Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-19@09:39:25 GMT

آموزش قرآن همراه شعر و نقاشی به کودکان

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۳۳۳۰۲

آموزش قرآن همراه شعر و نقاشی به کودکان

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، فرهنگ‌سرای کار و تعاون با اجرای برنامه‌های متنوع آموزشی و هنری ویژه کودکان، روز سه‌شنبه، 16 مردادماه آموزش سوره «مأمون» را برای کودکان مهد قرآن از ساعت 18 تا 19 در نظر گرفته است.
بنابر این گزارش، از برنامه‌های جذاب و با نشاط این مهد قرآن می‌توان به آموزش کاردستی، نقاشی با موضوع قصه‌ها و پازل‌های قرآنی، آشنایی با سوره‌های کوچک قرآن و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. اشاره کرد.
همچنین محفل معنوی ویژه گروه سنی 7 تا 12 سال روز سه‌شنبه، 16 مردادماه از ساعت 16 تا 18 با شرح و تفسیر سوره مبارکه «المزمل» برگزار می‌شود.
این برنامه به‌منظور ترویج مراجعه و بهره‌برداری از متون دینی در زندگی روزمره و همچنین آشنایی کودکان و انس با قرآن و ایجاد انگیزه یادگیری و حفظ و فراگیری آیات قرآنی با حضور سعیده‌السادات باقری، مدرس علوم قرآنی برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی بزرگراه یادگار امام(ره) جنوب، تقاطع خیابان هاشمی، پلاک 76، فرهنگ‌سرای کار و تعاون مراجعه و یا با با شماره 66044887 تماس بگیرند.
مریم شریفی
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۳۳۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه‌های قرآنی مساجد اردبیل در ماه رمضان تقویت می‌شود

مصطفی آمون در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری، همزمان با منویات مقام معظم رهبری «هر مسجد یک پایگاه قرآنی» به همت فعالان کانون‌های مساجد پایگاه‌های قرآنی در مساجد تشکیل شد و هم اکنون بیش از ۱۳۹ پایگاه قرآنی در مساجد استان اردبیل به اجرای برنامه‌های قرآنی می‌پردازد.

وی تصریح کرد: این پایگاه‌های قرآنی در بخش‌های مختلف از جمله برپایی مجالس قرآنی همراه با تفسیر و بیان نکته‌های کلیدی و قصص در قرآن کریم است که طی ماه مبارک رمضان این برنامه با هدف ترویج معارف قرآن کریم بین نوجوانان و جوانان تقویت خواهد شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل بیان کرد: برپایی ویژه برنامه جزخوانی قرآن کریم به همت فعالان کانون‌های مساجد از دیگر برنامه‌های است که در کنار این فعالیت‌های قرآنی برگزار می‌شود.

آمون خاطرنشان کرد: اکثر این برنامه‌های قرآنی در مناطق کم برخوردار و روستایی است تا اهالی روستا و مناطق محروم و کم برخوردار نیز از فیوضات فعالیت‌های قرآنی برخوردار شوند.

وی افزود: برپایی جلسه اخلاق در قرآن کریم با عنوان «در مسیر رستگاری» با حضور مدرس سطح عالی حوزه علمیه قم از ۵ تا ۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ در مسجد المهدی (عج) شهرک بعثت به همت کانون محسنین و مسجد محله معجز به همت کانون فرهنگی هنری نوین اندیشه ویژه خواهران از دیگر برنامه‌های قرآنی و ترویج اخلاق به همت کانون‌های مساجد است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل ادامه داد: برپایی سفره‌های افطاری ساده در کانون‌های مساجد و مشارکت فعالان کانون‌های مساجد در هرچه پرشورتر شدن محفل بزرگ قرآنی در مصلای اردبیل از دیگر فعالیت‌های قرآنی است که با مشارکت بچه‌های مسجد پیگیری می‌شود.

کد خبر 6057114

دیگر خبرها

  • گذری بر حال و هوای هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد
  • پویانمایی آیات و قصص قرآنی در طرح ملی مسطورا
  • همه دعوتیم به پویش قرآنی ستاره‌های زمینی
  • جامع‌ترین برنامه همراه قرآنی در بستر اندروید بروزرسانی شد
  • فعالیت ۱۳۹ پایگاه قرآنی در مساجد استان اردبیل
  • کتابخانه‌های عمومی در ایام تعطیلات نوروز خدمات ارائه می‌دهند
  • کتابخانه‌های فعال همدان در تعطیلات نوروز معرفی شد
  • کودکان و نوجوانان با شرکت در پویش حافظ شو حافظ سوره‌های قرآن شوند + فیلم
  • پایگاه‌های قرآنی مساجد اردبیل در ماه رمضان تقویت می‌شود
  • طرح سوال چوپان حافظ قرآن از میزبانان برنامه محفل + فیلم