Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازه نخست اردوی جهادی کانون شهید بلباسی در مناطق محروم شرق استان مازندران با حضور خانواده شهدای مدافع حرم استان برگزار شد. ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۷ استانها مازندران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری،  طبق برنامه‌ریزی این اردو پس از 10 روز فعالیت مستمر در شش کارگروه مختلف عمرانی، فرهنگی، تعلیم و تربیت، پزشکی و بهداشت، اشتغال‌زایی و روابط عمومی با حضور 150 نفر از دانشجویان دانشگاه‌های شهرستان ساری در مناطق محروم هزارجریب بهشهر و گلوگاه به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از نکات قابل توجه این اردو دیدار خانواده‌های شهید مدافع حرم محمد بلباسی و شهید مدافع حرم عابدینی بود. این اردو که از پنجم تا پانزدهم مرداد ماه بود، پس از برگزاری مراسم اختتامیه برای دانش‌آموزان روستای اوارد به پایان رسید. بازه دوم این اردو در نیمه اول شهریور ماه در این مناطق برگزار می‌شود.

کانون شهید بلباسی که دومین سال از فعالیت‌های جهادی خود را زیرنظر دفتر بسیج دانشجویی ساری آغاز کرده تنها کانون جهادی است که به صورت تجمیعی فعالیت می‌کند.

ساخت پروژه عمرانی منزل مادر شهید در روستای پیته نو هزارجریب بهشهر توسط جهادگران دانشگاه‌های شهرستان ساری و حضور خانواده شهید مدافع حرم محمد بلباسی و شهید مدافع حرم عابدینی در بین بچه‌های جهادگر کانون شهید بلباسی از جلوه‌های ویژه بازه نخست این اردوها بوده است.

انتهای پیام/ح

R41358/P1357/S6,74/CT8

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۳۳۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید استاندار مازندران بر رفع مشکلات و تسهیل فعالیت هنرمندان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سیدمحمود حسینی پور  پس از بازدید از مجموعه فرهنگی هنری استاد دولت آبادی در ساری در نشستی با صدور دستورات لازم برای گسترش فعالیت‌های هنرمندان و برگزاری جشنواره‌های هنری و ضرورت توسعه ارتباطات فرهنگی هنری با کشور‌های مختلف، گفت: هنرمندان، باید سفیران فرهنگی استان باشند. 

استاندار مازندران در این نشست افزود: باید ابزار‌ها و امکانات برای هنرمندانی که می‌خواهند به ایده‌های خود جامه عمل بپوشانند فراهم شود.

حسینی‌پور با بیان اینکه جامعه ما به دنبال تقویت فعالیت‌های فرهنگی است، ادامه داد: ساختار خانه هنرمندان باید به‌گونه‌ای باشد تا در فضای عمومی کشور دیده شود.

وی از هنرمندان به‌عنوان ظرفیت‌های فرهنگی و هنری در مازندران یاد کرد و افزود: بنا داریم تا با حل مشکلات فعالیت این قشر زمینه را برای نقش آفرینی هنرمندان فراهم کنیم.

حسینی‌پور افزود: باید با تدابیر و راهکار مناسب نقش هنرمندان را در عرصه‌های مختلف تقویت کنیم.

رئیس هیات مدیره خانه هنرمندان ساری از جمله کسانی بود که در این نشست؛ به بیان مشکلات این نهاد صنفی و فعالیت‌های این مجموعه پرداخت.

رئیس انجمن گرافیک خانه هنرمندان ساری در خصوص برگزاری جشنواره گرافیک زبان مادری نیز به بیان نکاتی پرداخت که شهردار مرکز استان هزینه برگزاری این جشنواره را نیز تقبل کرد.

استاندار مازندران پس از استماع مشکلات این نهاد، دستور داد تا ضمن تمدید مکان فعالیت خانه هنرمندان ساری با هماهنگی فرماندار و شهردار مرکز استان؛ مکان جدید دیگری نیز برای گسترش فعالیت‌های این مجموعه در اختیار هنرمندان قرار گیرد.

در این راستا استاندار مازندران طی تماسی تلفنی با سرپرست میراث فرهنگی استان دستور داد تا یکی از خانه‌های سنتی ساری به خانه هنرمندان اختصاص یابد.

در پایان هنرمندان با اهداء آثار هنری از دستورات ثمربخش استاندار مازندران قدردانی کردند.

‎یادآور می شود، این نشست باحضور فرماندار مرکز استان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهردار مرکز استان، رئیس حوزه هنری استان، رئیس هیات مدیره خانه هنرمندان ساری، رئیس انجمن گرافیک خانه هنرمندان ساری، استاد دولت آبادی و جمعی از هنرمندان برگزار شد، 

دیگر خبرها

  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا در کردکوی
  • هنرمندان؛ مشکلات خود را با استاندار در میان گذاشتند
  • تاکید استاندار مازندران بر رفع مشکلات و تسهیل فعالیت هنرمندان
  • رزمی‌کاران استان سمنان در اردوی تیم ملی او اسپرت حضور یافتند
  • حضور رزمی کاران سمنان در اردوی تیم ملی او اسپرت
  • برگزاری اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال جوانان
  • انصراف یک ملی‌پوش از اردوی تیم ملی
  • اردوی تیم ملی گلبال ایران در اردبیل
  • حضور ۴ مازندرانی‌ در اردوی تیم‌ ملی والیبال نوجوانان