Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@15:36:44 GMT

آخرین وضعیت شجاع و کمال برابر استقلال خوزستان

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۳۱۳۳۳

آخرین وضعیت شجاع و کمال برابر استقلال خوزستان

دو بازیکن مصدوم پرسپولیس مشکلی برای جدال برابر استقلال خوزستان نخواهند داشت.

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت کمال کامیابی نیا و شجاع خلیل زاده باعث شده تا شایعاتی مبنی بر نیاز این دو بازیکن به عمل جراحی شکل گیرد. موضوعی که با واکنش کادرپزشکی باشگاه همراه شده و آنها اعلام کردند کامیابی نیا و شجاع نیازی به درمان با عمل جراحی ندارند و بدون مشکل در تمرین حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کامیابی نیا که چهارمین مصدومیت از ناحیه کتف را با بدشانسی برابر فولاد خوزستان تجربه کرده، از روز شنبه به تمرینات اضافه شده و در صورت صلاحدید کادرفنی قادر به همراهی این تیم مقابل استقلال خوزستان خواهد بود.


شجاع خلیل زاده نیز که تمرینات اختصاصی و مراقبت پزشکی را با توجه به مصدومیت گردن پشت سر می‌گذارد، علیرغم دردی که احساس می‌کند در دو دیدار اخیر در قلب دفاعی برای این تیم به میدان رفته و احتمالا در جدال مقابل استقلال خوزستان نیز مهره ثابت برانکو خواهد بود و در تعطیلات لیگ به مداوای تکمیلی مصدومیتش خواهد پرداخت.

کمال الدین کامیابی نیا شجاع خلیل زاده پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شجاع خلیل زاده پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۳۱۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام نیازمند به بازی مقابل تراکتور می‌رسد؟

وضعیت نیازمند برای بازی با تراکتور در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

طرفداری | پیام نیازمند سنگربان ملی‌پوش سپاهان در آستانه دیدار حساس برابر تراکتور مصدوم است.

وضعیت نهایی پیام نیازمند، دروازه‌بان ملی‌پوش سپاهان برای دیدار حساس و سرنوشت‌ساز این تیم مقابل تراکتور در تبریز همچنان نامشخص است.

نیازمند که در بازی مقابل گل‌گهر از ناحیه روی پا دچار مصدومیت شده بود، هنوز نتوانسته در تمرینات گروهی سپاهان حاضر شود.

قرار است نیازمند روز شنبه (فردا) تحت آزمایش MRI قرار بگیرد تا پزشکان با بررسی دقیق‌تر میزان مصدومیت او، نظر نهایی و قطعی خود را درباره حضور یا عدم حضور وی در مصاف با تراکتور اعلام کنند.

دیدار سپاهان و تراکتور در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ایران، روز چهارشنبه 15 فروردین ماه در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

تیم منتخب زلاتان؛ نه رونالدو هست و نه مسی! فوتبالیست قمارباز لیگ برتری روی نتایج تیم خودی شرط می‌بست! رییس جنجالی چلسی عزل می‌شود سپاهان تهدید کرد؛ شاید مقابل تراکتور وارد زمین نشویم استقلال بالاتر از پرسپولیس و سپاهان در رده نهم آسیا

دیگر خبرها

  • پیام نیازمند به بازی مقابل تراکتور می‌رسد؟
  • مصدومیت‌ها بلای جان پرسپولیس در فیفادی
  • ضرر ۱۲۰میلیونی اکرم عفیف روی دست شجاع!
  • اکرم عفیف، شجاع خلیل‌زاده را به یک دردسر بزرگ گرفتار کرد!
  • جریمه شجاع خلیل‌زاده به دلیل اخراج جنجالی
  • شجاع خلیل زاده 2 هزار دلار جریمه شد!
  • جریمه ۲ هزار دلاری شجاع خلیل‌زاده
  • شجاع کوتاه نمی‌آید، حتی در عشق آباد! (عکس)
  • مصدومیت ۱۲ نفر طی ۲ حادثه در خوزستان
  • شجاع خلیل زاده: آرزوی من قهرمانی با تراکتور است