Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@19:22:39 GMT

کشف بیش از ۲۱کیلوگرم مواد مخدر در ابهر

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۳۲۷۴۲

کشف بیش از ۲۱کیلوگرم مواد مخدر در ابهر

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از نیروی انتظامی استان زنجان، سرهنگ داود مرسلی افزود: در پی دریافت اخباری مبنی بر اینکه شخصی اقدام به نگهداری و توزیع موادمخدر می نماید بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کارکلانتری ۱۳ شریف آباد قرار گرفت

وی ادامه داد: ماموران موفق شدند متهم راشناسایی ودستگیرودربازرسی ازمخفیگاه وی مقدار ۲۱ کیلو و ۲۵۰ گرم موادمخدراز نوع گراس راکشف کنند و پس از تحویل به مرجع قضائی معدوم گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر اظهار داشت: متهم دستگیر شده پس ازتشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد ازمردم خواست در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک موضوع را ازطریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند .

دستگیری عامل برداشت غیرمجاز بانکی در خدابنده

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده از شناسایی و دستگیری عامل برداشت غیرمجاز بانکی دراین شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی تقی لو گفت: با دریافت شکایتی مبنی بر برداشت غیرمجازاز حساب ، موضوع به صورت ویژه در دستور پلیس فتا خدابنده قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات از شاکی و استعلامات از بانک مربوطه عامل برداشت شناسایی و دستگیر شد.

تقی لو ادامه داد: متهم درتحقیقات فنی، به برداشت غیرمجاز به میزان ۱۴میلیون ریال اعتراف و عنوان داشت با استفاده از فریب اینترنتی رمز دوم را بدست آورده و سپس مبلغ برداشتی را به چند حساب واسطه انتقال ودر نهایت به شیوه خرید از سوپرمارکت هزینه شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده به شهروندان توصیه کرد: اگر قرار است وجهی را دریافت نمائیم ارائه شماره کارت و یا شماره حساب به فرد واریز کننده پول کفایت می کند و نیازی به ارائه دیگر اطلاعات مهم نظیر رمز اول و دوم cvv۲تاریخ انقضا نمی باشد.

کد خبر 4367392

منبع: مهر

کلیدواژه: مواد مخدر نیروی انتظامی زنجان بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان مشهد شهرکرد شیراز خطبه های نماز جمعه یاسوج سانحه تصادف بیرجند مجلس شورای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۳۲۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس مانع فروش سکه‌های دوره اشکانی شد

فرمانده انتظامی شهرستان فسا از دستگیری فردی سودجو و کشف ۶۸ سکه با قدمت تاریخی مربوط به دوره اشکانی به ارزش ۳۵ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس فارس، فرهاد آراوند اظهار کرد: در پی گزارش مردمی مبنی بر فعالیت فردی سودجو در امر خرید و فروش عتیقه‌جات، مأموران پلیس رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران با کنترل تردد فرد مورد نظر و اقدامات تخصصی از قصد وی برای فروش تعدادی سکه قدیمی در شهرستان شیراز مطلع شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فسا تصریح کرد: مأموران پلیس پس از تحقیقات تکمیلی متوجه شدند که متهم در یک مسافرخانه سکونت دارد و با اخذ نیابت قضائی وی را دستگیر و به مقر پلیس دلالت دادند.

آراوند با اشاره به اینکه در بازرسی از محل سکونت متهم ۶۸ عدد سکه مربوط به دوره اشکانی کشف شد، خاطرنشان کرد: برابر نظر کارشناسان اداره میراث فرهنگی ارزش اموال مکشوفه ۳۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متهم پس از تکمیل پرونده و سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

کد خبر 747273

دیگر خبرها

  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • پلیس مانع فروش سکه‌های دوره اشکانی شد
  • کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر در ابهر
  • کشف ۸ کیلوگرم تریاک در ابهر