Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ دوم مهدی میدانی، مدیر قرآن و عترت و نماز سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، با اشاره به گزارش اجمالی از مسابقات بانوان شاغل آجا، اظهار کرد: مرحله مقدماتی هجدهمین دوره مسابقات بانوان شاغل و خانواده‌ها در تمامی یگان‌ها به همت ادارات عقیدتی ـ سیاسی و دارالقرآن‌های نیروی زمینی، هوایی، دریایی، پدافند هوایی و ستاد آجا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه در حال حاضر مرحله سراسری این مسابقات در حال برپایی است، عنوان کرد: مرحله سراسری مسابقات بانوان شاغل و خانواده‌های پدافند هوایی از 8 تا 11 مردادماه به میزبانی مشهد مقدس، نیروی زمینی از 14 تا 17 مردادماه در مشهد مقدس و ویژه بانوان شاغل و خانواده‌های نیروی هوایی از 13 تا 17 مردادماه در شیراز در حال انجام است.
میدانی با تأکید براینکه مرحله سراسری تمامی ادارات در مردادماه انجام می‌شود، بیان کرد: سپس مرحله نهایی این مسابقه از 11 تا 14 شهریورماه به میزبانی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و با نظارت سازمان عقیدتی ـ سیاسی و اداره‌کل قرآن، عترت و نماز این سازمان برگزار خواهد شد.
مدیر قرآن و عترت و نماز سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش عنوان کرد: سهمیه‌های شرکت‌کننده در مرحله نهایی در میان تمامی ادارات یکسان است به گونه‌ای که افرادی که حائز حد نصاب لازم در این مرحله شده باشند به مرحله نهایی این مسابقات راه پیدا می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه همچنین مرحله نهایی مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه ارتش همزمان با حماسه 9 دی به میزبانی نیروی زمینی در مشهد مقدس انجام می‌شود، اظهار کرد: اعطای میزبانی مسابقات قرآن به ادارات پنج‌گانه نیروی زمینی، دریایی، هوایی، پدافند هوایی و ستاد آجا به دلیل خارج کردن آنها از یکنواختی است.
میدانی تصریح کرد: از نوآوری این مسابقات قرار دادن رشته حفظ یک جزء در مسابقات قرآن بانوان شاغل و خانواده‌های آنها تا مرحله نهایی و همچنین در مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه، افزودن رشته حفظ سه جزء تا مرحله نهایی است که آن هم به دلیل ورود افراد تازه نفس و ایجاد انگیزه در استمرار روند حفظ و حضور در دوره‌های بعدی مسابقات با تعداد محفوظات بیشتر بوده است.
وی عنوان کرد: همچنین از نیمه اول مهرماه در تمامی یگان‌های آجا مرحله مقدماتی و سپس مرحله سراسری سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه برگزار و مرحله نهایی آن اسفندماه تشکیل می‌شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فعالیت های قرآنی مؤسسات قرآنی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۳۱۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رییس اداره آموزش و پرورش منطقه اشکنان گفت: بیش از ۶۰۰ دانش آموز از مناطق آموزش و پرورش لامرد، مهر، گله دار، علامرودشت و اشکنان در این دوره از مسابقات حضور داشتند.

مهدی راهپیما افزود: دانش آموزان در رشته‌های مختلف قرانی، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، گفتمان مهدوی، اذان و نماز با یکدیگر به رقابت پرداختند که برگزیدگان در نیمه اول خرداد و در مرحله استانی در شهر شیراز با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

رییس اداره آموزش و پرورش منطقه اشکنان گفت: برای برگزاری این دوره از مسابقات قرآنی به میزبانی اشکنان بیش از ۲۰۰ نفر از فرهنگیان و عوامل اجرایی همکاری داشتند.

شهرستان لامرد و شهرستان لامرد در جنوبی‌ترین نقطه از استان فارس و ۳۶۰ کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • نشست تخصصی سلامت در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • مظفری راهی مرحله نهایی مسابقات شد
  • برگزاری جلسات انسجام بخشی و برنامه ریزی ورزش بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان
  • بیش از 130 اجلاس نماز در ارتش برگزار شده است
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت (ع) دانشجویان اعلام شد
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور اعلام شد