Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداو سیما مرکز کرمان ، مدیرکل دفتر آموزشهای کارو دانش وزارت آموزش و پرورش گفت : افتتاح این دفترها یکی از بندهای تفاهم نامه همکاری وزارت آموزش و پرورش با وزارت صنعت معدن و تجارت است.
وی افزود : این دفاتر باعث ایجاد تعامل بیشتر در جهت توسعه فرهنگ کارو اشتغالزایی آشنایی دانش آموزان با محیط های کار و تطبیق آموزشها با نیازهای بازار کار انجام میشود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرتکمیل میشود..

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: دفتر صنعتی آموزشی شاخه کاردانش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۳۰۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت شهریه مدارس و مراکز آموزشی غیر دولتی تنها براساس کیفیت آموزشی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ احمد محمود زاده، رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش درباره تعیین شهریه مدارس و مراکز غیر دولتی گفت: تغییر اساسی درباره موضوع الگوی تعیین شهریه امسال اتفاق افتاده است، بطوریکه هفت نکته‌ای که در ماده ۱۵ به آن اشاره شده است مبنای کار قرار گرفته است.
محمودزاده افزود: دوره تحصیلی، کیفیت آموزشی و پرورشی، تورم و امکانات و تجهیزات و نیروی انسانی و فوق برنامه‌ها که در مدارس استفاده می‌شود در تعیین شهریه مدارس و مراکز آموزش غیردولتی تاثیرگذار خواهد بود.
محمود زاده گفت: میزان شهریه مدارس و مراکز آموزشی غیر دولتی در سامانه مشارکت‌ها دات آی آر قابل مشاهده است.
رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی گفت: حدود ۱۳ هزار آموزشگاه غیر دولتی در سامانه مشارکت‌ها وارد شده اند، اما میزان شهریه این مراکز در حال بارگذاری است که تا پایان اردیبهشت همه این مراکز میزان شهریه خود را بارگذاری خواهند کرد.
محمودزاده گفت:، چون باید مراحل تایید منطقه و استان نیز انجام شود تا میزان شهریه این مراکز بارگذاری شود و اگر اعتراضی داشتند تایید وزارت آموزش و پرورش نیز صورت گیرد تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان برخواهد بود.
رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی گفت: مصوبه این الگو‌ها قبل از پایان سال ۱۴۰۲ از شورای نظارت دریافت شد و کار‌های عملیاتی آن بررسی شد و در اختیار استان‌ها قرار گرفته است.
محموزاده گفت: امسال تفویظ اختیاری نیز به مناطق و مدارس هم داده شد و این الگو در اختیار مدارس و مراکز قرار گرفته است. رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی گفت: مدارس و مراکز غیر دولتی موظف هستند که براساس موارد ذکر شده در بخشنامه تعیین شهریه را رعایت کنند و در اختیار مناطق قرار دهند.
وی افزود: در جلسات مفصلی که کارگروه تعیین شهریه که در ماده ۱۶ دیده شده است باید این موضوع تایید شود و بعد از تایید منطقه و استان قرار گیرد و شهریه ابلاغ شود. محمودزاده گفت: امسال در آموزش و پرورش بیشتر به اعتراض‌ها درباره میزان شهریه مدارس رسیدگی خواهد شد. وی گفت: این شهریه از ابتدای اردیبهشت امسال در اختیار مدارس و مراکز غیر دولتی قرار خواهد گرفت تا براساس الگو‌ها میزان شهریه مدارس خود را در سامانه آموزش و پرورش قرار دهند. این مسئول آموزش و پرورش افزود: شهریه‌ها زودتر اعلام خواهد شد تا در کاربرگ مدارس غیر دولتی قرار گیرد تا اولیاء دانش آموزان با مشاهده این کاربرگ‌ها و بحث شهریه آن مدارس با کدی که مدنظر است بتوانند ثبت نام دانش آموزان خود را انجام دهند.
محمودزاده گفت: میزان شهریه در سامانه‌ای که مدارس طراحی کرده اند قابل مشاهده خواهد بود.
وی گفت:، چون موضوع تعیین شهریه به تازگی ابلاغ شده است هنوز در سامانه بارگذاری نشده است که تا پایان اردیبهشت انجام خواهد شد. وی افزود: امسال دیگر شهریه درصدی وجود ندارد و متناسب با مواردی که در تعیین شهریه مدارس اعلام شده است، میزان شهریه مدرسه مورد نظر مشخص و تعیین شده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اهداف تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد شبستر و آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی
  • نتایج آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش
  • پویش سپاس از معلم در ۴۸ واحد آموزشی خوانسار
  • دریافت شهریه مدارس و مراکز آموزشی غیر دولتی تنها براساس کیفیت آموزشی
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت در مدارس + تاریخ برگزاری آزمون
  • سلامت خانواده از آموزش پرورش تا آموزش عالی
  • آزمون جذب مراقبت سلامت وزارت آموزش و پرورش ۱۴ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت/ برگزاری آزمون ۱۴ اردیبهشت
  • راه اندازی اتاق بهداشت در مدارس خوزستان
  • راه اندازی ۸۰ اتاق بهداشت جدید در مدارس خوزستان