Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-01@11:24:24 GMT

شکایت قضات از "محمود صادقی"

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۳۳۷۷۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات روز گذشته محمود صادقی نماینده تهران درباره قضات، گفت: برخی از قضات از سراسر کشور طی تماس تلفنی و هم به صورت حضوری، نسبت به اظهارات نماینده تهران معترض و شکایت داشتند.

وی با بیان اینکه قضاتی که به بنده مراجعه کردند خواستار برخورد قاطع دستگاه قضا با وی هستند، افزود: آنها در مراجعه به بنده عنوان کردند که ما از سیستم قضایی انتظار داریم تا به اتهامات بی‌اساس آقای صادقی رسیدگی و واکنش نشان دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان تصریح کرد: در صورتی که شکایت قضات از نماینده تهران به هیئت نظارت ارجاع شود، قطعاً به شکایت آنها رسیدگی خواهد شد.

محمود صادقی نماینده تهران (یکشنبه 14 مرداد) در صحن علنی پارلمان در جریان سوال از وزیر اقتصاد، گفت: همه داد می‌زنیم که چرا قوه قضائیه با متخلفین برخورد نمی‌کند؛ آیا قاضی‌ که مال مردم را به خورد او می‌دهند، می‌تواند با فساد مبارزه کند؟ برای قضات و قوه قضائیه احترام قائل هستم اما چرا موازین شرعی رعایت نمی‌شود.

اظهارات محمود صادقی که با اعتراض تعدادی از نمایندگان مواجه شد، برای لحظاتی باعث قطع نطق وی شد و مسعود پزشکیان- نایب‌رئیس مجلس- خطاب به صادقی گفت: شما می‌توانید سؤال بپرسید امّا نسبت دادن این حرف‌ها به کل قضات، درست نیست.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۳۳۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی سردار رادان از مجلس

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی پیام فرمانده کل فراجا پیرو تشکر از نمایندگان مجلس درباره صدور بیانیه حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب را قرائت کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، علی کریمی فیروزجایی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه 10 اردیبهشت ) قوه مقننه گفت: سردار رادان، فرمانده کل فراجا طی پیامی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اعضای کمیسیون فرهنگی و به ویژه از رئیس محترم و هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در صدور بیانیه حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب تشکر کردند.

به گزارش تسنیم، روز گذشته پیام قدردانی نمایندگان از فراجا برای اجرای طرح عفاف و حجاب، قرائت شده بود.

انتهای‌ پیام/

دیگر خبرها

  • عدم‌همراهی بیش از ۱۰۰ نماینده در حمایت از طرح «نور»
  • ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از «طرح نور» را امضا نکردند؟
  • بیش از ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از طرح «نور» را امضا نکردند
  • قدردانی فرمانده کل انتظامی کشور از نمایندگان مجلس
  • قدردانی و تشکر سردار رادان از نمایندگان مجلس
  • این ۳۵ نماینده مجلس باعث تعطیلی مجلس شدند
  • قدردانی سردار رادان از مجلس
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دیوار کشی در استان سیستان و بلوچستان
  • مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران