Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی تیموری پیش از ظهر دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: جهاد دانشگاهی اصفهان سه سال است که در مبحث آب وارد شده و کمیته ای تحت عنوان ( کمیته‌ آب جهاد دانشگاهی) تشکیل داده است که در آن کمیته، ماموریت مطالعه بر روی آب های ژرف به جهاد دانشگاهی واحد صنعتی سپرده شد.

وی ادامه داد: ما با مطالعه و بررسی مقاله های بین المللی توانستیم به نتایج خوبی در مطالعات آب های ژرف برسیم و آمادگی خود را برای عملیاتی کردن آب های ژرف اعلام کنیم همچنین این عملیات را در خراسان جنوبی آغاز کرده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان افزود: در اصفهان نیز ظرفیت این را داریم که وجود یا عدم وجود آب را بررسی کنیم سپس حجم و کیفیت آب را تخمین بزنیم و در پایان نقاط بهینه برای حفاری را انتخاب کنیم.

وی با بیان اینکه تمام ظرفیت ها برای عملیاتی کردن آب های ژرف بومی است، گفت: تجهیزات برای این کار وارداتی است اما نیروهای داخلی ظرفیت اجرایی کردن این کار را دارند و ما با مکاتباتی که با استاندار انجام دادیم ایشان را از این عملیات آگاه کردیم و پیشنهاد دادیم با هزینه خودمان این کار را عملیاتی کنیم اما استاندار جوابی به ما نداد و ما منتظر جواب ایشان هستیم.

تیموری در ارتباط با برنامه های آموزشی جهاد دانشگاهی در سال ۹۶ افزود: در زمینه آموزش های تخصصی و فوق تخصصی برق اصفهان را در دست اجرا داریم و پروژه های آموزشی از جمله آموزش مدیران استانداری، آموزش الکترونیکی را نیز به پایان رسانده ایم.

وی با اشاره به وجود هفت مرکز آموزش زبان در شهر اصفهان ادامه داد: در این مراکز ۴۶ هزار دوره برگزار کرده ایم که ۹ هزار و ۷۰۰ نفر آموزش تخصصی و فوق تخصصی دیده اند و ۹۲ دوره از آن شامل آموزش های جدید می شود.

رئیس جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان در ادامه گفت: در حوزه فرهنگی نیز ۱۰۹ برنامه داشتیم که ۷۸ برنامه از آن برای دانشجویان و ۳۱ برنامه برای پرسنل برگزار شده است، همچنین ۳۸ کتاب جدید منتشر کرده ایم.

وی بیان کرد: از آنجایی که برخی از دانشجویان حتی توان مالی برای خرید ژتون غذایی را ندارند ما صندوق وام دانشجویی را تاسیس کردیم و ۲۶۱ فقره وام به دانشجویان داده ایم.

تیموری در ادامه با اشاره به فعالیت های پژوهشی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی گفت: در زمینه فعالیت های پژوهشی با شرکت های بزرگی مانند فولاد مبارکه اصفهان، ذوب آهن و پتروشیمی فعالیت می کنیم و توانسته ایم سامانه آموزشی برای شرکت ذوب آهن و سیستمی هوشمند برای فولاد مبارکه طراحی کرده و آموزش هایی برای نیروهای جدید شرکت مجتمع پارس جنوبی ارائه دهیم.

وی در پایان با ابراز خوشحالی از پایداری نشاط در جهاد دانشگاهی اضافه کرد: شاید یکی از دلایل پویا و فعال بون ما این است که حمایت مالی نمی شویم و ۹۰ درصد از هزینه ها را خودمان پرداخت می کنیم، از این خاطر همیشه در فعالیت خواهیم بود.

کد خبر 4367435

منبع: مهر

کلیدواژه: بحران آب جهاد دانشگاهی اصفهان دانشگاه صنعتی اصفهان بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان مشهد شهرکرد شیراز خطبه های نماز جمعه یاسوج سانحه تصادف بیرجند مجلس شورای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۳۲۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مولدسازی دارایی‌های دولت فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌ها است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: طرح مولدسازی دارایی‌های دولت فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌هاست و دستگاه‌های اجرایی باید حداکثر بهره‌مندی از این ظرفیت را داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، جلسه کارگروه استانی مولدسازی دارایی‌های دولت امروز _ یکشنبه شانزدهم اردیبهشت _ به ریاست طهماسب نجفی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و با حضور اعضا در محل سالن جلسات شهید قلیوند استانداری تشکیل شد؛ نجفی در این جلسه اظهار کرد: ظرفیت ایجاد شده در طرح دولت مردمی برای افزایش افزایی املاک و اراضی مازاد بسیار ارزشمند و فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌ها است.

وی از دستگاه‌های اجرایی خواست که حداکثر بهره‌مندی از این ظرفیت را داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، در این جلسه موارد مربوط به فروش اراضی مازاد ادارات و دستگاه‌هایی مانند جهاد کشاورزی، آب منطقه‌ای، آب و فاضلاب، آموزش و پرورش، دانشگاه علوم پزشکی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و جهاد دانشگاهی مطرح و بررسی شد.

کد خبر 750940

دیگر خبرها

  • آموزش‌های جهاددانشگاهی «اشتغال محور» است
  • بازسازی امامزاده ابراهیم(ع) نیازمند استفاده از تمام ظرفیت ها است
  • حضور جهاد دانشگاهی در بخش‌های عمومی و دانشگاهی نمایشگاه کتاب
  • عملیاتی کردن فرامین رهبری در وزارت آموزش و پرورش
  • تقدیر از مفاخر قرآنی و مفسر کتاب وحی در اردبیل
  • حضور ۵۰۰ نفر از کارکنان شهرداری دزفول در آب‌گرفتگی اخیر
  • مولدسازی دارایی‌های دولت فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌ها است
  • برگزاری نخستین رویداد ملی غذایی «فبین فود» در مشهد
  • رقابت داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش سمنان
  • کلید حل تمام مسائل کشور در دل تعلیم و تربیت نهفته است