Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار موسی کمالی با اشاره به تصمیم جدید اتخاذ شده در خصوص خدمت وظیفه ورزشکاران حرفه‌ای و قهرمانان ملی اظهار کرد: با توجه به اینکه ورزشکاران حرفه‌ای که در سطح قهرمانی فعالیت دارند مدت زمان معینی قادر به فعالیت حرفه‌ای در رشته‌های ورزشی هستند و در این مدت می‌بایست به صورت پیوسته فعالیت حرفه‌ای خود را دنبال کنند تصمیمات جدیدی درخصوص زمان اعزام به خدمت ورزشکاران ملی و حرفه ای گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: از سوی دیگر باشگاه‌های ورزشی نیز عنوان می‌کردند که بر روی نوجوانان و جوانان در قالب تیم‌های ورزشی سال‌ها سرمایه‌گذاری کرده ولی خدمت سربازی آنها در اوج عمر حرفه‌ای این سرمایه‌های ملی باعث لطمه خوردن به آنها شده و خدمت این ورزشکاران حرفه‌ای و قهرمانان در تیم‌های نیروهای مسلح هم باعث می‌شود تا سرمایه‌گذاری صورت گرفته بر روی این قهرمانان با مشکل مواجه شود.

کمالی با بیان اینکه همچنین برخی از تیم‌های ورزشی و فدراسیون‌ها نیز برای خروج از کشور این قهرمانان که در قالب تیم‌های امید و بزرگسال مشغول به خدمت بودند با مشکل مواجه هستند گفت: با توجه به جمیع جهات از یک سال پیش طرحی برای حل این دغدغه‌ها در نظر گرفته شد و بر اساس ‌آن مقرر شد تا قهرمانان ملی و ورزشکاران حرفه‌ای همچون افرادی که در حال تحصیل هستند برخورد شود و از این رو خدمت وظیفه ورزشکاران حرفه‌ای و قهرمانان ملی در 3 رشته فوتبال، والیبال و بسکتبال در سطح ملی حداکثر تا سن 30 سالگی و در سطح لیگ برتر حداکثر تا 28 سالگی به تعویق افتاد.

رئیس اداره انسانی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: این طرح به صورت آزمایشی به اجرا در می‌آید و پس از ارزیابی نتایج آن و در صورت مثبت بودن این نتایج استمرار یافته و سایر رشته‌های ورزشی را نیز شامل می‌شود.

وی ادامه داد: بر اساس دستورالعمل تدوین شده که به یگان‌های نیروهای مسلح نیز ابلاغ شده است اعضای تیم‌های ملی 3 رشته والیبال، فوتبال و بسکتبال از سوی وزارت ورزش و جوانان و ورزشکاران حرفه‌ای شاغل در لیگ برتر هم از طریق فدراسیون‌های مرتبط معرفی خواهند شد.

کمالی گفت: بر اساس این دستورالعمل اگر هر یک از این ورزشکاران حرفه‌ای و قهرمانان ملی تا پیش موعد در نظر گرفته شده از تیم ملی حذف شوند  و یا در باشگاه‌های لیگ برتر کشور حضور نداشته باشند 6 ماه فرصت خواهند داشت تا نسبت به اعزام به خدمت سربازی اقدام کنند.

به گفته رئیس اداره انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در دستورالعمل تدوین شده ورزشکاران حرفه‌ای و قهرمانان ملی در این 3 رشته ورزشی می‌توانند در باشگاه‌های خارج از کشور تا مهلت در نظر گرفته شده نیز فعلایت داشته باشند.

رئیس اداره انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در پایان خاطر نشان کرد: دستورالعمل مربوطه ابلاغ شده و تمام ورزشکاران حرفه‌ای و قهرمانان ملی در این 3 رشته قادر به بهره‌مندی از آن خواهند بود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سربازی نیروهای مسلح والیبال بسکتبال لیگ برتر فوتبال وزارت ورزش و جوانان تیم ملی بسکتبال فوتبال لیگ برتر نیروهای مسلح والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۳۰۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی برزیلی به تیم ملی والیبال پیوست

مربی بدنساز تیم ملی والیبال ایران پس از ورود به تهران به جمع ملی‌پوشان پیوست.

به گزارش ایسنا، رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ از یکم خردادماه در کشورهای برزیل و ترکیه آغاز می‌شود که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس حساسیت و اهمیت این رقابت‌ها را در این سال به حداکثر خود رسانده است. تیم ملی والیبال که اردوهای آماده‌سازی خود را از ۱۸ فروردین آغاز کرده است، برای حضور هر چه بهتر در این رقابت‌ها آماده می‌شود.

مارسلو زنگراند مربی بدنساز تیم ملی والیبال ایران که بامداد امروز (سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شد، بلافاصله پس از استقرار در محل اسکان خود به سالن فدراسیون والیبال آمد و به جمع ملی‌پوشان در اردو پیوست.

بدین ترتیب تمرینات بدنسازی ملی‌پوشان که تا کنون به صورت آنلاین زیر نظر این مربی بود، امروز به صورت مستقیم ازسوی مارسلو پیگیری شد.

مائوریسیو موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال ایران از روز گذشته (دوشنبه دهم اردیبهشت) تمرینات را با حضور ۱۸ بازیکن دنبال می‌کند که علی رمضانی، محمدطاهر وادی، مهدی رضایی، امیرحسین صداقت، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، شهروز همایونفرمنش، امیرحسین ساداتی، میثم صالحی، علی شفیعی، مهدی جلوه، محمد ولی‌زاده، علیرضا فراهانی مصلح‌آبادی، متین احمدی، مرتضی شریفی، امیررضا سرلک بازیکنان حاضر در این اردو هستند.

همچنین امین اسماعیل‌نژاد از روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه به جمع اردونشینان افزوده خواهد شد تا در کنار ملی‌پوشان تمرینات خود را آغاز کند و دیگر لژیونرهای تیم ملی والیبال ایران هم به محض ورود به ایران و با تشخیص کادر فنی به اردو اضافه خواهند شد.

لئوناردو دستیار برزیلی پائز نیز روز جمعه ۱۴ اردیبهشت وارد تهران می‌شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید
  • نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است
  • مارسلو وارد ایران شد
  • مربی برزیلی تیم ملی والیبال به ایران آمد
  • مربی برزیلی به تیم ملی والیبال پیوست
  • مارسلو به تیم ملی والیبال ملحق شد
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
  • به تعویق افتادن زمان برگزاری ویژه برنامه صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز
  • ورزش باعث افزایش قد می‌شود؟