Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@06:51:41 GMT

كشف بيش از21كيلوگرم مواد مخدردر ابهر

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۳۲۱۹۴

كشف بيش از21كيلوگرم مواد مخدردر ابهر

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛سرهنگ داود مرسلی فرمانده انتظامی شهرستان ابهرگفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر اینکه شخصی اقدام به نگهداری و توزیع موادمخدر ازنوع می‌نماید بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کارکلانتری ۱۳ شریف آباد قرار گرفت.

وی افزود: ماموران موفق شدند متهم راشناسایی ودستگیرودربازرسی ازمخفیگاه وی مقدار ۲۱ کیلو و ۲۵۰ گرم موادمخدراز نوع گراس راکشف کنند و پس از تحویل به مرجع قضائی معدوم گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده انتظامی شهرستان ابهر در پایان اظهار داشت: متهم دستگیر شده پس ازتشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد ازمردم خواست در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک موضوع را ازطریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.   انتهای پیام/ن   کشف مواد مخدر در زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث نیرویی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۳۲۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸ کیلوگرم تریاک در ابهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سرهنگ کارآگاه نوروزی گفت: مأموران در پی کنترل مسیر‌های ارتباطی شهرستان ابهر به یک دستگاه خودروی سواری پراید مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از خودروی مذکور هشت کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کردند.

فرمانده انتظامی ابهر ادامه داد: در این خصوص یک دستگاه خودرو توقیف و ۲ قاچاقچی دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ نوروزی گفت: مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر که سوداگران مرگ و مخلان امنیت هستند یکی از اولویت‌های اصلی کار پلیس است و از شهروندان نیز می‌خواهیم در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک ضمن تماس با سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، سبزپوشان عرصه نظم و امنیت را در اجرای وظایف خود یاری کنند.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا
  • کلاهبردار ۱۶۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه دستگیر شد
  • بازداشت کلاهبردار معامله خودرو در آبادان
  • پلیس مانع فروش سکه‌های دوره اشکانی شد
  • کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا
  • دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر در ابهر
  • کشف ۸ کیلوگرم تریاک در ابهر
  • دستگیری ۲۲ متهم متواری و کشف ۹ وسیله نقلیه مسروقه طی ۴۸ ساعت
  • از کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق تا توقیف خودرو حامل کالای قاچاق
  • یک کشته بر اثر سقوط خودروبه دره/ کشف مواد مخدر