Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران، فرزانه شرفبافی، مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در مراسم ورود ۵ فروند هواپیمای ATR به ناوگان این شرکت اظهار داشت: آنچه که امروز برای شکست تصمیم‌گیری یک طرفه آمریکا علیه ایران رقم خورد حاصل تصمیمات و تدبیر رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی بود.

وی ادامه داد: از پانزدهم مرداد فرصت ۹۰ روزه وزارت خزانه‌‌داری آمریکا برای قطع همکاری شرکت‌ها با ایران به اتمام می‌رسد اما علی‌رغم این شرایط و ابطال مجوز فروش هواپیمای ATR به ایران توانستیم با مذاکرات متعدد با مقامات مختلف اروپایی به ویژه فرانسوی و ایتالیایی و همچنین مذاکرات فنی متخصصان دو شرکت هما و ATR این پنج هواپیما را تحویل بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اتحادیه اروپا با تحویل این هواپیماها نشان داد اگر بخواهد، می تواند از شرکت های اروپایی و سرمایه گذاران ایرانی حمایت کند.

شرفبافی اظهار داشت: اکنون در میانه راه هستیم و تداوم همکاری با شرکت ای تی آر و ورود هواپیماهایی با برد بلند و متوسط در آینده نزدیک رقم خواهد خورد.

مدیرعامل هواپیمایی هما خاطرنشان کرد: تحویل این هواپیماها در فرصت بسیار کوتاه هشت روز کاری محقق شد و امروز شاهد فرود آنها در فرودگاه مهرآباد بودیم که این کار به جهانیان ثابت کرد ما می توانیم.

وی به کلامی از رهبر معظم انقلاب با این مضمون که «راه نظام جمهوری اسلامی بن بست ندارد» اشاره کرد و ادامه داد: در شرایط خاص سیاسی و اجتماعی کشور توانستیم به این مهم دست یابیم.

مدیرعامل هما اظهارداشت: ورود این هواپیماها منجر به توسعه مناطق مختلف کشور به ویژه مناطق کمتر توسعه یافته خواهد شد.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت اتحادیه اروپا اسلامی ایران رییس جمهور وزیر راه و شهرسازی آمریکا رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۳۰۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر برنامه‌ریزی‌شده «اردوغان» به آمریکا لغو شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، «انجو کچلی» سخنگوی وزارت خارجه ترکیه در جمع خبرنگاران اعلام کرد که سفر «رجب طیب اردوغان» رییس‌جمهور ترکیه به آمریکا که برای ۹ ماه «می» برنامه‌ریزی‌شده بوده، به تعویق افتاده و در تاریخ دیگری که برای هر دو طرف راحت‌تر باشد، انجام خواهد شد.

وی دراین‌باره گفت: سفر رییس‌جمهور ما به ایالات متحده، که برای ۹ می برنامه ریزی شده بود، به دلیل ناسازگاری برنامه ها به تاریخ دیگری که برای هر دو طرف راحت تر است، به تعویق افتاده است. گفتگوی سطح بالا بین ترکیه و ایالات متحده برای آماده‌سازی این سفر ادامه خواهد داشت.

پیش از این رسانه های ترکیه و غربی به نقل از منابعی در آنکارا از تعویق این سفر خبر داده بودند.

کد خبر 6089562

دیگر خبرها

  • اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان
  • ریسک ورود به پرونده شرکت های خودرویی را پذیرفتیم
  • چین از اتحادیه اروپا می‌خواهد تا سیاست‌های تجاری «تبعیض آمیز» را متوقف کند
  • زلنسکی باز هم ساز کمک کوک کرد
  • تردد معلولان در اروپا آسان‌تر می‌شود
  • نخست وزیر یونان: سیستم دفاع هوایی برای اوکراین نداریم
  • سفر برنامه‌ریزی‌شده «اردوغان» به آمریکا لغو شد
  • درخواست بلینکن از رئیس جمهور چین درباره ایران
  • مدیرعامل مس رفسنجان: مشخص شد مشکل تیم بازیکنان نبودند/ با نویدکیا در فصل آینده به دنبال تیمی خوب هستیم
  • مدیرعامل مس: مشخص شد مشکل ما بازیکنان نبودند!