Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-29@05:45:49 GMT

سمینار آموزشی مدیریت سبز در زنجان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۳۳۹۶۱

سمینار آموزشی مدیریت سبز در زنجان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ سمینار آموزشی مدیریت سبز با حضور مدیران ارشد دستگاه های اجرایی در استان زنجان برگزار شد .

حسین آب سالان گفت : این سمینار آموزشی در راستای تحقق اهداف دولت مبنی بر صرفه جویی و بهینه سازی در مصرف انواع حامل های انرژی و پیاده سازی سیستم مدیریت سبز برگزار شد و استقبال خوب و چشمگیر مسئولین را شاهد بودیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی ادامه داد: این سمینار که از دوره های پیش بینی شده اداره کل حفاظت محیط زیست استان بود و سازمان مدیریت برنامه ریزی استان نیز در برگزاری آن مشارکت داشت ؛ مدیران ارشد ، معاونین و روسای واحد های ستادی و شهرستانی دستگاه های اجرایی استان حضور داشتند و دکتر حسن امامی عضو انجمن مدیریت سبز ایران به عنوان سخنران ، شاخص های مدیریت سبز را به شرکت کنندگان در دوره ارائه نمودند .

سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان افزود: با ارائه آموزش و فرهنگ سازی و جلب مشارکت عمومی می توان گام های موثری در راستای اجرای سیستم مدیریت سبز برداشت و از تهدیدات زیست محیطی وهدر رفت سرمایه ها جلوگیری نمود.

آب سالان ضمن تاکید بر صرفه جویی در مصرف؛ خاطرنشان کرد: با  رعایت الگوی مصرف و بهینه سازی مصرف سوخت، آب ، برق ، انرژی ، کاغذ ، مواد اولیه و تجهیزات در دستگاههای دولتی می توان علاوه برالگو بودن از تهدیدات زیست محیطی جلوگیری نمود .

حسین آب سالان در پایان ضمن تشکر از حضور مدیران و روسای ادارات ستادی و شهرستانی دستگاه های اجرایی استان در این دوره آموزشی؛ گفت : در این سمینار آموزشی مقرر گردید دستگاههای دولتی با تشکیل کمیته مدیریت سبز با جدیت بیشتری نسبت به پیاده سازی سیستم مدیریت سبز در نهادهای دولتی اقدام نمایند و گزارش اقدامات صورت گرفته را به اداره کل حفاظت محیط زیست استان ارسال نمایند.

گفتنی است به شرکت کنندگان در دوره آموزشی مدیریت سبز گواهی معتبر صادر خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان زنجان اداره کل حفاظت محیط زیست مدیریت سبز سمینار آموزشی سرپرست اداره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۳۳۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با عملکرد جهادی مدیریت شهری چتر خدمت بر سر همه محلات شهر گسترده خواهد شد

نایب رئیس شورای اسلامی زرین‌شهر گفت: یکی از سیاست‌های شهرداری و شورای اسلامی زرین‌شهر در دوره ششم این است که باید با عملکرد جهادی چتر خدمت بر سر همه محلات شهر و شهروندان گسترده شود و این مهم با هدف توسعه و ایجاد تحول در شهر در سال ۱۴۰۳ با قدرت دنبال خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، صفیه حیدرزاده، امروز_ چهارشنبه هشتم فروردین_ در جمع پرسنل شهرداری زرین‌شهر اظهار کرد: شهرداری از جمله سازمان‌هایی است که بیشترین خدمت‌رسانی را به شهروندان دارد و یکی از اتفاقات مهمی که در دوره ششم مدیریت شهری زرین‌شهر رخ داد، انجام اقدامات فرهنگی و اتمام پروژه‌های عمرانی است که باهدف نشاط و شادابی شهروندان و همچنین پیشرفت و توسعه و آبادانی شهر انجام شده است.

وی افزود: یکی از سیاست‌های شهرداری و شورای اسلامی زرین‌شهر در دوره ششم این است که باید با عملکرد جهادی چتر خدمت بر سر همه محلات شهر و شهروندان گسترده شود و این مهم با هدف توسعه و ایجاد تحول در شهر در سال ۱۴۰۳ با قدرت دنبال خواهد شد.

نایب رئیس شورای اسلامی زرین‌شهر تصریح کرد: حوزه فعالیت و مسئولیت در شهرداری بسیار متنوع و گسترده است و موفقیت این نهاد در حل چالش‌های شهری و خدماتی که ارائه می‌کند، در گرو همدلی و همراهی همه‌جانبه سه ضلع شهردار، اعضا شورای شهر و پرسنل شهرداری است.

وی ادامه داد: خوشبختانه طی زمان سپری شده از عمر مدیریت شهری زرین‌شهر در دوره ششم فضای همدلی و همکاری خوبی بین سه ضلع شهردار، اعضا شورای شهر و پرسنل شهرداری ایجاد شده است و با همراهی شهروندان قادر خواهیم بود اتفاقات مثبتی را در خطه طلایی ایران رقم بزنیم.

حیدرزاده با بیان اینکه امروز شاهد افزایش رضایتمندی شهروندان در این شهر هستیم، اضافه کرد: باید از تلاش شهردار زرین‌شهر تقدیر کرد، چراکه در سال ۱۴۰۲ شاهد افتتاح بیشترین پروژه‌های عمرانی توسط شهرداری زرین‌شهر در سطح شهرستان لنجان بودیم و در این مسیر باید از پرسنل شهرداری تشکر کرد که در اجرای امورات شورای شهر و شهرداری به شکل جهادی عمل کردند.

وی عنوان کرد: وصول دو هزار میلیارد ریالی بودجه شهرداری زرین‌شهر در سال ۱۴۰۲ نشان داد تحقق بودجه سال‌جاری نیز به خوبی انجام خواهد شد.

نایب رئیس شورای اسلامی زرین‌شهر خاطرنشان کرد: امیدواریم در سال ۱۴۰۳ نیز بتوانیم در مسیر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام و در نهایت توسعه پایدار زرین‌شهر حرکت کنیم.

کد خبر 739570

دیگر خبرها

  • دوره های آموزشی موسسه تحقیقات دیم برای ۵هزار نفر
  • پروانه تاکسیرانان غایب در کلاس‌های آموزشی تمدید نمی‌شود
  • توانمندسازی ۱۸۳ آموزگار ابتدایی در طرح افق شاهد
  • صدور ۳۱ حکم جایگزین حبس در آذربایجان غربی در حمایت از محیط زیست
  • صدور ۳۱ حکم سبز در سال ۱۴۰۲ در مراجع قضایی آذربایجان غربی
  • صدور ۳۱ حکم سبز در مراجع قضایی آذربایجان غربی
  • با عملکرد جهادی مدیریت شهری چتر خدمت بر سر همه محلات شهر گسترده خواهد شد
  • بهره مندی بیش از ۲۸ هزار مسافر از خدمات هلال احمر
  • ثبت بیش از یک میلیون تردد تا ۶ فروردین در زنجان
  • کتابچه آموزشی بین مسافران زنجانی توزیع شد