Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-27@20:32:55 GMT

تمدید قرار بازداشت عابر بانک فوتبال ایران

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۳۴۲۳۷

به گزارش ایرنا، این بدهکار کلان بانکی، اوایل خرداد ماه امسال پس از چند ماه آزادی با قرار وثیقه، بار دیگر به دادسرا احضار و با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد. 

بر اساس آنچه حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای معاون اول و سخنگوی قوه‌قضاییه در یکصدوبیست و هشتمین نشست خبری خود درباره بازداشت مجدد این فرد گفته، قرار بوده است نامبرده پس از آزادی با قرار وثیقه، نسبت به تسویه

بدهی خود با بانک اقدام کند اما این کار را نکرده و در نهایت بار دیگر احضار و بازداشت شده است و اکنون اموالش توقیف شده است تا از این طریق، بدهی بانک پرداخت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پس از صدور قرار بازداشت موقت برای این بدهکار کلان بانکی، وی به قرار صادره اعتراض کرد و پرونده برای رسیدگی به اعتراض به شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد.

اکنون شعبه دادگاه پس از بررسی پرونده، قرار بازداشت صادره در هر دو پرونده را تایید و قرار بازداشت موقت این فرد فعلاً تمدید شده است. 

این متهم در حال حاضر دو پرونده مطرح رسیدگی در شعبه بازپرسی دادسرای پولی و بانکی دارد. 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۳۴۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت همکاری های بانکی ایران و افغانستان

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از کابل، بانک مرکزی افغانستان امروز در خبری از دیدار حسن کاظمی قمی نماینده ویژه رئیس جمهور و رئیس نمایندگی سیاسی ایران در کابل با « هدایت الله بدری » رئیس بانک مرکزی افغانستان خبر داد و اعلام کرد: در این دیدار توسعه همکاری های تجاری و بانکی میان ایران و افغانستان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
بدری، توسعه همکاری های بانکی و تجاری با ایران را حایز اهمیت دانست و گفت: افغانستان در چارچوب قوانین و مقررات برای تقویت روابط بانکی از هیچ گونه همکاری دریغ نخواهدکرد.
رئیس بانک مرکزی افغانستان، همکاری های مناسب بانکی میان دو کشور را زمینه ساز تسهیل تجارت برای بازرگانان دو کشور دانست و گفت: بانک مرکزی افغانستان متعهد است زمینه ارائه خدمات بانکی مطابق با معیارهای جهانی را فراهم کند.

دیگر خبرها

  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • سقف تراکنش‌ خرید از کارت‌های بانکی افزایش یافت
  • جریمه قاچاقچی پوشاک در شیراز
  • ببینید | آرای انضباطی در جلسه ویژه رسیدگی به کتک کاری داور در تهران
  • شعبه پیگیری دریافت رشوه در شهرداری تهران ایجاد شد | پرونده ها در این زمینه با سرعت بیشتر پیگیری می شود
  • آرای انضباطی در جلسه ویژه رسیدگی به کتک کاری داور در تهران
  • محکومیت بیش از ۳ میلیارد ریالی یک واحد صنفی در رشت
  • محکومیت ۴ میلیاردریالی قاچاقچی سیگار در زنجان
  • تقویت همکاری های بانکی ایران و افغانستان
  • توسعه همکاری های بانکی ایران و افغانستان