Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-07@09:33:34 GMT

فروش اجباری اینترنت توسط مخابرات

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۳۴۰۸۲

فروش اجباری اینترنت توسط مخابرات

برخی از متقاضیان خطوط تلفن ثابت مدعی شده اند که با مراجعه به مراکز مخابراتی برای ثبت نام و دریافت تلفن، مخابرات منطقه آن‌ها را وادار به خرید خط اینترنت روی خطوط تلفن کرده و تلفن ثابت را بدون خط اینترنت واگذار نمی‌کند.

این موضوع اعتراض متقاضیان را به همراه داشته چرا که معتقدند شاید قصد خرید اینترنت ADSL را نداشته باشند و یا بخواهند از سرویس دهنده دیگری، اینترنت دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این زمینه برخی کاربران در صفحه توئیتر وزیر ارتباطات نیز اعتراض خود را به این مساله اعلام کرده اند.

مجید صدری مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در گفتگو با خبرنگار مهر، این موضوع را رد کرد و گفت: مراکز مخابراتی به هیچ عنوان نمی‌توانند مشترکان را وادار به خرید اینترنت کنند.

وی با بیان اینکه فروش اجباری اینترنت مخابرات از سوی مراکز مخابراتی غیرقانونی است و این مراکز نباید از این طریق بازاریابی کرده و اینترنت بفروشند، افزود: افرادی که با این مشکل مواجه شده اند می‌توانند اعتراض و شکایت خود را از طریق سامانه پاسخگویی به شکایات مخابرات منطقه تهران (۲۰۲۱) برای پیگیری موضوع اعلام کنند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: فروش اینترنت خط تلفن ثابت وزیر ارتباطات اینترنت ADSL

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۳۴۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض تندروهای یهودی به سربازی اجباری با آتش‌زدن پرچم اسرائیل (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ۱۶۰۰ روستای کردستان از ارتباط پایدار و با کیفیت برخوردار هستند
  • توسعه زیرساخت‌های مخابراتی، شرط تحقق شهر هوشمند
  • بیش از ۶۰۵ هزار شماره تلفن ثابت در کردستان دایر شده است
  • جزئیات تعرفه مکالمه و اینترنت برای حجاج اعلام شد
  • اختلال‌های ارتباط مخابراتی در کهگیلویه و بویراحمد برطرف شد
  • تداوم پایداری ارتباطات مخابراتی خوزستان
  • پایداری ارتباطات مخابراتی خوزستان با وجود بارندگی‌های اخیر
  • اعتراض تندروهای یهودی به سربازی اجباری با آتش‌زدن پرچم اسرائیل (فیلم)
  • اجرای فیبر نوری در سطح شهرستان زابل
  • آغاز ساخت ایستگاه مخابراتی احمد آباد-جوزار بویین میاندشت