Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود سلیمانی رئیس فدراسیون اسکواش در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در مورد شرایط اعزام تیم ملی اسکواش به بازی های آسیایی جاکارتا گفت: 5 ملی پوش شامل 2 ورزشکار آقا و 3 ورزشکار خانوم به مسابقات آسیایی جاکارتا اعزام می شوند. سرمربی آقایان و سرمربی خانم ها نیز تیم را در این مسابقات همراهی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من به خاطر اینکه سرمربی تیم بانوان بتواند در جاکارتا حضور داشته باشد از همراهی نفرات اعزامی انصراف دادم. سرپرستی تیم اعزامی را نیز به سرمربی آقایان یعنی محمد حسین سنایی واگذار کردم چون بودن این افراد در آن جا می تواند کمک بیشتری به ورزشکارانمان بکند. حال محمد حسین سنایی علاوه بر سمت سر مربی، به عنوان سرپرست و سخنگوی تیم اعزامی اسکواش به جاکارتا فعالیت خواهد کرد.

او در مورد ورزشکاران اعزامی ادامه داد: اعضای تیم اسکواش آقایان شامل سجاد زارعیان و علیرضا شاملی است و تیم بانوان نیز از فرشته اقتداری، غزال شرف پور و حدیث فرزاد تشکیل شده است. در قسمت آقایان ما فقط در رقابت های انفرادی شرکت خواهیم کرد و در قسمت بانوان ما هم در انفرادی و هم در مسابقات تیمی شرکت خواهیم کرد.

سلیمانی در مورد شرایط آیلی نیری ملی پوش اسکواش گفت: دغدغه من همچنان ادامه دارد. نفر اصلی تیم بانوان ما آیلی نیری، در یک حادثه تصادف اتومبیل در فروردین ماه دچار شکستگی لگن شد و الان در حال گذراندن مراحل درمانی خود است. او قطعا به مسابقات جاکارتا نخواهد رسید و حدیث فرزاد جایگزین این ورزشکار در مسابقات جاکارتا خواهد بود.

او در مورد اتفاقاتی که قبل از مشخص شدن تعداد نفرات اعزامی به جاکارتا افتاد گفت: در ابتدا وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک قصد نداشت ورزشکاران بانوان اسکواش را به مسابقات جاکارتا اعزام کند. در همان جلسه که این تصمیم گرفته شد بعد از اینکه من جلسه را ترک کردم با من تماس گرفتند و گفتند بانوان اسکواش هم به مسابقات اعزام می شوند اما فقط 2 نفر می توانند تیم را همراهی کنند. در ادامه لطف وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک شامل اسکواش شد و اجازه دادند نفر سوم نیز تیم را همراهی کند چون اگر ما فقط 2 بازیکن بانو اعزام می کردیم نمی توانستیم در مسابقات تیمی شرکت کنیم چون حداقل نفرات لازم برای بخش تیمی 3 نفر است. اما حال این اتفاق افتاده است و ما در قسمت تیمی بانوان نیز شرکت می کنیم.

رئیس فدراسیون اسکواش در مورد شرایط حال حاضر اسکواش ایران گفت: اسکواش جزو ورزش هایی است که با نگاه حمایتی به مسابقات جاکارتا اعزام می شود. بچه های ما با روحیه جنگندگی بالایی در این مسابقات حاضر خواهند شد. بانوان ما حال دیگر جزو مدعیان جدید آسیا هستند. بانوان ما در 7 فروردین ماه خودشان را تا مقام 6 آسیا بالا کشیدند؛ رتبه بندی که همیشه در آن آخر بودند. تیم آقایان ما نیز با تیم کامل 4 نفره به رتبه 3 آسیا دست پیدا کردند. اتفاقی که شخصا خودم فکر نمی کردم بیافتد و مرا شگفت زده کرد. تیم ما قبل از این در رده 8 آسیا بوده و به شکل جهشی به رده 3 آسیا رسیدند و این فوق العاده است.

