Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - نمايش «کمانچه آب و ديگران» به کارگرداني عليرضا ناصحي با بهره‌گيري از موسيقي‌هاي تأثيرگذار دنيا هم‌چون کمانچه‌هاي باکويي، لويي آرمسترانگ و با همراهي صداي شهرام ناظري و خوانش شعر «آب را گل نکنيم» اثر سهراب سپهري در بخش صحنه‌اي هفدهمين جشنواره بين‌المللي نمايش عروسکي تهران مبارک روي صحنه مي‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين نمايش سال 93 هم روي صحنه رفته بود که عليرضا ناصحي موسيقي آن را از بين قطعاتي از هوشنگ کامکار، استاد کلهر، استاد فرج پوري، عاليم قاسيم اف و لوييس آرمسترانگ انتخاب کرده بود.
شخصيت اصلي اين نمايش موزيکال و بي‌کلام که به معضل کم آبي در فضايي فانتزي مي‌پردازد، آقاي «کف پا» است که کابوس مي‌بيند همه شيرهاي آب باز است. او از خواب مي‌پرد به حمام مي‌رود و آب زيادي مصرف مي‌کند. آب قطع مي‌شود و گل او در حال پژمرده شدن است. آقاي کف پا به دنبال آب سفري را آغاز مي‌کند که اتفاقاتي را در پي دارد.
عروسک گردان‌هاي نمايش مرجان نامورآزاد، هما خداجوي، پيمان مي‌آبادي، فرشاد فرهادپور، سحر ماني و علي دولت‌ياري هستند. طراحي صحنه را هما خداجوي و طراحي لباس را مهري نوري به عهده داشتند و ساخت عروسک کاري از طليعه طريقي است.
 هفدهمين جشنواره بين‌المللي نمايش عروسکي تهران مبارک با دبيري مرضيه برومند يکم تا هفتم شهريور ماه برگزار مي‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۳۲۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شازده کوچولو به روایت عکس

نمایش موزیکال شازده کوچولو برگرفته از کتابی به همین نام اثرِ آنتوان دوسنت اگزوپری است که این روزها در تالار وحدت روی صحنه می‌رود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، نمایش موزیکال «شازده کوچولو» با ترکیبی 50 نفره از بازیگران، خوانندگان و نوازندگان جوان و نوجوان از 29 فروردین 1403 در تالار وحدت روی صحنه رفته است.

این اثر، داستانی برگرفته از «شازده کوچولو» اثر نویسنده شهیر فرانسوی آنتوان دوسنت اگزوپری است.

ماهان حیدری شاعر، دراماتورژ و کارگردان این موزیکال است و النا خلیلی و الی حیدری نیز به عنوان تهیه‌کننده در این نمایش حضور دارند.

در خلاصه داستان این اثر نیز آمده است: شازده کوچولو برای یافتن دوست، اخترکش را ترک کرده و راهی سیارات و اخترک‌های دیگر می‌شود و سرانجام به سیاره زمین می‌رسد؛ او در زمین با روباهی آشنا شده که می‌خواهد اهلی شود.

رکورد تاریخی علیرضا قربانی برای موسیقی ایرانی

 

در ادامه عکس‌های مسعود شهرستانی از نمایش موزیکال «شازده کوچولو» را می‌بینید:

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتقاد بازیگر قدیمی به جیغ و دست و هورا در شب آخر عروسک‌خونه
  • دومین جشنواره «عروسک خونه» پایان یافت
  • جشنواره «عروسکخونه» برگزیدگان خود را شناخت/ تجلیل از حسن دادشکر و عادل بزدوده
  • اختتامیه دومین جشنواره نمایش عروسکی تلویزیونی «عروسک‌خونه»
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند/ انتقاد پیشکسوت نمایش عروسکی از وفور جیغ، دست و هورا در تلویزیون!
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند/ انتقاد پیشکسوت نمایش عروسکی از وفور جیغ و دست هورا در تلویزیون!
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند
  • شازده کوچولو به روایت عکس
  • نمایش موزیکال (شازده کوچولو)
  • (تصاویر) نمایش موزیکال «شازده کوچولو»