Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش الف و به نقل از ذوب آهن، سعید آذری که امروز (دوشنبه) همراه با محسن مسلمان در کمیته اخلاق حضور یافته بود در ارتباط با مباحث مطرح شده در این جلسه اظهار کرد: جلسه بسیار خوبی برگزار شد و باید از نگاه مثبت همه عزیزان این کمیته تشکر کرد. مساله‌ای که در مورد محسن مسلمان مطروح بود مربوط به بدهی سال گذشته‌ای بوده است که پرداختش بر عهده باشگاه پرسپولیس بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه عدم پرداخت این جریمه توسط باشگاه پرسپولیس برای ما دردسر ساز شده است.

آذری ادامه داد: خوشبختانه با نگاه مثبت کمیته اخلاق و با مبلغی که فردا برای این بدهی پرداخت خواهد شد، محسن مشکلی برای مصاف با تیم فوتبال سایپا نخواهد داشت.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در مورد شایعاتی که در این روزها در ارتباط با محرومیت مسلمان مطرح شد اظهار کرد: به هر حال وقتی در نامه کمیته اخلاق عنوان نشده بود که محرومیت محسن برای چیست برخی هدفمند یا غیرهدفمند سعی کردند این موضوع را بر اساس دیدگاه خود تفسیر کنند. خوشبختانه باید گفت محسن مسلمان اسیر این مباحث نمی‌شود و با تمرکزی بالا به فکر موفقیت خودش و تیمش خواهد بود.

وی در پایان در مورد این که مسلمان به دیدار با سایپا می‌رسد یا نه گفت: بله ان‌شاءالله فردا با واریز بدهی محسن مسلمان او خواهد توانست برای تیمش در صورت صلاحدید کادر فنی به میدان برود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۳۴۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض استقلال به رای محرومیت سیدحسین حسینی در کمیته استیناف

حسین حسینی کاپیتان استقلال به دلیل مصاحبه‌ای که بعد از بازی با شمس‌آذر انجام داد از سوی کمیته انضباطی یک جلسه از همراهی تیمش محروم شد تا در بازی حساس برابر تراکتور در هفته بیست و پنجم لیگ برتر غایب باشد.

مسئولان حقوقی استقلال نسبت به این حکم کمیته انضباطی به کمیته استیناف اعتراض و نامه‌نگاری کرده‌اند تا در صورت امکان محرومیت این بازیکن باز هم به جریمه نقدی تبدیل شود.

قرار است کمیته استیناف قبل از دیدار استقلال مقابل تراکتور به اعتراض آبی‌پوشان رسیدگی کند.

دیگر خبرها

  • محرومیت ستاره‌های استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • محرومیت قطعی است؛ دو ستاره استقلال و پرسپولیس محروم از بازی های بزرگ فصل
  • محرومیت دو ستاره استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت کاپیتان خود
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت سیدحسین حسینی در کمیته استیناف
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • تامین مالی طرح‌های صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکار است
  • بدهی کلان استقلال به بانک سهام‌دار پرسپولیس!
  • تامین مالی طرح‌های توسعه‌ای صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکاران است
  • مشکل بزرگ استقلال با مالک جدید پرسپولیس