Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیاست > مجلس - زنان به سربازی می‌روند این خبری بود که روز پیش در فضای مجازی دست به دست می‌شد و نقل زبان همه شده بود که نماینده مردم تهران مطالب مطرح شده از قول وی را تکذیب کرد.

به گزارش خبرآنلاین، یک روز پیش خبر سربازی رفتن زنان آن هم بر سر مصاحبه طیبه سیاوشی نماینده مردم تهران در فضای مجازی دست به دست می شد؛ همه درباره چند و چون آن صحبت می کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این راستا بر آن شدیم تا ماجرا را پیگیری کنیم و بدانیم این طرح مجلس کی و کجا مطرح شده است؟

سیاوشی درباره آنچه در این رابطه مطرح شده است با اشاره به مصاحبه ای که در یک خبرگزاری از او منتشر شده بود به خبرآنلاین گفت: متاسفانه مصاحبه ای از من در این خبرگزاری منتشر شد که اساسا حرف های من نبود چراکه اولا من به خبرنگار این خبرگزاری گفته بودم عضو کمیسیون حقوقی و قضایی نیستم و از این طرح خبر ندارم اما در کمال تعجب از قول من نوشته شده است که عضو این کمیسیون هستم و ار ماجرای این طرح اطلاع کافی دارم.

سیاوشی درباره این طرح و اینکه اساسا چنین موضوعی مطرح است یا خیر گفت: من هیچ جزئیاتی از این طرح نمی دانم و تنها در پاسخ به سوالات خبرنگاری که به اصرار از من درباره جزئیاتش می پرسید پاسخ دادم اگر هم چنین طرحی مطرح شده باشد که بعید می دانم، فکر نمی کنم بحث فعالیت نظامی زنان در کار باشد.

29216

کلید واژه‌ها : مجلس دهم - فراکسیون زنان - زنان - سربازی -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مجلس دهم فراکسیون زنان زنان سربازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۳۳۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ترافیک تهران عجالتا تغییری نخواهد داشت

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد که امسال هیچ تغییری در طرح ترافیک تهران اعمال نخواهد شد.   سرهنگ فیروز کشیر در گفت‌وگو با ایسنا درباره اینکه آیا امسال تغییری در طرح ترافیک تهران اعمال خواهد شد یا خیر گفت:‌ امسال هیچ تغییری در طرح ترافیک اعمال نشده و اعمال نیز نخواهد شد. تصمیمات این‌چنینی باید در کمیته مشترک میان کارشناسان حوزه شهری و امور ترافیکی و انتظامی برگزار شود و پس از رسیدن به نظرات واحد و تصویب آن، اطلاع رسانی انجام خواهد شد.   وی با بیان اینکه در حال حاضر طرح ترافیک تهران مانند سال گذشته در حال اجراست، گفت:‌ تا امروز نشست مشترک و تصمیمی در مورد تغییر در طرح ترافیک گرفته نشده و اگر تصمیم جدیدی اتخاذ شود، قطعا اطلاعات لازم داده خواهد شد. البته مواردی در مورد طرح جدید ترافیک مطرح شده که این ها باید در شورای ترافیک مطرح و تصویب شود.   معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: هسته مرکزی شهر، ترافیک سنگینی دارد و باید مدیریت کلان شهری برای آنجا صورت گیرد تا مردم متضرر نشوند. لذا اگر در آینده طرح جدیدی ریخته شود به اطلاع مردم خواهد رسید.

 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بازی جدید قالیباف برای حفظ صندلی ریاست /تندروها شمشیر را از رو بسته اند /وعده های عجیب کاندیداهای ریاست مجلس
  • واکنش دانشگاه تهران به حاشیه‌ سازی‌های اخیر درباره همکاری با جمیله علم الهدی
  • این نماینده مجلس شهید شد +تصاویر
  • بازداشت هزاران دانشجو در آمریکا دروغ آزادی بیان را اثبات کرد
  • طرح ترافیک تهران عجالتا تغییری نخواهد داشت
  • طرح ترافیک تهران امسال تغییری نخواهد داشت
  • ضرب‌الاجل قالیباف به دولت ربطی به کرسی ریاست در مجلس دوازدهم دارد؟
  • عکس| وقتی ایست بازرسی بسیج جلوی نماینده مجلس را می‌گیرد
  • نماینده چابهار: ماجرای باغ ازگل که بدون اطلاع امام جمعه به نام او زده شده، بر دین اثر منفی دارد یا چند تار موی زنان؟
  • اصواگرایان به دنبال تسویه حساب درون گروهی در مجلس دوازدهم؟/ پیش‌بینی متفاوت رشیدی کوچی از پارلمان آینده