Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از خانه ملت، محمد خدابخشی در تشریح نشست امروز فراکسیون نظارت بر اجرای برنامه های توسعه کشور، گفت: نشست امروز فراکسیون با حضور وزیر اقتصاد و معاونان این وزارتخانه برگزار شد و در این جلسه درباره راهکارهایی که وزارتخانه برای مدیریت نقدینگی در کشور در نظر گرفته‌اند بحث و بررسی صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بررسی موانع رشد نقدینگی در کشور

رییس فراکسیون نظارت بر اجرای برنامه های توسعه‌ای کشور با بیان اینکه وزارت اقتصاد و امور دارایی دو سیاست برای کنترل نقدینگی اعلام کرده است، افزود: در این نشست راهکارهای وزارتخانه برای اینکه چگونه مانع رشد نقدینگی در کشور شویم بیان شد و نمایندگان سوالات و پیشنهادات خود را پیرامون این موضوعات مطرح کردند. وی ادامه داد: یکی از سیاست های این وزارتخانه هدایت نقدینگی به سمت کسب و کارها و بازارهای هدف بود که وزیر درباره بازار هدف نیز توضیحاتی ارائه دادند.

نقدینگی در کانال هزار و ۶۰۰ هزار میلیارد تومان

وی با بیان اینکه حجم نقدینگی در کشور تقریبا هزار و ۶۰۰ هزار میلیارد تومان است، یادآور شد: این نقدینگی باید به سمت بازارهای هدف هدایت شود که یکی از این موارد هدایت نقدینگی به سمت پروژه های عمرانی است.

صندوقی برای پروژه های عمرانی تشکیل شود

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی افزود: حدود ۵۰۰ هزار میلیارد تومان طرح های نیمه تمام در کشور وجود دارد که می‌توان نقدینگی را به این سمت و سو هدایت کرد و پیشنهاد شد که صندوقی برای پروژه های عمرانی تشکیل شود. رییس فراکسیون نظارت بر اجرای برنامه های توسعه کشور تصریح کرد: انتشار اوراق مشارکت و تقویت بورس از دیگر راهکارهای وزارت اقتصاد و امور دارایی برای هدایت نقدینگی بود.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: پروژه های عمرانی نقدینگی مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۳۳۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی بحرانی صبح یکشنبه در نشست بررسی پروژه‌های عمرانی شهرستان دشتی که با حضور مدیران کل استانی برگزار شد، اظهار کرد: با شروع دولت ایران قوی پروژه‌های خوبی در سطح شهرستان شروع به کار شد که برخی از این پروژه‌ها از مطالبات ۲۰ ساله مردم بوده است.

وی افزود: برخی از این پروژه‌ها تکمیل و برخی نیز در دست اجرا است.

بحرانی بیان کرد: علی رغم اینکه برخی از پروژه‌ها اعتبار لازم دارند ولی روند کار مطلبوب نیست که باید در روند آن تسریع شود.

وی ادامه داد: انتظار داریم مدیران تلاش کنند پروژه‌های مهم شهرستان تا پایان دولت تکمیل و به بهره برداری برسانند.

کد خبر 6096887

دیگر خبرها

  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود
  • پیشنهاد افزایش ۲ برابری حق مسکن از سوی وزیر کار
  • پیشنهاد وزیر کار برای افزایش ۲ برابری حق مسکن کارگران
  • ورود هزار و ۳۴۴ میلیارد تومان نقدینگی به صندوق‌های با درآمد ثابت
  • صندوق سرمایه‌گذاری مشترک ایران و امارات تشکیل شود
  • چند درصد بودجه آموزش و پرورش صرف پرداخت حقوق می شود؟ | بیشترین جهش بودجه ای در این وزارتخانه
  • عزت و اقتدار یک کشور در گرو هدایت صحیح نوجوانان وجوانان است
  • استفانو پیولی گزینه اصلی هدایت ناپولی
  • برگزاری ششمین اجلاسیه هم اندیشی روحانیون کلان شهرهای کشور در قم
  • ادعای داغ در آلمان؛ ژوزه مورینیو آماده پذیرش پیشنهاد بایرن مونیخ!