Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-جسد یک پرستار در منطقه جنگلی «استادفورد شایر» انگلیس پیدا شد.

 این زن که «سامانتا» نام داشت هفته گذشته هنگام بازگشت به خانه اش ربوده شد و پس از تجاوز به قتل رسید. بنا بر اطلاعات پلیس اسکاتلند یارد مأموران در ارتباط با ربودن و قتل این پرستار جوان 3 مرد را دستگیر کردند.گزارش های رسیده نشان می دهد که متهمان با سن 28، 30 و 60 ساله تحت بازجویی مأموران پلیس قرار گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۳۳۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری زوج سوداگر مرگ

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ از دستگیری زوج قاچاقچی مواد مخدر و کشف هشت کیلو و ۷۵۰ گرم تریاک در شهر جدید مهستان خبر داد.

به گزارش مهر، سرهنگ علی سلیمانی گفت: در راستای اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی و در پی دریافت اخباری مبنی بر فعالیت یک زوج در امر خرید و فروش مواد مخدر در شهر جدید مهستان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستورکار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی ساوجبلاغ افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، مخفیگاه متهمان را شناسایی و با هماهنگی قضائی در عملیاتی غافلگیرانه این زوج سوداگر مرگ را دستگیر کردند. در بازرسی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر از منزل متهمان، ۸ کیلو و ۷۵۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

وی با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده به همراه مواد مکشوفه تحویل مراجع قضائی شدند، از شهروندان خواست همواره نسبت به فعالیت افراد مشکوک در پیرامون محل سکونت خود حساس باشند و در صورت مشاهده اینگونه موارد، مراتب را در اسرع وقت از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • دلیل تجمع اعتراضی در مقابل فرمانداری بندرعباس چه بود؟
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس +اطلاعیه پلیس
  • قتل خانم ۸۲ ساله در آباده و سرقت طلاجات او
  • سرقت طلا و قتل شهروند آباده‌ای
  • دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر
  • دستگیری سارقان به عنف در اهر
  • ۲ سارق در خرمشهر دستگیر شدند
  • دستگیری زوج سوداگر مرگ
  • شگرد روانشناس قلابی برای کشاندن زنان افسرده به خلوتگاه ترسناک