Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام دوست پرست ظهر دوشنبه در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: امروز خانواده شهید محراب سهراب لویی با حضور در آستان قدس رضوی لباس غواصی این شهید معزز را به مسئولان پایگاه بسیج حرم مطهر رضوی اهدا کردند.

وی بیان کرد: مادر شهید محراب سهرابلویی آخرین یادگار فرزندش یعنی لباس رزمی که این شهید معزز هنگام حضور در عملیات کربلای ۴ به تن داشته و با آن ردای سرخ شهادت و گمنامی را به تن کرده بود را به مسئولان آستان قدس رضوی تقدیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده کمیته جست و جوی مفقودین در همدان ابراز کرد: پیکر مطهر شهید محراب سهرابلویی از شهدای مفقودالاثر عملیات کربلای ۴، بعد از ۳۲ سال گمنامی توسط جست و جو گران نور تفحص شده و پس از انجام آزمایشات دی ان ای و احراز هویت، پیکر مطهرش در ۱۸ تیرماه امسال در همدان تشییع و در در گلزار شهدا به خاک سپرده شد.

کد خبر 4367369

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم غواصی شهید بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان مشهد شهرکرد شیراز خطبه های نماز جمعه یاسوج سانحه تصادف بیرجند مجلس شورای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۳۱۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آئین میهمانی آلاله‌ها در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، مراسم بزرگداشت عملیات کربلای ۱۰ و سومین سالگرد شهادت سردار سید محمد حجازی با عنوان میهمانی آلاله‌ها هم اکنون در سالن همایش بانک صادرات خرم آباد در حال برگزاری است.

خانواده معظم شهدای لرستان از جمله خانواده محترم شهید لرستانی راه قدس سید علی (عباس) صالحی روزبهانی به همراه جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم در این مراسم حضور دارند.

سی اُم فروردین، سالروز انجام عملیات پیروزمندانه‌ی کربلای ۱۰ در سال ۱۳۶۶ است که با رمز یا صاحب الزمان (عج) ادرکنی در جبهه شمالی ماووت آغاز شد.

آزاد‌سازی ۲۵۰ کیلومتر از خاک عراق و ارتفاعات نزدیک شهر ماووت از جمله دستاورد‌های این عملیات بود.

عملیات کربلای ۱۰ انتقال جنگ از جنوب به غرب کشور بود که رزمندگان لشگر ۵۷ حضرت ابوالفضل (ع) لرستان طلایه دار این عملیات بودند.

جزئیات بیشتر این مراسم به همراه گزارش اضافه خواهد شد...

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره «تن پوش» در ورامین
  • آغاز ساخت یادمان شهید گمنام در بوستان فدک
  • گشایش نمایشگاه آستان بقیع در حرم مطهر رضوی
  • دستاورد‌های عملیات کربلای ۱۰
  • برگزاری آئین میهمانی آلاله‌ها در لرستان
  • افتتاح نمایشگاه «در آستان بقیع» در حرم مطهر رضوی
  • خیر خلخالی بیش از۲ هزار دست لباس به دانش‌آموزان اهدا کرد
  • مسلمان آمریکایی مجموعه نفیس تمبر خود را به موزه حرم مطهر رضوی اهدا کرد
  • برگزاری ویژه برنامه گرامی‌داشت سالگرد شهادت سید محمد حجازی درسردشت 
  • اهدای بیش از ۱۰ هزار قطعه تمبر و سکه‌ به موزه آستان قدس ضوی