم را کلافه کرد
  • یکه‌تازی صاحبان مجتمع‌های تجاری در بازار اجاره‌بها
  • باز کردن یکباره دامنه نوسان اقدام مناسبی خواهد بود؟