Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی : فاز توسعه بیمارستان های امام خمینی (ره)، آیت الله طالقانی و آیت الله مطهری ارومیه در آینده نزدیک با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بهره برداری می رسد.
دکتر جواد آقازاده افزود: فاز توسعه بیمارستان امام خمینی (ره) با 220 تختخواب مورد بهره برداری قرار گرفته و آماده افتتاح رسمی با حضور دکتر حسن قاضی زاده هاشمی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: علاوه بر آن فاز توسعه 100 تختخوابی بیمارستان آیت الله مطهری وطرح بهبود هتلینگ 60 تخت بیمارستان آیت الله طالقانی نیز آماده افتتاح است.
وی بیان کرد: بخش دی کلینیک/Day Clinic/ کلینیک تخصصی و فوق تخصصی تدبیر ارومیه نیز با 30 تختخواب آماده بهره برداری است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی ادامه داد: بیمارستان زنان ارومیه نیز 55 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و اخبار منتشر شده در خصوص راکد بودن این طرح نادرست است.
آقازاده با اشاره به احداث 2 بیمارستان بزرگ در خوی گفت: بیمارستان های آیت الله خویی و امام خمینی (ره) این شهرستان به ترتیب 94 و 99 درصد پیشرفت دارد؛ بیمارستان امام خوی به زودی تجهیز می شود و بیمارستان آیت الله خویی نیز در مراحل پایانی ساخت قرار دارد.
وی اضافه کرد: افتتاح فاز دوم بیمارستان حضرت فاطمه (س) میاندوآب، ادامه احداث بیمارستان های اشنویه و پیرانشهر با پیشرفت فیزیکی به ترتیب 55 و 60 درصدی، کلنگ زنی توسعه بیمارستان نقده و آغاز احداث بیمارستان 350 تختخوابی مهاباد از دیگر برنامه های دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی امام خمینی بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی وزیر بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۳۰۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد محمدی پیش از ظهر امروز شنبه در آئین افتتاح مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان مرکز اظهار کرد: در فضاهای علمی جدید همه انتظار محقق شدن تحول را در شیوه‌های نوین آموزشی دارند و یکی از این حوزه‌های مورد انتظار، حوزه آموزش پزشکی است.

وی اضافه کرد: مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان یکی از واحدهایی به شمار می‌رود که در همه دانشگاه‌های این عرصه به آن توجه ویژه می‌شود و با مشارکت اساتید و دانشجویان راه‌حل‌های نوین برای توسعه آموزش پزشکی را در نظر دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان بیان کرد: مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان با زحمت همکاران‌مان در معاونت آموزشی دانشگاه افتتاح و فضای خوبی ایجاد شد تا از مشارکت هر چه بیشتر اعضای هیأت علمی و دانشجویان برای فعالیت‌های علمی و آموزشی بهره‌مند شویم.

وی خبر داد: حاصل این اتفاق تربیت بیشتر دانشجویان در زمینه‌های مختلف پزشکی است و امیدواریم که بتوانیم شاهد رشد و بالندگی روزافزون اعضای هیأت علمی و دانشجویان علوم پزشکی آبادان در سطح کشور باشیم.

به گزارش مهر، مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه علوم پزشکی آبادان شامل زیرمجموعه‌هایی همچون کمیته دانشجویی توسعه آموزش پزشکی، مرکز تعالی آموزش مجازی و هوش مصنوعی، دفتر مستقل استعداد درخشان و المپیادهای دانشجویی، واحد برنامه‌ریزی درسی، واحد دانش‌پژوهی و جشنواره شهید مطهری، واحد ارزشیابی آزمون و مرکز رشد و بالندگی اساتید است.

کد خبر 6089832

دیگر خبرها

  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • شتاب یک پروژه بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می کند
  • نوآوری و کیفیت در مسیر سلامت؛ با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد
  • افتتاح طرح‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها دارد
  • افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌های خراسان شمالی دارد
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان