Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@07:45:40 GMT

فرودگاه همدان تعطیل نشده است

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۳۲۲۰۱

فرودگاه همدان تعطیل نشده است

در پی انتشار اخباری مبنی بر تعطیلی پروازها از فرودگاه همدان در رسانه‌های محلی موجی از تأسف را در میان اقشار مختلف این استان به دنبال داشت که تأخیر 8 ساعتی پرواز حجاج در روز گذشته بر این شایعات دامن زد.

مدیر روابط عمومی فرودگاه همدان با بیان اینکه خبر تعطیلی فرودگاه همدان صحت ندارد، گفت: پرواز کیش و مشهد به علت نبود چارترکننده به طور موقت انجام نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی افتخاری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: پرواز همدان- کیش به شرکت علیصدر واگذار شده و قرار بود این شرکت از 30 تیر پروازهای همدان- کیش را چارتر کند اما تا کنون اقدامی انجام نداده است.

وی با بیان اینکه پروازهای حج و تهران از همدان در حال انجام است، تصریح کرد: پرواز همدان- مشهد نیز به علت نداشتن صرفه اقتصادی از سوی چارترکننده فعلاً پروازها را انجام نمی‌دهد.

افتخاری با اشاره به اینکه پرواز همدان- مشهد با استقبال بالایی از سوی همدانی‌ها روبرو بود، ادامه داد:  قطع پروازها از سوی چارترکننده است وگرنه فرودگاه همدان و مسئولان مشکلی در این زمینه ندارند.

وی با تأکید بر اینکه پرواز حجاج و تهران از فرودگاه همدان برقرار است، تأکید کرد: در حال حاضر عملیات رفت حجاج به مقصد جده از 17 مرداد تا 21 مرداد در حال انجام است و از تاریخ 14 تا 21 شهریور نیز عملیات بازگشت انجام خواهد شد.

مدیر روابط عمومی فرودگاه همدان با بیان اینکه 4200 نفر از حجاج همدان و کردستان از فرودگاه همدان به سرزمین وحی اعزام خواهند شد، یادآور شد: تا کنون 756 نفر از حجاج همدان و کردستان از فرودگاه همدان به سرزمین وحی اعزام شدند.

معاون گردشگری شرکت سیاحتی علیصدر در گفت‌وگو با ایسنا، درباره واگذاری پرواز همدان- کیش اظهار کرد: برای برقراری این پرواز با شرکت‌های هواپیمایی مکاتبه کرده‌ایم اما تا کنون به نتیجه نرسیده‌ایم و قطعی نشده است.

مسعود ملکی درباره برقراری پرواز همدان- مشهد نیز تصریح کرد: قرارداد شرکت هواپیمایی در این زمینه به اتمام رسیده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام فرودگاه منطقه همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۳۲۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه را در این خبر پیگیری کنید.

دیگر خبرها

  • پرواز مشهد به تهران با ۵۰۰ دقیقه تاخیر انجام شد
  • فناوری‌های وارسی پروازی در فرودگاه گرگان انجام شد
  • انتظار ۹ ساله تمام شد/ پرواز حجاج استان سمنان در آسمان سرزمین وحی
  • انجام ۲ پرواز به مقصد مدینه منوره
  • اعتصاب بی‌سابقه کارکنان فرودگاه‌های فرانسه/ صدها پرواز زمینگیر شدند
  • پنجشنبه سیاه در فرودگاه‌های فرانسه
  • هزار و ۵۰۰ نفر عازم سرزمین وحی شدند
  • آمادگی هما برای انجام پرواز حج عمره از فرودگاه بندرعباس
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • بلاتکلیف شدن کارکنان شرکت فروسیلیس ملایر در پی تعطیلی این شرکت