Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛محمودی  با اعلام این خبر اظهار کرد : به منظور رفاه حال مردم شریف استان و رونق دادن به کسب و کارهایی که امکان دسترسی خدمات آنها از طریق شماره موبایل می باشد، این امکان در سامانه 118 مخابرات منطقه لرستان فراهم گردیده است .

اوافزود : متقاضیان می توانند با مراجعه به امور مشتریان و تکمیل فرم درخواست نسبت به ثبت تلفن همراه خود در سامانه 118 اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمودی تصریح کرد : برای فعال نمودن این سرویس می بایست یک تلفن ثابت جهت ثبت اطلاعات و اعلام هزینه به مشترک ارائه گردد.

لازم به ذکر است هزینه فعال نمودن سرویس فوق بستگی به شهرستان محل سکونت مشترک متغیر می باشد و به صورت دوره ای بر روی صورتحساب مشترکین اعمال می گردد .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تلفن همراه شماره تلفن مخابرات موبایل منطقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۳۱۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس | فرار مالیاتی به سبک معامله میلیونی خط رندهای ایرانسل؟

تین نیوز

ابهامات و عدم شفافیت این سوال را مطرح می کند که اپراتور ایرانسل با مزایده میلیونی خط های رند تلفن همراه بر تنور گرانی های قمار گونه و سودجویی عده ای خاص میدمد؟

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، در روزهایی که دولت تلاش می کند به وضعیت مالیات ستانی کسب و کارها نظم و شفافیت ببخشد، اپراتور تلفن همراه ایرانسل با ارسال پیامک های تبلیغاتی برای واگذاری خط های چند صد میلیون تومانی خود به سودهایی فراتر از معامله یک شمش طلا فکر می کند.
خط های رند شماره تلفن همراه هم اکنون به یکی از ابزارهای سرمایه گذاری تبدیل شده که نه تنها از نظارت مالیاتی شفاف برخوردار نیست بلکه به پوشش دهنده ریسک سرمایه در دوران تورمی تبدیل شده که حتی با نزولی شدن قیمت ارز و سکه و یا سهام، امکان سقوط قیمت این خط های رند ممکن نیست.
بهره برداران این سیم کارت های لاکچری عده ای خاص هستند که به لطف نوسانات تورمی به ثروت بادآورده دست یافته اند و دور از انتظار نیست که جز فراریان مالیاتی هم محسوب شوند.
اپراتور ایرانسل که در گرانفروشی بسته های حجم اینترنت و رومینگ و پرونده های متعدد مزاحمت دکل مخابراتی همواره مورد انتقاد افکار عمومی است در تازه ترین اقدام خود تعدادی از خطوط رُند خود را به اصطلاح به مزایده گذاشته است که در بالاترین رقم به ۲۰۰ میلیون تومان و ۸۰ میلیون تومان هم می رسد.


این وضعیت البته منجر به خلق اصطلاحاتی با نام های پله ای، آینه ای، جفت جفت، چهارتایی و غیره در بازار سیم کارت تلفن همراه شده بطوریکه با تکیه بر همین واژه های سوداگری، رقم های میلیاردی در بازار خط موبایل جابه جا می شود که البته روزانه بر قیمت خط های رند هم افزوده می شود در حالی که مشخص نیست نحوه نظارت مالیاتی و مالیات ستانی از خرید و فروش این شماره های گران قیمت تر از طلا چیست و مکانیسم قیمت گذاری آن چگونه است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • هزینه قبوض تلفن ثابت در سال 1403
  • برپایی کارگاه تئوری اطلاعات و مخابرات با حمایت همراه اول
  • برگزاری کارگاه بین‌المللی تئوری مخابرات با حمایت همراه اول
  • پاسخگویی به پرسش ‎های مشترکین در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات
  • برگزاری دوازدهمین كارگاه بین‌المللی تئوری اطلاعات و مخابرات با حمایت همراه اول
  • عکس | فرار مالیاتی به سبک معامله میلیونی خط رندهای ایرانسل؟
  • فرار مالیاتی به سبک معامله میلیونی خط‌های رند
  • همراه پرخرج
  • تداوم پیشتازی همراه اول در جذب مشترکان
  • بیش‌از ۲۷ میلیون مکالمه رومینگ ملی