او در مورد زمان اعزام و بازگشت ملی پوشان اسکواش گفت: اعضای تیم اسکواش 26 مرداد به مسابقات اعزام می شوند و 10 شهریور ماه به ایران باز می گردند. نکته قابل ذکر این است که با توجه به اینکه در بخش آقایان ورزشکاران ما فقط در قسمت انفرادی شرکت می کنند، ما تلاش می کنیم محمد حسین سنایی بعد از پایان این مسابقات زودتر از بقیه به ایران بازگردد و در اردوی جوانانمان حضور پیدا کند. اما فکر نمی کنم کمیته ملی المپیک و ستاد بازی ها این اجازه را بدهد چون ایشان به عنوان سرپرست نیز در جاکارتا باید فعالیت کنند.

سلیمانی درپایان گفت: شرایط برای اتقاق های خوب محیا است و جو خوبی در اردوی اسکواش حاکم است. همین الان هم از کمیته ملی المپیک با من تماس گرفتند تا بروم و ویزای ورزشکاران اسکواش را تحویل بگیرم. همه آماده آغاز مسابقات هستیم.

انتهای پیام/

اظهارات رئیس فدراسیون اسکواش درباره بازی های آسیایی جاکارتا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون اسکواش اخبار ورزشی بازی های آسیایی جاکارتا 2018

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۳۳۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات

دور جدید تمرینات ملی‌پوشان پاراتکواندو در مرکز جهانی فدراسیون تکواندو آغاز شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دور جدید تمرینات تیم ملی پاراتکواندو کشورمان در دو گروه بانوان و آقایان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا از امروز( سه شنبه - 11 اردیبهشت ماه) با حضور هادی ساعی رئیس و اصغر رحیمی دبیر کل فدراسیون در مرکز جهانی فدراسیون تکواندو آغاز شد.

این در حالی است که در روزهای گذشته  از سوی علی‌اصغر حسن‌زاده سرپرست دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک، کیومرث چگینی به عنوان سرپرست انجمن پاراتکواندو انتخاب و جایگزین جمشید سهرابی شده بود. اتفاقی که با اعتصاب تمرینات از سوی کادرفنی و ملی‌پوشان پاراتکواندو همراه شده بود و بلافاصله جلسه‌ای با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو و غفور کارگری رئیس کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد تا به اختلافات پایان داده شود.

با شروع دوباره تمرینات ملی‌پوشان پاراتکواندو به نظر می‌رسد در نهایت اختلافات با بازگشت این رشته و جمشید سهرابی به فدراسیون تکواندو ختم به خیر شده و قرار است همچنان پاراتکواندو زیر نظر فدراسیون تکواندو به فعالیت خود ادامه دهد.

سعید صادقیانپور، مهدی پوررهنما، حامد حق شناس، علیرضا بخت، امیرمحمد حقیقت شناس و محمدطاها حسن پور در گروه مردان و آیلار جامی،  لیلا میرزایی،  مریم عبدالله پور، زهرا رحیمی، مرضیه نصراللهی و رزا ابراهیمی نیز در گروه بانوان خود را برای حضور در قهرمانی آسیا آماده می‌کنند.

نهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا  30 اردیبهشت ماه به میزبانی کشور ویتنام و در شهر دانانگ برگزار خواهد شد. 

جدایی پاراتکواندو از فدراسیون تکواندو/ چگینی سرپرست شد

 

انتهای پیام/

 

 

دیگر خبرها

  • هدف فدراسیون کشتی از اعزام یزدانی/ نگرانی برای تکرار اتفاق تلخ
  • انتخاب صدیقه خادم به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون کبدی
  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد
  • بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات
  • پایان اردوی تیم ملی اسکواش بانوان در یزد
  • تغییر زمان و مکان کشتی آزاد جام تختی
  • قدیمی: سرمربی هاکی بانوان در صورت کسب مقام آسیایی می‌ماند
  • معتمدی: در انتخابات دوومیدانی بی‌طرف هستیم
  • واکنش سرپرست دوومیدانی به بدهی‌ها/ بدهکار نباشیم، فدراسیون نیستیم
  • سرپرست فدراسیون دوومیدانی: من و وزارت نظری در مورد انتخابات نداریم/ معتمدی: انتخابات کمیسیون ورزشکاران باطل شد+ فیلم