Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرنوش نوبخت در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس، به حادثه‌ای که صبح امروز در متروی میرداماد رخ داد اشاره کرد و گفت:‌ پله‌برقی دچار مشکل شد و در جهت مخالف حرکت کرد، در نتیجه چهار نفر از مسافران دچار آسیب شدند و به بیمارستان منتقل شدند. 

وی با بیان اینکه همکاران ما در بیمارستان پیگیر موضوعات هستند، گفت: آسیب خیلی جدی نبوده است اما این موضوع مهم است و نباید این حادثه رخ می‌داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  


مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: علت حادثه نقص فنی پله برقی بوده و این پله‌برقی‌ها برای شرکت شینگلر که سوئیسی است بوده است.

وی ادامه داد: به شرکت سازنده موضوع را منعکس خواهیم کرد.

نوبخت در پاسخ به این پرسش که برخی اعلام می‌کنند شش نفر دچار حادثه شدند و مسافران حاضر در مترو اعلام می‌کنند ۱۲ نفر مصدوم شده‌اند، گفت:‌ آمار متفاوت است هنوز آمار نهایی درنیامده است. 

وی بابیان اینکه مسافران داخل مترو بیمه هستند،‌گفت: در حال حاضر مشکل در ایستگاه میرداماد برطرف شده و قطار در حال مسافرگیری است. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۳۲۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از کارگران شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون

سید احمد موالی زاده فرماندار اهواز با حضور در ایستگاه تقویت فشار گاز شماره ۲ شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون، ضمن تبریک هفته کار و کارگر و تشکر و قدردانی از زحمات مدیریت و کارگران این شرکت گفت: قدردان زحمات کارگران هستیم و به این قشر تلاشگر افتخار می‌کنیم.

موالی زاده می گوید: شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون در اجرای مسئولیت‌های اجتماعی نقش برجسته‌ای داشته و در جهت رفع مشکلات و توسعه شهرستان و همچنین کمک به روستا‌های همجوار تاسیسات نفتی گام‌های مثبتی برداشته است.

حسن شهروئی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون در ادامه به فعالیت‌ها و مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت از جمله توسعه فضای سبز، توزیع البسه و لوازم تحریر بین دانش آموزان و توزیع بسته‌های معیشتی در روستا‌ها و درختکاری و زیباسازی حریم راه‌ها اشاره کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • ◄ احداث و بهره‌ برداری از ۲ جایگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان
  • ۵۰۰۰ سامانه خورشیدی در فارس بهره‌برداری می‌شود
  • قرارداد احداث ۲ ایستگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان با شرکت مپنا امضا شد
  • علت اختلال خط ۵ متروی تهران مشخص شد
  • احداث و بهره‌برداری از ۲ جایگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان
  • رفع تصرف ۲ هکتار از رودخانه‌های استان یزد
  • حسینی: ظرفیت درآمدزایی خلیج فارس بهره‌برداری می‌شود
  • ۱۳ حلقه چاه در کرج حفر و وارد مدار بهره برداری شد
  • پاسخ مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی به منتقدان/ اتوبوس‌های برقی قادرند چه مسافتی را طی کنند+ فیلم
  • تقدیر از کارگران شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون