Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت که مدیرکل سابق تربیت بدنی استان قزوین و معاون پیشین وی به اتهام اختلاس خبر داد.

ایران آنلاین /حجت‌الاسلام صادقی نیارکی با اعلام این خبر افزود: این افراد وجوهی را که برای مصرف خاص در نظر گرفته شده بود بین خود تقسیم کرده بودند.

وی گفت که این پرونده در حال حاضر در مرحله تحقیقات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

/ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۳۲۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاه به حوزه اتباع و مهاجرین نگاه فرصت و تهدید است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین گفت: انتخاب اتباع برای اولین بازدید در سال جاری دارای پیام سیاسی و عملیاتی است، اتباع موضوع بسیار مهم است و نگاه ما به حوزه اتباع و مهاجرین نگاه فرصت و تهدید است ما باید فرصت را از دل تهدید بیرون بکشانیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، عباس کاظمی ظهر امروز در بازدید از اداره کل اتباع و امور مهاجرین استان قزوین، ضمن اشاره به نمایش غیورمندانه سپاه، اظهار داشت: در عملیات صورت گرفته دست قدرتمند مردم ایران از آستین نیروهای سپاه بیرون آمد و رژیم صهیونیستی را تنبیه کرد، این عملیات محصول انسجام، یکپارچگی و وحدت ملت بزرگ ایران و باور عمیق به مسیر مبارزه است که به دست غیور سپاه به نمایش گذاشته شد.

وی افزود: امروز ضربه تاریخی که نیروهای مسلح ایران به صهیونیست‌ها وارد کردند معادلات را در فضای نظامی، اقتصادی و سیاسی جهان تغییر داد، حوادث پس از این حمله و اقداماتی که در حوزه دیپلماسی رخ داد نیز سیلی دیگری بود؛ آن‌ها تصور می‌کردند شورای امنیت حداقل یک بیانیه صادر کند اما حتی بیانیه هم صادر نشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین، بیان کرد: نوع مواجه دولت‌ها با این اتفاق قابل توجه بود، نوع مواجهه کشورهای عضو شورای امنیت به جز سه کشور اروپایی و آمریکا و فضای عمومی جلسه نشان داد که در فضای دیپلماسی نیز توفیق پیدا کردیم و سیلی دوم از ناحیه دیپلماسی نثار رژیم شرور شد که جای شکرگزاری دارد.

کاظمی افزود: سال‌ها است دشمنان تلاش می‌کنند که جمهوری اسلامی را ضعیف جلوه دهند، حالا چطور توجیه می‌کنند که در چنین شرایطی، نه مخفیانه و غافلگیرانه بلکه 72 ساعت قبل ایران عملیات را اعلام و لحظه شروع را رسانه‌ای می‌کند؟ همین اطلاع‌رسانی عملیات معانی و پیام‌هایی در عالم سیاست دارد و آنها که منصف هستند و ملت‌های آزاده حتما این پیام بزرگ را دریافت کردند.

معاون استاندار بیان کرد: فضای رسانه در این شرایط دارای اهمیت بیشتری است، تا قبل از عملیات می‌گفتند نمی‌توانیم و فرماندهان جبهه مقاومت کم آوردند و یارای انتقام‌گیری ندارند، حالا که این حمله با موفقیت انجام شده ما که رسالت جهاد تبیین داریم باید این موارد را مورد توجه قرار دهیم و به خوبی آن را تبیین کنیم.

وی در ادامه با اشاره به اولین بازدید خود در سال جاری، افزود: انتخاب اتباع برای اولین بازدید در سال جاری دارای پیام سیاسی و عملیاتی است، اتباع موضوع بسیار مهم است و نگاه ما به حوزه اتباع و مهاجرین نگاه فرصت و تهدید است، ما باید فرصت را از دل تهدید بیرون بکشانیم.

کاظمی تأکید کرد: چالش‌های موجود در فضای اتباع با همین رویکرد و توجه اصلاح می‌شود، بخشی از چالش‌ها نیز با تدبیر و مدیریت درست باید حل شود که تلاش می‌کنیم با برگزاری جلسات منظم آن را در دستور کار قرار دهیم؛ قطعا با برگزاری جلسات اختصاصی در خصوص اتباع در سطح کلان استان به فراخور جلسات تذکرات لازم در این خصوص به مدیران ذی‌ربط داده خواهد شد.

وی تصریح کرد: در دیپلماسی داخلی باید مواردی رعایت شود تا هزینه متحمل نشویم، مدیریت باید بهینه و بهره‌ور شود و در غیر این صورت برای مدیریت خسارت بار است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین، بیان کرد: در حوزه اداره کل اتباع روند رو به جلو، هوشمندانه و در فضای تعاملی است، این اداره کل نمی‌تواند مستقل از بقیه ارکان کاری انجام دهد، بنابراین نیاز به تقویت تعامل با دستگاه قضا، نهادهای امنیتی و مجموعه‌های مرتبط با اتباع، لازمه کار است.

وی خاطرنشان کرد: کمیسیون ساماندهی اتباع نیز باید به صورت منظم تشکیل شود تا مسائل به طور مرتب و دقیق مورد بررسی و حل قرار گیرد، همچنین احداث ساختمان جدید که بیش از 80 درصد پیشرفت داشته است باید سرعت بگیرد تا به‌زودی شاهد بهره‌برداری از آن باشیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترامپ بار دیگر دادگاهی شد
  • نگاه به حوزه اتباع و مهاجرین نگاه فرصت و تهدید است
  • باکو: همه بازداشت‌شدگان را به ارمنستان بازگردانده‌ایم
  • دستگیری مقامات نفت و گاز ونزوئلا به اتهام فساد
  • افتتاح مجموعه ورزشی در بلوار شهید خداکرم قم
  • اصلاح نظام ارزشیابی درس تربیت بدنی/ ایجاد تیم‌های امدادی ماهر در مدارس
  • افزایش۵۰ درصدی فضاهای ورزشی آموزش و پرورش
  • حجم تجارت خارجی قزوین بیش از نیم میلیارد دلار شد
  • تورم بخش خدمات در قزوین از ۴۵ درصد گذشت
  • معاون رئیسی در شبکه غیرقانونی از قانون نوشت