Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-19@03:45:16 GMT

نگاهی به وضعیت رضایتمندی مشتریان از خدمات فروش خودرو

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۳۱۹۰۰

نگاهی به وضعیت رضایتمندی مشتریان از خدمات فروش خودرو

گزارش ارزیابی رضایتمندی مشتریان از خدمات فروش خودروهای سواری در طول سال ۱۳۹۶، منتشر شد.

به گزارش ایسنا، شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران با مصاحبه با ۳۲۳ هزار و ۴۲۳ نفر از خریداران خودروهای سواری در طول سال گذشته (۱۳۹۶)، گزارش ارزیابی وضعیت رضایتمندی مشتریان از عملکرد شرکتهای عرضه‌کننده خودرو در فرایند فروش خودروهای سواری را منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش شرکت جهان نوین آریا با کسب ۷۴۸ امتیاز از ۱۰۰۰ امتیاز، بیشترین رضایتمندی مشتریان از خدمات فروش خودرو را کسب کرده است.

پس از آن مدیران خودرو با کسب ۷۱۹ امتیاز در رتبه دوم و ایرتویا با کسب ۷۰۶ امتیاز در رتبه سوم رضایتمندی مشتریان قرار گرفته است.

شرکتهای آرین موتور پویا با ۶۹۹ امتیاز، بهمن موتور با ۶۸۲ امتیاز، ایران خودرو با ۶۸۱ امتیاز، اطلس خودرو با ۶۷۲ امتیاز، سایپا با ۶۶۵ امتیاز، پارس خودرو با ۶۵۵ امتیاز، کرمان موتور با ۶۴۶ امتیاز و نگین خودرو با ۶۰۹ امتیاز؛ در رتبه‌های چهارم تا آخر رضایتمندی مشتریان از خدمات فروش خودروهای سواری قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام خدمات فروش خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۳۱۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروهای لوکس جنسیس چه تعداد ایراد و نقص دارند؟ /عکس

امیرمسعود عابدین: خودروهای لوکس، چه یک سدان یا یک SUV، گران‌تر از اکثر خودروهای جدید هستند و همین امر باعث می‌شود تا میزان اطمینانی که این خودروها ارائه می‌کنند، موضوعی حیاتی در هنگام خرید در نظر گرفته شود. خوشبختانه، بسیاری از برندهای خودروهای لوکس، شهرت خوبی برای ساخت خودروهای قابل اعتماد دارند؛ اما برخی از آنها نسبت به سایرین، ضعیف‌تر عمل می‌کنند.

در اینجا قصد داریم تا نگاهی دقیق‌تر به برندهای خودروهای لوکس و نحوه رتبه‌بندی آنها در برابر یکدیگر از نظر قابلیت اعتماد و اطمینان بیندازیم.

جنسیس، با ۲۰۰ مشکل در هر ۱۰۰ خودروی تولید شده

خودروساز لوکس هیوندای، یعنی جنسیس، اولین مدل خود را در سال ۲۰۰۳ معرفی کرد. جنسیس در حال حاضر هشت مدل، شامل چهار SUV و چهار سدان (یک مدل برقی برای هر بخش) ارائه می‌کند.

در میان سدان‌های جنسیس، مدل G۸۰ قرار دارد که با امتیاز کلی قابلیت اطمینان ۸۵/۱۰۰ در صدر قرار دارد. مدل کوچکتر G۷۰ نیز امتیاز ۸۴/۱۰۰ را کسب کرده است. قیمت G۸۰ مدل ۲۰۲۴ از ۵۴۴۰۰ دلار (معادل ۳ میلیارد و ۲۶۰ میلیون تومان) شروع می‌شود.

شاسی بلند جمع و جور GV۶۰ که یکی از دو شاسی بلند الکتریکی این برند در حال حاضر محسوب می‌شود، با امتیاز کلی ۷۱ از ۱۰۰، از مدل GV۷۰ کمی بزرگتر که امتیاز ۸۴ از ۱۰۰ را گرفته، فاصله دارد. قیمت GV۶۰ الکتریکی از ۵۲ هزار دلار (معادل ۳ میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان) شروع می‌شود.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.

227227

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1885178

دیگر خبرها

  • خرید و فروش خودرو در بازار متوقف شد + جدول قیمت
  • ارائه خدمات ویژه نوروزی به خودروهای سواری سبک در پایانه جی
  • طرح نوروزی امداد کرمان موتور آغاز گردید
  • ورود خودروهای سواری به کیش ممنوعیتی ندارد
  • خودروهای لوکس جنسیس چه تعداد ایراد و نقص دارند؟ /عکس
  • نگاهی به هنر هفتم در سالی که گذشت
  • نگاهی به رتبه بندی ۱۵ ناوگان تانک برتر جهان (+ اینفوگرافی)
  • ضرورت مقابله با اجاره کارت ملی برای واردات خودرو و ثبت نام خودروها
  • ضرورت مقابله با اجاره کارت ملی برای واردات خودرو و ثبت‌نام خودروها
  • قیمت خودرو امروز ۲۶ اسفند +جدول